oczywiście ze wyjdzie, tak jak pisałem daj logi 3/11 i będzie wiadomo czy gdzieś jest dziura.
Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc
Zwiń
X
-
chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
-
-
Nie ma żadnego laga właśnie. Auto idzie jak szatan od samego dołu (mam ok. 340Nm przy 2000rpm) tylko jak depnę mocniej to zaczynam słyszeć taki jakby metaliczny świst dochodzący spod maski, który zanika po ok. 3-4 sekundach. Nie jestem pewien, że to wina łączenia przy przejściówce ale jestem prawie pewien, że jakiś element orurowania puszcza ciśnienie bo to słyszę. Wiem też, że ARL bardziej może świszczeć niż ASV ale to nie jest to. W tygodniu sprawdzi mi to mechanik, który montował turbinkę to dam znać. Może jakaś opaska się zbuntowała i syczy - zobaczymy.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
T-ARL + 0.230+cSMIC+G60+JM. Po strojeniu wyszło 169KM/361Nm z ładnym, płaskim przebiegiem.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, ładny wyniknie na dorżnięcie skodilacka
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
Było: 110 KM 235NM
potem: 129KM 267Nm
Obecnie: 154KM 354NM
Komentarz
-
-
looker rozumiem ze chciales spokojny setup ? bo na tych gratach z fmiciem mozna pod 190 podejsc chyba spokojnieJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
radekgw, nie tak do końca można 190KM zrobić na TYM setupie. Zauważ, że mam seryjną pompę "10", która jest w tej chwili ograniczeniem a poza tym nie mam FMIC-a tylko customowy SMIC robiony kiedyś przez Aliego, który jest 2x wydajniejszy od serii i jest w miejscu seryjnego. Załączam fotkę porównawczą: cSMIC vs. seria.
Zakładam, że gdybym założył pompę "11" to bez zmiany IC wyszłoby gdzieś w okolicy 180KM/380Nm bez dużego dymu. Dalej bez typowego FMIC nie ma się co rzucać. Auto jeździ bardzo fajnie, będę obserwował jak się będzie sprawowało wiosna i latem na wyższych temperaturach ale nie powinno być źle. A plany - jak to plany - zawsze jakieś są... :wink:Załączone plikiOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker sorry racja zapomnialem o pompieprzez nia tez sie zatrzymalem na 160 :diabelski_usmiech
Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
To co ? Idziemy dalej ? :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
lesiu, przejściówkę brałem z allegro http://moto.allegro.pl/przejsciowka-...996246841.html
Obcinasz wąż gumowy który będziesz nasadzać na tą przejściówkę. W oryginale jest on zakończony kolanem 90*, które trzeba właśnie obciąć i na prosto przez przejściówkę połączyć z ASZ. W turbo ASZ musisz jeszcze poluzować 4 śruby strony zimnej i okręcić ją o jakieś 90* żeby pasowała do ww. węża gumowego. Jak założysz ASZ to sam będziesz widział o ile okręcić stronę zimną i ile przyciąć wąż.
powodzenia
Komentarz
-
-
cysterniarz, dziękuje bardzo za szybką i konkretną odpowiedź. Czyli rozumiem że nic poza tą przejściówką nie trzeba dokupywać i przerabiać?
A i którą wybierałeś tę 38 czy 50mm. Po za tym jak sprawowało Ci się to nowe turbo od ASZ i czy warto według Ciebie było zmiany na te od ASV (chodzi mi nie tylko o względy przyrostu mocy, a ewentualnie awaryjność i itp).
Kupowałeś nowe czy po regeneracji i kto robił Ci tę zmianę lub ewentualnie Ci ktoś pomagał oraz kto zajmował się twoim programem.lesiu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lesiuCzyli rozumiem że nic poza tą przejściówką nie trzeba dokupywać i przerabiać?
Zamieszczone przez lesiuA i którą wybierałeś tę 38 czy 50mm
Zamieszczone przez lesiuPo za tym jak sprawowało Ci się to nowe turbo od ASZ i czy warto według Ciebie było zmiany na te od ASV (chodzi mi nie tylko o względy przyrostu mocy, a ewentualnie awaryjność i itp).
Zamieszczone przez lesiukto robił Ci tę zmianę lub ewentualnie Ci ktoś pomagał oraz kto zajmował się twoim programem
Komentarz
-
-
cysterniarz, no to wszystko już wiem. Nie panikuję tylko wiedzę że podszedłeś do tematu profesjonalnie i też nie chcę żeby to trwało wieczność i zabrakło jakiejś części.
Jeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę.
Teraz powoli zaczynam poszukiwania turbo.
Jak możesz to podpowiedź czy wybrałeś KKK czy Garrett.
Pozdrawiam.lesiu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lesiuJeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę
Zamieszczone przez lesiuTeraz powoli zaczynam poszukiwania turbo
zadzwoń do nich, gość niebucowaty, wszystko wyjaśni szczegółowo.
On skupuje też stare turbiny, oferuje chyba 300zł (wtedy zamawiasz tzw kuriera zwrotnego) ale ja sprzedałem osobno za troszkę więcej.
pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lesiucysterniarz, no to wszystko już wiem. Nie panikuję tylko wiedzę że podszedłeś do tematu profesjonalnie i też nie chcę żeby to trwało wieczność i zabrakło jakiejś części.
Jeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę.
Teraz powoli zaczynam poszukiwania turbo.
Jak możesz to podpowiedź czy wybrałeś KKK czy Garrett.
Pozdrawiam.
Ja osobiście jeździłem na KKK i przeleciało ono bardzo dużo na mocnym Setupie i byłem z niego zadowolony. Różnią się one sposobem łożyskowania oraz inną gruszką.
Na Twoim miejscu wybierz gareta bo tego jest więcej na rynku.
P.S Gdybyś szukał takiej przejściówki to mam na zbyciu używaną
MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #
Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto
# # # # # # # # # # #
Moja O2
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159
Komentarz
-
-
lesiu, wg mnie to dobra okazja cenowa za nowa sztukę. Jeśli chcesz robić setup auta do ok. 165KM to ASZ wystarczy.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
looker, mam teraz od 4 lat 150KM i narazie mi wystarcza. Myślę że więcej jak 165KM to nie będę robił. cysterniarz, wszystko mi wytłumaczył i napewno będzie to ASZ. Mam nadzieję że nie tylko ze względu na przyrost mocy będzie się to lepiej sprawowało. Cały czas tylko myślę czy ta nowa czy regenerowana.lesiu
Komentarz
-
Komentarz