przygotowany pod drift i tani
Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc
Zwiń
X
-
Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc
Jako że moja asv zaczyna lapać notlaufy, nie chce mi sie już bawić w regeneracje (łopatki na bank) i jest plan wsadzić turbo z awx.
Czy oprócz przejściówki na wąż gumowy coś jeszcze będzie potrzebne ? reszta pasuje plug & play ?
Jak już pojade na montaż dobrze byłoby mieć wszystkie pierdolety żeby nie było zaskoczenia i przestoju bo czegoś brakuje.
dzięki
-
-
Ja bym wsadził Turbo od Silnika BRD 2.0 TDI mniej kombinacjii jest gdzieś czytałem
to taka turbina teżą bez kolektorahttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
Wystarczy Ci ten pierscień (przejściówka) reszta jak dobrze pamiętam pasuje p&p
Tak się tylko zastanawiam czy AWX to to samo co ASZ :roll: Bo AWX siedziało chyba we wzdłużnym motorze. Tak czy tak proponuję rozglądnąć się za turbo z ASZ, bardziej wytrzymałe.Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
JanuszSz, ale od ASV też pasuję i nie trzeba przerabiać P&Phttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oziemiTak czy tak proponuję rozglądnąć się za turbo z ASZ, bardziej wytrzymałe.
oziemi, widzę masz asz, rozumiem że zaopatrzyleś się tylko w przejściówkę, kolektor i inne przeróbki nie miały miejsca ?
Zamieszczone przez MaicroftObciac i obrocic flansze w ukladzie wydechowym, bo jest pod innym katem.
No i rzeczywiście kolektor też do zmiany przy awx.
Czytam o tych awx, że są bardzo wrażliwe na przeładowanie, wystarczy kilka razy przeciągnąć i problem. Sam już nie wiem czy to padają tylko te made in romania czy wszystkie take delikatne.
Narazie szukam więc asz, może neck coś znajdzie.
dzięki
Komentarz
-
-
zapytaj tutaj : http://forum.octaviaclub.pl/profile....wprofile&u=298http://www.wimeb.markomp.net
Już nie moja Skodzina
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31952
Komentarz
-
-
Jeszcze jest turbo od ARLa tyle samo roboty co z ASZ, a nawet neck ostatnio miał jedną http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#673766 ciekawe czy już poszła.
Komentarz
-
-
Re: Zmiana turbo z asv na awx - mała pomoc
Zamieszczone przez cysterniarzJako że moja asv zaczyna lapać notlaufy
Wyczyść kierownice 8)
Ja bym wsadził Turbo od Silnika BRD 2.0 TDI
to dobra turbina do wyższych mocy gdzie idealnie pasuje z 11tką :diabelski_usmiech
oczywiście wszystko zależy w jakie moce celuje właściciel.Jak chce iść grubo to jak najbardziej BRD.Jak do 160km to awx wystarczy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzyluWyczyść kierownice
Zamieszczone przez Przemek345Od razu wszystkiego nie trzeba robić, a i na przyszłość już będzie
korekta oczywiście będzie.
Podpowiedzcie czy KKK BorgWarner jest na = z garrettem ?
Różnie o tym w sieci piszą :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cysterniarzoziemi, widzę masz asz, rozumiem że zaopatrzyleś się tylko w przejściówkę, kolektor i inne przeróbki nie miały miejsca ?Na Twoim miejscu szukałbym do skutku jakiejś sensownej ASZ, do AWX jakoś nie mam przekonania, choć może jestem uprzedzony :wink:
Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Wsadzisz ARL-a ktory jest pewny i wcale nie musisz go jakos mocno modzic. Masz zrobiony program wiec i tak turbo dmucha ciut mocniej, a dla ARLa bedzie to duzo ponizej jego nominalnego cisnienia pracy, wiec teoretycznie jest niezniszczalny.
Kolektor wydechowy potrzebnyc Ci jest taki:
No albo od AWX-a, ale to generalnie to samo.
Komentarz
-
-
Montujesz Arl i strojenie. Nawet fajnie chodzi bo ASV jak robisz na 140 KM to słychać charakterystyczą pracę pohukiwanie. Montaż Arl i ustawienie na ok 148 KM powoduje ,żę wszytsko dobrze chodzi bez pohukiwania .nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzylujaki lag??Przecież to turbo z vnt tyle że w serii dmucha 1.55bZamieszczone przez MaicroftWsadzisz ARL-a ktory jest pewny i wcale nie musisz go jakos mocno modzic. Masz zrobiony program wiec i tak turbo dmucha ciut mocniej, a dla ARLa bedzie to duzo ponizej jego nominalnego cisnienia pracy, wiec teoretycznie jest niezniszczalny.
Zależy mi żeby po zmianie suszarki dół też był mocny a pzy arl'u mam co do tego obawy.
Komentarz
-
-
u mnie mam turbosprężarkę wielkości wiaderka i wstaje wcześniej jak 2500obr. dla takiej małej piczki jak ARL nie będziesz widział różnicy w lagu.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cysterniarzZamieszczone przez Krzylujaki lag??Przecież to turbo z vnt tyle że w serii dmucha 1.55bZamieszczone przez MaicroftWsadzisz ARL-a ktory jest pewny i wcale nie musisz go jakos mocno modzic. Masz zrobiony program wiec i tak turbo dmucha ciut mocniej, a dla ARLa bedzie to duzo ponizej jego nominalnego cisnienia pracy, wiec teoretycznie jest niezniszczalny.
Zależy mi żeby po zmianie suszarki dół też był mocny a pzy arl'u mam co do tego obawy.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz