[O1] moc,moc i jeszcze raz moc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lzuchowski
    Drive
    • 2012
    • 65

    [O1] moc,moc i jeszcze raz moc

    A pytanie czy można włączyć tą opcje (tz dzwiek niezpaietych pasów) dla pasażera - mam OII Elegance TDi 105 KM BXE kupiona w polskim salonie rok 2007

    Dzieki
    Zapraszam - https://www.facebook.com/luke.automotive
  • owen
    Rider
    • 2010
    • 482

    #2
    [O1] moc,moc i jeszcze raz moc

    siemka,co mogę zmienić w mojej ASZ by podnieść jej moc? auto ma seryjnie 130km NM-nie pamiętam auto nie było jeszcze hamowane,jak by się dało 160km tak w granicach rozsądku bym nie musiał wymieniać kluczowych podzespołów :szeroki_usmiech
    MOCY PRZYBYWAJ

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      owen, spokojnie programem 160 wyciągną


      odwiedź jakiegoś dobrego tunera (coś w stylu compsport'u) i ogarną Ci temat na spokojnie
      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • owen
        Rider
        • 2010
        • 482

        #4
        samym programem....ile to kosztuje?
        MOCY PRZYBYWAJ

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          owen, to masz tylko 30 ps

          także nie rób scen


          jaki koszt to nie wiem


          musisz podzwonić

          nawet masz jakieś grupowe czipowanie na naszym forum



          poczytaj

          wydzwoń

          będziesz wiedzieć
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            owen, właśnie przerabiałem ten temat, zerknij na moje auto
            Octavia

            Komentarz

            • Udesky
              RS
              • 2007
              • 1692
              • Octavia I (1U2)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              ad:
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz

              • krzysiek13
                L&K
                • 2010
                • 1155

                #8
                Udesky, no właśnie. Nie tylko na moje
                Octavia

                Komentarz

                • owen
                  Rider
                  • 2010
                  • 482

                  #9
                  Zamieszczone przez k085
                  no właśnie. Nie tylko na moje
                  to by mi w zupełności wystarczyło,jak długo jeździsz po modyfikacji,jak spalanie?,ogólnie jakie wrażenia z eksploatacji i ile czasu zajmuje taka modyfikacja?
                  MOCY PRZYBYWAJ

                  Komentarz

                  • Krzylu
                    Rider
                    • 2008
                    • 256

                    #10
                    jak spalanie
                    jak cię martwi spalanie to lepiej nie rób modów. :lol:

                    Komentarz

                    • Udesky
                      RS
                      • 2007
                      • 1692
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez owen
                      k085 napisał/a:
                      no właśnie. Nie tylko na moje
                      to by mi w zupełności wystarczyło,jak długo jeździsz po modyfikacji,jak spalanie?,ogólnie jakie wrażenia z eksploatacji i ile czasu zajmuje taka modyfikacja?

                      Szukanie jest tak ciężkie, czy masz takiego lenia? :?
                      Gdybyś poczytał i pogrzebał choć trochę po forum dowiedziałbyś się, że po samym sofcie spalanie może spaść (przy normalnej jeździe), silnikowi nic nie grozi, a masa osób zrobiła już na różnego rodzaju modyfikacjach grube tysiące kilometrów.
                      A sam zabieg u tunera trwa ok 2 - 4h zależy od egzemplarza i samego tunera.
                      W Polsce nie ma kryzysu.
                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                      Komentarz

                      • krzysiek13
                        L&K
                        • 2010
                        • 1155

                        #12
                        owen, w paskudną pogodę, kiedy jadę jak emeryt spalanie spadło około 0,5l-100km po mieście, ale jak jest sucho to rośnie :twisted: ale niewiele więcej niż przed modem (0,5l więcej jak go cisnę). Oczywiście ciężko to wszystko policzyć, szacuję po tym co komputer pokazuje. Nie powinieneś zauważyć różnicy.
                        Latem zobaczymy ile będzie palił

                        Jak najbardziej poszukaj na forum, na Twoje pytania odpowiedzi jest mnóstwo. Odnośnie spalania jest jedna zasada - prawie wszystko zależy od warunków na drodze i nogi kierowcy.
                        Octavia

                        Komentarz

                        • rob555
                          Rider
                          • 2006
                          • 748

                          #13
                          Re: moc,moc i jeszcze raz moc

                          Zamieszczone przez owen
                          siemka,co mogę zmienić w mojej ASZ by podnieść jej moc? auto ma seryjnie 130km NM-nie pamiętam auto nie było jeszcze hamowane,jak by się dało 160km tak w granicach rozsądku bym nie musiał wymieniać kluczowych podzespołów :szeroki_usmiech
                          Ograniczeniem w octavi jest maly IC ale 160KM powinien obsluzyc bez wiekszych problemow. Wazne by turbo nie boostowalo za duzo bo wtedy dolot bedzie cieplejszy 8)
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz

                          • owen
                            Rider
                            • 2010
                            • 482

                            #14
                            Zamieszczone przez rob555
                            Ograniczeniem w octavi jest maly IC ale 160KM powinien obsluzyc bez wiekszych problemow. Wazne by turbo nie boostowalo za duzo bo wtedy dolot bedzie cieplejszy
                            co dokładnie masz na myśli pisząc boostowało?, jest jakiś seryjny IC który jest większy niż mój? i czy turbina w ASZ ma zmienną geometrię łopatek?
                            MOCY PRZYBYWAJ

                            Komentarz

                            • rob555
                              Rider
                              • 2006
                              • 748

                              #15
                              Zamieszczone przez owen
                              co dokładnie masz na myśli pisząc boostowało?, jest jakiś seryjny IC który jest większy niż mój? i czy turbina w ASZ ma zmienną geometrię łopatek?
                              Chodzi fakt przeladowania po programie. Czasem tunerzy mimo ze nie podniosa mocno doladowania to nie skontroluja ile rzeczywiscie turbo dmucha po programie. A fizyka jest nie ublagana i przy duzych dawkach mamy duzo spalin, duzo spalin to duza energia na winik wydechowy. Duza energia na wydechu to szybsze obroty sprezarki co powoduje wieksze doladowanie od strony IC
                              A ze cooler malutki to warto tam sterujac n75 cisnienie trzymac w garsci bo zaraz wszystko puchnie i zamiast wiecej KM jest mniej :wink:
                              ASZ ma zmienna geometrie a niestety wiekszego IC fabrycznego nie wsadzisz.
                              pozdrawiam

                              Diagnostyka i tuning
                              hybrydowe wtryski i turbiny
                              programy na ulice jak i do sportu

                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                              www.tune-up.pl

                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                              Komentarz

                              • owen
                                Rider
                                • 2010
                                • 482

                                #16
                                jaki jest koszt IC który by pasował bez przeróbek,ewentualnie jakieś propozycje?
                                MOCY PRZYBYWAJ

                                Komentarz

                                • leff
                                  Elegance
                                  • 2004
                                  • 862

                                  #17
                                  poszukaj hasla FMIC

                                  czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                  Komentarz

                                  • Moza
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 101

                                    #18
                                    :

                                    Tu znajdziesz odpowiedzi na wszystko
                                    _/_/_/_/Artek\_\_\_\_

                                    Komentarz

                                    • krzysiek13
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1155

                                      #19
                                      Nawet po wpisaniu "sens życia" wyskakują jakieś wyniki, więc gorąco polecam tą wyszukiwarkę!
                                      Octavia

                                      Komentarz

                                      • rss
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1098

                                        #20
                                        Panowie,
                                        zejdzcie z czlowieka - przeciez kiedys kazdy mial braki w wiedzy, kazdy kiedys zaczynal ....
                                        sam z checia dowiem sie do ilu (+/-) KM wystarczy seryjny IC w ASZ/AXR (podobno to ten sam) z turbo z ARL, wiem ze ASZ na seryjnych gratach mozna podciagnac bezbolesnie na 170KM (widzialem taka i to chyba nie jest jedyna).

                                        co do IC - tu zdania sa podzielone - jedni beda stac twardo za FMIC-em (umozliwia przekroczenia ok 200KM przy wymianie paru klamotow), inni sklaniaja sie do customowego SMIC-a (wiekszy - a'la Aligator) ktory umozliwial osiagniecie na 'miekko' ~160KM z silnikow typu AGR, AHF, ASV (jak sie pomylilem to niech mnie ktos poprawi)
                                        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                                        _________________________________________
                                        Do sprzedania:
                                        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                                        zaciski do hamulcow 280mm.

                                        Komentarz

                                        • Udesky
                                          RS
                                          • 2007
                                          • 1692
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez rss
                                          sam z checia dowiem sie do ilu (+/-) KM wystarczy seryjny IC w ASZ/AXR
                                          Seryjny to już przy 160KM nie daję rady, po 3 dobrych butach w gorące dni samochód puchnie. Kiedyś słyszałem/czytałem opinie, że te nasze ICki to już w serii są za słabe, a wszystko przez miejsce ich montażu.
                                          Zamieszczone przez rss
                                          jedni beda stac twardo za FMIC-em (umozliwia przekroczenia ok 200KM przy wymianie paru klamotow)
                                          Od 150KM w górę to chyba jedyne rozsądne rozwiązanie.
                                          Zamieszczone przez rss
                                          customowego SMIC-a (wiekszy - a'la Aligator)
                                          Praktycznie nie do dostania, a Aligator już chyba ich nie robi.
                                          Zamieszczone przez rss
                                          zejdzcie z czlowieka - przeciez kiedys kazdy mial braki w wiedzy, kazdy kiedys zaczynal ....
                                          No to po pierwszym poście powinien użyć szukajki, przejrzeć wykresy z hamowni, czy choć by parę stron z działu o tuningu.

                                          Już nie mówiąc o tym, że w samym googlu znajdzie odpowiedzi na wszystkie pytania.
                                          W Polsce nie ma kryzysu.
                                          Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                          Komentarz

                                          Pracuję...