Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #26
    Zamieszczone przez oziemi
    Na Twoim miejscu szukałbym do skutku jakiejś sensownej ASZ
    a ta twoja ASZ co tak słabo dmucha tylko 140 KM ?
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #27
      Zamieszczone przez wasyl
      a ta twoja ASZ co tak słabo dmucha tylko 140 KM ?
      U mnie to już nie kwestia turbiny :wink: Ograniczają mnie w tej chwili wtryski i pompa. Jak to już było nie raz mówione, samym powietrzem silnika nie rozpędzisz :wink:
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • cysterniarz
        RS
        • 2008
        • 1887
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        oziemi, jeszcze potruje Ci trochę tyłek, bo namierzyłem już turbo z asz ale:

        - w asv wylot na wąż gumowy jest na wprost, w asz - skręcony 90* i na niego jest ta przejściówka.

        pyt 1) skąd brałeś przejściówkę do siebie bo jedyne co znalazłem to tylko to http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...B6ci%F3wka+asz
        pyt 2) jak wygląda sytuacja z wężem gumowym - da się go naciągnąć na tą przejściówkę bez załamywania ? czy trzeba nowy inny kupić ?
        Załączone pliki

        Komentarz

        • oziemi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 399

          #29
          Przejściówki nie szukałem, bo takową załatwił aligator, u którego też turbo było wymieniane.W każdym bądź razie chodzi dokładnie o taki pierścień jak w linku, który podałeś. Co do tego węża z tego co pamiętam zostaje ten stary, ale jeszcze podejrze żeby się upewnić i dam znać.
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez oziemi
            Co do tego węża z tego co pamiętam zostaje ten stary, ale jeszcze podejrze żeby się upewnić i dam znać
            dzięx to czekam na info

            Komentarz

            • oziemi
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 399

              #31
              Miałem dziś wolnego chwilke i podejrzałem co z tym wężem i wygląda, że jest ten stary. Pasuje idealnie ale powiem szczerze, że na sto procent nie jestem pewien, czy aby napewno aligator go nie podmieniał na taki pasujący w boczne wyjście, a nie jak w ASV dolne. :roll: Kurcze spróbuje to ustalic jeszcze, a w między czasie może wypowie się jeszcze ktoś kto jest pewnien jak wygląda sytuacja...
              Elegance
              ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
              -------------------------------------------

              Komentarz

              • cysterniarz
                RS
                • 2008
                • 1887
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #32
                dzięki oziemi, jakby udalo Ci się potwierdzić to na 100 tu byloby super.
                Następny wekend planuje odstawić auto na przeszczep i glupio żeby taka duperela zastopowala wszystko

                Panowie HELP, jak z tym wężem gumowym, będzie pasował ten z asv to turbawki z asz :?:

                Komentarz

                • rumianko
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 160

                  #33
                  ten z ASV na silę będzie pasował ale to nie jest dobre rozwiązanie, w jednym miejscu się praktycznie zagnie o połowę grubości.
                  chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                  Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                  one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                  promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                  Komentarz

                  • cysterniarz
                    RS
                    • 2008
                    • 1887
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #34
                    dla potomnych: przewód z asv pasuje do asz - oryginalny przewód gumowy z asv jest wyprofilowany na końcu w kolanko do turbawki asv.
                    Przy montazu asz wystarczy obciąć to kolano i zostawić prosty przewód i bez żasnych załamań łączy się z turbawką asz przez przejściówkę.
                    pozdro

                    Komentarz

                    • owen
                      Rider
                      • 2010
                      • 482

                      #35
                      Zamieszczone przez cysterniarz
                      Przy montazu asz
                      kupiłeś nowe turbo czy używane?,moje nadaje się do czyszczenia i tak się zastanawiam czy je czyścić czy kupić regenerowane a morze inne większe?
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz

                      • florek186
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 235

                        #36
                        cysterniarz, Potwierdzam bo tak wczoraj zrobiłem i miałe przyjemność poznać Ciebie

                        owen, kup nowe regenerowane nie będziesz żałował. ja kupiłem i jest doważane przy 1800obr i gości daje certyfikat i gwarancje.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                        Było: 110 KM 235NM
                        potem: 129KM 267Nm
                        Obecnie: 154KM 354NM

                        Komentarz

                        • owen
                          Rider
                          • 2010
                          • 482

                          #37
                          Zamieszczone przez florek186
                          kup nowe regenerowane nie będziesz żałował. ja kupiłem i jest doważane przy 1800obr i gości daje certyfikat i gwarancje.
                          taki komplet jak na zdjęciu z kolektorem?,tak bardzo się nie rozglądałem ale cena ........raczej nie jest okazyjna a certyfikat........kto wie
                          MOCY PRZYBYWAJ

                          Komentarz

                          • florek186
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 235

                            #38
                            owen, jest identyko jak na zdjęciu kpiłem i jestem zadowolony cena to 1050zł
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                            Było: 110 KM 235NM
                            potem: 129KM 267Nm
                            Obecnie: 154KM 354NM

                            Komentarz

                            • owen
                              Rider
                              • 2010
                              • 482

                              #39
                              Zamieszczone przez florek186
                              jest identyko jak na zdjęciu kpiłem i jestem zadowolony cena to 1050zł
                              czy po wymianie bo z profilu to masz inny typ robiłeś korektę programu?
                              MOCY PRZYBYWAJ

                              Komentarz

                              • cysterniarz
                                RS
                                • 2008
                                • 1887
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez owen
                                kupiłeś nowe turbo czy używane?,
                                Brałem z emp-turbo, florek186, tez brał z tego źródła.
                                Sprawdzony punkt, na wielu forach, nie tylko vaga go polecają, narazie wtopy nie zaliczyli. Mam nadzieje w moim przypadku tez będzie ok. Turbiny maja regenerowane, w niektórych wymieniają bebechy jak trzeba, w niektórych nie, na koniec doważają na 180tys obr. i rok gwarancji.

                                Dziś robiłem logi, narazie kręci się ładnie, na dniach korekta bo dół za słąby :diabelski_usmiech .
                                Jak się wysraczy to opiszę na pewno. Na chwilę obecną polecam, turbawka wylizana i kubek gratis dostałem :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                • owen
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 482

                                  #41
                                  Turbiny maja regenerowane, w niektórych wymieniają bebechy jak trzeba, w niektórych nie, na koniec doważają na 180tys obr. i rok gwarancji.
                                  tej cenie wydaje mi się że powinni wymieniać bebechy tak czy siak by później się nie wysrała,mi V-TECH polecał większą turbinę w razie wymiany lepsza po ewentualny wirus,w promieniu 80km mam na pewno co najmniej dwa profesjonalne warsztaty specjalizujące się w sprzedaży i regeneracji turbin a mój kolega ma tam bardzo dobre wtyki czas chyba zrobić z tego jakiś użytek
                                  MOCY PRZYBYWAJ

                                  Komentarz

                                  • florek186
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 235

                                    #42
                                    cysterniarz, dokładnie turbo śliczniutkie i sprawne źródło pewne i kubek gratis
                                    a tak poza tym to zrobiłeś wczoraj program?

                                    owen, dokładnie korekta jest zrobiona programu
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                                    Było: 110 KM 235NM
                                    potem: 129KM 267Nm
                                    Obecnie: 154KM 354NM

                                    Komentarz

                                    • cysterniarz
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 1887
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez florek186
                                      a tak poza tym to zrobiłeś wczoraj program?
                                      program stary, na dniach będzie korekta

                                      Komentarz

                                      • owen
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 482

                                        #44
                                        Zamieszczone przez cysterniarz
                                        program stary, na dniach będzie korekta
                                        przed wymianą turbiny robiłeś coś z programem?,jak sobie liczy tuner za korektę tak na oko?
                                        Zamieszczone przez florek186
                                        dokładnie korekta jest zrobiona programu
                                        tylko wymiana turbiny+program? czy coś jeszcze modziłeś?
                                        MOCY PRZYBYWAJ

                                        Komentarz

                                        • cysterniarz
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1887
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez owen
                                          przed wymianą turbiny robiłeś coś z programem?,
                                          program robiłem 1,5roku temu
                                          Zamieszczone przez owen
                                          jak sobie liczy tuner za korektę tak na oko?
                                          0zł
                                          Zamieszczone przez owen
                                          tylko wymiana turbiny+program? czy coś jeszcze modziłeś?
                                          florek186, wrzucił jeszcze szpryce 216 i jednomas od 1z

                                          Komentarz

                                          • owen
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 482

                                            #46
                                            robienie programu to nie jest mały koszt,ciekawe jak ja bym zrobił i po takim czasie trzeba by było dać korektę.....?
                                            MOCY PRZYBYWAJ

                                            Komentarz

                                            • florek186
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 235

                                              #47
                                              owen, tak jak mówi cysterniarz mam wrzucone Turbo od ASZ i wtryski 216stki

                                              do tego mam wywalonego kata i wyczyszczony i zaślepiony EGR
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
                                              Było: 110 KM 235NM
                                              potem: 129KM 267Nm
                                              Obecnie: 154KM 354NM

                                              Komentarz

                                              • looker
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1886
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                #48
                                                cysterniarz, i jak tam setup dostroiłeś ? Jak to wszystko śmiga ? Mam założoną m.in. suszarkę ARL z właśnie taką przejściówką i chyba spieprza mi gdzieś powietrze w czasie mocnego przyspieszania w okolicy przejściówki ? U Ciebie wszystko w porządku ?
                                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                Komentarz

                                                • rumianko
                                                  Ambiente
                                                  • 2009
                                                  • 160

                                                  #49
                                                  daj logi z grupy 11/3 i będzie wszystko wiadomo.
                                                  chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                                  Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                                  one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                                  promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                                  Komentarz

                                                  • looker
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 1886
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                    #50
                                                    rumianko, a z logów wyjdzie takie cuś ? Bo poza syczeniem w pewnym zakresie obrotów (mocne obciążenie) to osiągi dupohamownia określa jako zadowalające :-)
                                                    Jestem prawie pewien, że tam gdzieś spieprza - bardziej chodzi mi o potwierdzenie/zanegowanie, że to wina złączki/przejściówki z Allegro. I ew. jak temu zaradzić nie kupując magicznej czerwonej rury za chore pieniądze...
                                                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...