Zamieszczone przez rafjan
[O2] Przeprogramowanie pod Xenon
Zwiń
X
-
Re: Przeprogramowanie pod Xenon
Mam soczewki na H7 i wstawiam do nich zestaw xenonowy, zresztą co za różnica potrzebuję przeprogramować i tyleZamieszczone przez piotrek_osto w końcu ksenony masz? nie soczewki na h7?Zamieszczone przez pitaCzy znacie kogoś z Poznania lub jego bliskich okolic kto przeprogramuje sterownik aby komputer widzał nowo zainstalowane światła ksenonoweOctavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shadożeby napier....ć innym po oczach HIDami z allegropita, to przynajmniej nie oklejaj sie żeby nam obciachu nie robicZamieszczone przez pitaco za różnicaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
No i znów się zaczeło że HID to zło i itd. Nie chciałem tego tematu wogóle podejmować. Będę miał HID- a w oryginalnych reflektorach od Scouta, więc myślę że nie będzie aż tak źle jak piszesz dodatkowo mam zamiar robić spryskiwacze reflektorów. Więc nie zrównuj mnie z tymi co wkładają zestaw HID do zwykłego reflektora i są zadowoleni że mają jasno. Nie chcę tego tematu dalej ciągnąć, bo temu podobnych przepychanek na temat HID-ów to pełno na tym forum.Zamieszczone przez shadożeby napier....ć innym po oczach HIDami z allegro....
Nie chcesz pomóc w znalezieniu kogoś kto pomoże w przekodowaniu na ksenony bo tego mój post dotyczy to nie zabieraj zdania.Octavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
pita, jeśli wkładasz zestaw HID do soczewek to raczej nie ma potrzeby kodowania bo takie zestawy są robione tak żeby działały z instalacji bez żadnego kodowania. Przynajmniej u mnie działały
A co do HID-ów w soczewkach to chyba nie ma co sie martwić o oślepianie bo wielu forumowiczów tak ma i sobie chwali
misiek^wro przywołuję Cie do tablicy :lol:
Komentarz
-
-
Ja musiałem przekodować światła żeby wyłączyć kontrolkę spalonej żarówkipita, jeśli wkładasz zestaw HID do soczewek to raczej nie ma potrzeby kodowania bo takie zestawy są robione tak żeby działały z instalacji bez żadnego kodowania. Przynajmniej u mnie działały
Oczywiście, że nie ma się co martwić, bo soczewka (przynajmniej w O2FL) posiada przestawianą przesłonę, która umożliwia ustawienie idealnej dla ksenonów linii światłocienia i tyle.A co do HID-ów w soczewkach to chyba nie ma co sie martwić o oślepianie bo wielu forumowiczów tak ma i sobie chwali
misiek^wro przywołuję Cie do tablicy :lol:
Komentarz
-
-
Miałem informację że przy zapalaniu świateł długich robi się dyskoteka, ale zobaczymy jak zamontujęZamieszczone przez maxpaynemmpita, jeśli wkładasz zestaw HID do soczewek to raczej nie ma potrzeby kodowania bo takie zestawy są robione tak żeby działały z instalacji bez żadnego kodowania. Przynajmniej u mnie działały
A co do HID-ów w soczewkach to chyba nie ma co sie martwić o oślepianie bo wielu forumowiczów tak ma i sobie chwali
misiek^wro przywołuję Cie do tablicy :lol:
[ Dodano: Pon 31 Sty, 11 13:25 ]
U mnie tego problemu nie będzie bo mam zestaw pod CanBusJa musiałem przekodować światła żeby wyłączyć kontrolkę spalonej żarówkiOctavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
Ja mam hidy od kilku lat i nie oślepiam nawet panowie na stacji diagnostycznej nie zauważyli że to nie ori ksenon , tylko podstawą jest wybór odpowiedniej barwy , czyli 4300k lub 5000k .Zamieszczone przez maxpaynemmA co do HID-ów w soczewkach to chyba nie ma co sie martwić o oślepianie bo wielu forumowiczów tak ma i sobie chwaliDaniel
Komentarz
-
-
Właśnie taką barwę czyli 4300K wybrałem. Ta chyba najbardziej odpowiada oryginałowiZamieszczone przez liloJa mam hidy od kilku lat i nie oślepiam nawet panowie na stacji diagnostycznej nie zauważyli że to nie ori ksenon , tylko podstawą jest wybór odpowiedniej barwy , czyli 4300k lub 5000k .Zamieszczone przez maxpaynemmA co do HID-ów w soczewkach to chyba nie ma co sie martwić o oślepianie bo wielu forumowiczów tak ma i sobie chwaliOctavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fordisekJak się kupi dobry zestaw to nie trzeba przeprogramowywaćZamieszczone przez AndysTeż mam taki (przetwornice slim) i niestety trzeba było kodować.Ja musiałem przekodować światła żeby wyłączyć kontrolkę spalonej żarówki
U mnie tego problemu nie będzie bo mam zestaw pod CanBus
Ksenony z reflektorami soczewkowymi zamontowane. Świecą świetanie, ustawiłem je w stacji kontroli pojazdów,żeby nie oślepiały. Po ustawieniach powiedziałem gościowi który ustawiał światła, że nie są to ori ksenony, na to on stwierdził, że jeśli bym mu nie powiedział to by nie zauważył, że świecą jak ori.
Polecam wszystkim takiego moda: reflektory soczewki marki Visteon (reflektory na pierwszy montaż w Skodach, nie żadna chińszczyzna typu Depo czy Tyc) używki w idealnym stanie 450zł para i do tego zestaw Xenon CanBus Pro cyfrowy H7 z aukcji
http://allegro.pl/show_item.php?item=1407811581 (polecam ten zestaw nie ma błędu spalonej żarówki, nie trzeba przeprogramowywać Vag-iem żeby nie było dyskoteki przy zapalaniu długich). Tak więc podsumowując, kosztowało mnie to wszystko 700 zł, mam dobrze świecące, nikogo nie oślepiające Xenonki. W najbliżym czasie montuje jeszcze spryski i będzie komplet.
Jednocześnie wypisuję się z grupy osób, które twierdzą tak jak i ja jeszcze niedawno, że HID to zło. Zło tak, ale w zwykłych reflektorach, w dobrych soczewkach poprawnie ustawionych to sama radość.Octavia 2.0TDI Sport Edition
Komentarz
-
-
Gdybyś wiedział, że kodowanie ksenonów w kontrolerze centralnej elektryki ma na celu zmianę napięcia podawanego na zaciskach, pewnie dałbyś sobie spokój z tymi tekstami. To, że bez przekodowania działa na niektórych zestawach, wcale nie oznacza, że tak powinno być. EOT. :|Andys napisał/a:
Cytat:
Ja musiałem przekodować światła żeby wyłączyć kontrolkę spalonej żarówki
U mnie tego problemu nie będzie bo mam zestaw pod CanBus
Też mam taki (przetwornice slim) i niestety trzeba było kodować.
Jak się kupi dobry zestaw to nie trzeba przeprogramowywać
Komentarz
-
-
tak samo jak bez ksenonów
[ Dodano: Nie 06 Lut, 11 18:56 ]
Przestawiłem dziś u siebie te przesłony na poziomo zupełnie, tak jak to ma miejsce w ori ksenonach - problem oślepiania jadących z przeciwka zniknął całkowicie. A to dlatego, że snop światła, które miało oświetlać pobocze w reflektorze kierowcy padał na zewnętrzny odbłyśnik znajdujący się poza soczewką i oślepiał jadących z przeciwka. Obecnie światło już na niego nie pada i nie znalazłem takiego miejsca, żeby raziło po oczach. Zatem polecam taką modyfikację, tym bardziej, że nie zmniejsza ona znacznie oświetlanego obszaru, a linia światłocienia jest taka sama jak wymagana przez przepisy dla śiateł ksenonowych. Od razu mówię że o tej linii przeczytałem w Empiku w jakimś fachowym piśmie dla diagnostów, gdzie się rozwodzili nad tym że HID to zło (zupełnie jak tutaj
) Dodam, że po spocie w Wawie, gdzie porównałem sobie moje HIDy do kowalowych ksenonków na drugi dzień wymieniłem je na przepisowe H7-demki, ale efekt był taki jakbym jechał bez świateł. Różnica między ori a HIDami była własnie taka, że ori zupełnie nie oślepiał jadących z przeciwka. Więc po 2 tygodniach męczarni powróciłem do znienawidzonych HIDów, lecz tym razem mniej oślepiam. Warto by było teraz znów zrobić porównanie.
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Od niedawna także jeżdżę na Xenonach. Na szczęście ori, które nabyłem za 800,00 PLN-ów. Oczywiście używki na allegro. Jak się dobrze poszuka można naprawdę tanio znaleźć. Dodatkowo wyposażone w silniki krokowe. Jednym słowem pełen zestaw do założenia. Trzeba było tylko silniczki regulacji ręcznej dostosować do ori xenonów. W późniejszym czasie być może dorobię się samopoziomowania. Narazie jak przyjdzie trochę ciepła trzeba będzie spryski zamontować.
pita jeśli nie jest ci daleko możesz na śląsk podjechać.
Komentarz
-

Komentarz