Zmiana turbo z asv na awx / asz - mała pomoc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rumianko
    Ambiente
    • 2009
    • 160

    #51
    oczywiście ze wyjdzie, tak jak pisałem daj logi 3/11 i będzie wiadomo czy gdzieś jest dziura.
    chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
    Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
    one quoter mile - 13,3 tdikiem.
    promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #52
      looker, ja już to auto sprzedalem ale nie miałem żadnych problemów z uciekającym ciśnieniem w okolicach przejściówki. Logowałem wielokrotnie i wartości były ok.
      A czemu twierdzisz że ucieka Ci powietrze przy mocnym depnięciu? Może to tylko odczucie większego laga ARL w stosunku do asv.

      Komentarz

      • looker
        RS
        • 2008
        • 1886
        • Octavia II (1Z3)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #53
        Nie ma żadnego laga właśnie. Auto idzie jak szatan od samego dołu (mam ok. 340Nm przy 2000rpm) tylko jak depnę mocniej to zaczynam słyszeć taki jakby metaliczny świst dochodzący spod maski, który zanika po ok. 3-4 sekundach. Nie jestem pewien, że to wina łączenia przy przejściówce ale jestem prawie pewien, że jakiś element orurowania puszcza ciśnienie bo to słyszę. Wiem też, że ARL bardziej może świszczeć niż ASV ale to nie jest to. W tygodniu sprawdzi mi to mechanik, który montował turbinkę to dam znać. Może jakaś opaska się zbuntowała i syczy - zobaczymy.
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2009
          • 10918
          • Fiat

          #54
          looker, co jeszcze zmieniałeś oprócz suszarki? wtryski masz inne? sprzegło wytrzymuje seryjne?

          Komentarz

          • looker
            RS
            • 2008
            • 1886
            • Octavia II (1Z3)
            • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

            #55
            T-ARL + 0.230+cSMIC+G60+JM. Po strojeniu wyszło 169KM/361Nm z ładnym, płaskim przebiegiem.
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz

            • florek186
              Ambiente
              • 2009
              • 235

              #56
              looker, ładny wynik nie na dorżnięcie skodilacka
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=27260
              Było: 110 KM 235NM
              potem: 129KM 267Nm
              Obecnie: 154KM 354NM

              Komentarz

              • radekgw
                L&K
                • 2010
                • 1182

                #57
                looker rozumiem ze chciales spokojny setup ? bo na tych gratach z fmiciem mozna pod 190 podejsc chyba spokojnie
                Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #58
                  radekgw, nie tak do końca można 190KM zrobić na TYM setupie. Zauważ, że mam seryjną pompę "10", która jest w tej chwili ograniczeniem a poza tym nie mam FMIC-a tylko customowy SMIC robiony kiedyś przez Aliego, który jest 2x wydajniejszy od serii i jest w miejscu seryjnego. Załączam fotkę porównawczą: cSMIC vs. seria.
                  Zakładam, że gdybym założył pompę "11" to bez zmiany IC wyszłoby gdzieś w okolicy 180KM/380Nm bez dużego dymu. Dalej bez typowego FMIC nie ma się co rzucać. Auto jeździ bardzo fajnie, będę obserwował jak się będzie sprawowało wiosna i latem na wyższych temperaturach ale nie powinno być źle. A plany - jak to plany - zawsze jakieś są... :wink:
                  Załączone pliki
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • radekgw
                    L&K
                    • 2010
                    • 1182

                    #59
                    looker sorry racja zapomnialem o pompie przez nia tez sie zatrzymalem na 160 :diabelski_usmiech
                    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                    Komentarz

                    • looker
                      RS
                      • 2008
                      • 1886
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #60
                      To co ? Idziemy dalej ? :diabelski_usmiech
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz

                      • lesiu
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 149

                        #61
                        cysterniarz, wrócę do twojego tematu i poproszę o podpowiedź skąd miałeś tę przejściówkę przy zamianie z asv na turbo asz. Ewentualnie jak możesz to podrzuć mi jakieś jej zdjęcie i opisz co dokładnie obcinałeś żeby wszystko grało.
                        lesiu

                        Komentarz

                        • cysterniarz
                          RS
                          • 2008
                          • 1887
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #62
                          lesiu, przejściówkę brałem z allegro http://moto.allegro.pl/przejsciowka-...996246841.html
                          Obcinasz wąż gumowy który będziesz nasadzać na tą przejściówkę. W oryginale jest on zakończony kolanem 90*, które trzeba właśnie obciąć i na prosto przez przejściówkę połączyć z ASZ. W turbo ASZ musisz jeszcze poluzować 4 śruby strony zimnej i okręcić ją o jakieś 90* żeby pasowała do ww. węża gumowego. Jak założysz ASZ to sam będziesz widział o ile okręcić stronę zimną i ile przyciąć wąż.
                          powodzenia

                          Komentarz

                          • lesiu
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 149

                            #63
                            cysterniarz, dziękuje bardzo za szybką i konkretną odpowiedź. Czyli rozumiem że nic poza tą przejściówką nie trzeba dokupywać i przerabiać?
                            A i którą wybierałeś tę 38 czy 50mm. Po za tym jak sprawowało Ci się to nowe turbo od ASZ i czy warto według Ciebie było zmiany na te od ASV (chodzi mi nie tylko o względy przyrostu mocy, a ewentualnie awaryjność i itp).
                            Kupowałeś nowe czy po regeneracji i kto robił Ci tę zmianę lub ewentualnie Ci ktoś pomagał oraz kto zajmował się twoim programem.
                            lesiu

                            Komentarz

                            • cysterniarz
                              RS
                              • 2008
                              • 1887
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                              #64
                              Zamieszczone przez lesiu
                              Czyli rozumiem że nic poza tą przejściówką nie trzeba dokupywać i przerabiać?
                              trochę oliwy na dolewkę musisz mieć
                              Zamieszczone przez lesiu
                              A i którą wybierałeś tę 38 czy 50mm
                              wydaje mi się że 38 ale masz w aukcji tel do gościa to możesz się upewnić
                              Zamieszczone przez lesiu
                              Po za tym jak sprawowało Ci się to nowe turbo od ASZ i czy warto według Ciebie było zmiany na te od ASV (chodzi mi nie tylko o względy przyrostu mocy, a ewentualnie awaryjność i itp).
                              zadowolony byłem bardzo. moje poprzednie asv już było zajechane więc jak miałem szukać nowej suszarki to wybrałem asz. brałem z firmy która regeneruj turbiny i daje 2 lata gwar. Gdzieś na 2-3 stronie jest nazwa tej firmy. Florek też tam kupował i też zadowolony. Auto sprzedałem koledze więc mam info jak się sprawuje - bardzo dobrze!, więc branie turbo z tego źródła nadal polecam.
                              Zamieszczone przez lesiu
                              kto robił Ci tę zmianę lub ewentualnie Ci ktoś pomagał oraz kto zajmował się twoim programem
                              poszło pw

                              Komentarz

                              • lesiu
                                Ambiente
                                • 2007
                                • 149

                                #65
                                cysterniarz, czyli rozumiem że przy nowym turbo silnik zaczął ci zużywać większe ilości oleju. Możesz mi napisać w jakiej ilości i czy spowodowane było to tym że jest to większe turbo, dlatego że ASZ tak mają czy też poprostu taką trafiłeś i może z czasem przestało zużywać olej.
                                lesiu

                                Komentarz

                                • cysterniarz
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 1887
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #66
                                  Zamieszczone przez lesiu
                                  czyli rozumiem że przy nowym turbo silnik zaczął ci zużywać większe ilości oleju
                                  nic takiego nie napiałem. nie panikuj żadnego oleju Ci nie będzie zżerał.
                                  Na wymianę turbo przyda Ci się z 1-2 setki jak przy wyjmowaniu starego lekko może polecieć.

                                  Komentarz

                                  • lesiu
                                    Ambiente
                                    • 2007
                                    • 149

                                    #67
                                    cysterniarz, no to wszystko już wiem. Nie panikuję tylko wiedzę że podszedłeś do tematu profesjonalnie i też nie chcę żeby to trwało wieczność i zabrakło jakiejś części.
                                    Jeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę.
                                    Teraz powoli zaczynam poszukiwania turbo.
                                    Jak możesz to podpowiedź czy wybrałeś KKK czy Garrett.
                                    Pozdrawiam.
                                    lesiu

                                    Komentarz

                                    • cysterniarz
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 1887
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #68
                                      Zamieszczone przez lesiu
                                      Jeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę
                                      spoko nie ma sprawy, pochwalisz się kiedyś na spocie
                                      Zamieszczone przez lesiu
                                      Teraz powoli zaczynam poszukiwania turbo
                                      http://www.emp-turbo.pl/ to jest ta firma
                                      zadzwoń do nich, gość niebucowaty, wszystko wyjaśni szczegółowo.
                                      On skupuje też stare turbiny, oferuje chyba 300zł (wtedy zamawiasz tzw kuriera zwrotnego) ale ja sprzedałem osobno za troszkę więcej.
                                      pozdro

                                      Komentarz

                                      • Doba
                                        Rider
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 357
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                        #69
                                        Zamieszczone przez lesiu
                                        cysterniarz, no to wszystko już wiem. Nie panikuję tylko wiedzę że podszedłeś do tematu profesjonalnie i też nie chcę żeby to trwało wieczność i zabrakło jakiejś części.
                                        Jeszcze raz dziękuję i jak tylko będę mógł to się odwdzięczę.
                                        Teraz powoli zaczynam poszukiwania turbo.
                                        Jak możesz to podpowiedź czy wybrałeś KKK czy Garrett.
                                        Pozdrawiam.
                                        Turbo KKK jest rzadko spotykane bo jeździ głównie w Seacie Ibiza itp... a w większości Octavi był montowany garet.

                                        Ja osobiście jeździłem na KKK i przeleciało ono bardzo dużo na mocnym Setupie i byłem z niego zadowolony. Różnią się one sposobem łożyskowania oraz inną gruszką.

                                        Na Twoim miejscu wybierz gareta bo tego jest więcej na rynku.


                                        P.S Gdybyś szukał takiej przejściówki to mam na zbyciu używaną

                                        MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                                        Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                                        # # # # # # # # # # #

                                        Moja O2
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                                        Komentarz

                                        • cysterniarz
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1887
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez lesiu
                                          Jak możesz to podpowiedź czy wybrałeś KKK czy Garrett
                                          brałem garretta

                                          Komentarz

                                          • lesiu
                                            Ambiente
                                            • 2007
                                            • 149

                                            #71
                                            Będę dzwonił do nich na dniach i się wszystkiego dowiem. A co powiecie na ten temat :
                                            lesiu

                                            Komentarz

                                            • Krzylu
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 256

                                              #72
                                              jak wygląda sprawa z gruszką?w asv i innych jest skierowana w dół a np w awx jest skierowana w górę.Nie będzie problemu gdzieś przy kolektorze ssącym?czy wszystko jest p&p??

                                              Komentarz

                                              • looker
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1886
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                #73
                                                lesiu, wg mnie to dobra okazja cenowa za nowa sztukę. Jeśli chcesz robić setup auta do ok. 165KM to ASZ wystarczy.
                                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                Komentarz

                                                • lesiu
                                                  Ambiente
                                                  • 2007
                                                  • 149

                                                  #74
                                                  looker, mam teraz od 4 lat 150KM i narazie mi wystarcza. Myślę że więcej jak 165KM to nie będę robił. cysterniarz, wszystko mi wytłumaczył i napewno będzie to ASZ. Mam nadzieję że nie tylko ze względu na przyrost mocy będzie się to lepiej sprawowało. Cały czas tylko myślę czy ta nowa czy regenerowana.
                                                  lesiu

                                                  Komentarz

                                                  • cysterniarz
                                                    RS
                                                    • 2008
                                                    • 1887
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez lesiu
                                                    Cały czas tylko myślę czy ta nowa czy regenerowana
                                                    Patrze na tą aukcje wimaru ale tam w sumie nigdzie nie piszą, że ona jest nowa., ale gdyby tak było to chyba skusiłbym się na nówkę.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...