siemka,co mogę zmienić w mojej ASZ by podnieść jej moc? auto ma seryjnie 130km NM-nie pamiętam auto nie było jeszcze hamowane,jak by się dało 160km tak w granicach rozsądku bym nie musiał wymieniać kluczowych podzespołów :szeroki_usmiech
to by mi w zupełności wystarczyło,jak długo jeździsz po modyfikacji,jak spalanie?,ogólnie jakie wrażenia z eksploatacji i ile czasu zajmuje taka modyfikacja?
k085 napisał/a:
no właśnie. Nie tylko na moje
to by mi w zupełności wystarczyło,jak długo jeździsz po modyfikacji,jak spalanie?,ogólnie jakie wrażenia z eksploatacji i ile czasu zajmuje taka modyfikacja?
Szukanie jest tak ciężkie, czy masz takiego lenia? :?
Gdybyś poczytał i pogrzebał choć trochę po forum dowiedziałbyś się, że po samym sofcie spalanie może spaść (przy normalnej jeździe), silnikowi nic nie grozi, a masa osób zrobiła już na różnego rodzaju modyfikacjach grube tysiące kilometrów.
A sam zabieg u tunera trwa ok 2 - 4h zależy od egzemplarza i samego tunera.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
owen, w paskudną pogodę, kiedy jadę jak emeryt spalanie spadło około 0,5l-100km po mieście, ale jak jest sucho to rośnie :twisted: ale niewiele więcej niż przed modem (0,5l więcej jak go cisnę). Oczywiście ciężko to wszystko policzyć, szacuję po tym co komputer pokazuje. Nie powinieneś zauważyć różnicy.
Latem zobaczymy ile będzie palił
Jak najbardziej poszukaj na forum, na Twoje pytania odpowiedzi jest mnóstwo. Odnośnie spalania jest jedna zasada - prawie wszystko zależy od warunków na drodze i nogi kierowcy.
siemka,co mogę zmienić w mojej ASZ by podnieść jej moc? auto ma seryjnie 130km NM-nie pamiętam auto nie było jeszcze hamowane,jak by się dało 160km tak w granicach rozsądku bym nie musiał wymieniać kluczowych podzespołów :szeroki_usmiech
Ograniczeniem w octavi jest maly IC ale 160KM powinien obsluzyc bez wiekszych problemow. Wazne by turbo nie boostowalo za duzo bo wtedy dolot bedzie cieplejszy 8)
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Ograniczeniem w octavi jest maly IC ale 160KM powinien obsluzyc bez wiekszych problemow. Wazne by turbo nie boostowalo za duzo bo wtedy dolot bedzie cieplejszy
co dokładnie masz na myśli pisząc boostowało?, jest jakiś seryjny IC który jest większy niż mój? i czy turbina w ASZ ma zmienną geometrię łopatek?
co dokładnie masz na myśli pisząc boostowało?, jest jakiś seryjny IC który jest większy niż mój? i czy turbina w ASZ ma zmienną geometrię łopatek?
Chodzi fakt przeladowania po programie. Czasem tunerzy mimo ze nie podniosa mocno doladowania to nie skontroluja ile rzeczywiscie turbo dmucha po programie. A fizyka jest nie ublagana i przy duzych dawkach mamy duzo spalin, duzo spalin to duza energia na winik wydechowy. Duza energia na wydechu to szybsze obroty sprezarki co powoduje wieksze doladowanie od strony IC
A ze cooler malutki to warto tam sterujac n75 cisnienie trzymac w garsci bo zaraz wszystko puchnie i zamiast wiecej KM jest mniej :wink:
ASZ ma zmienna geometrie a niestety wiekszego IC fabrycznego nie wsadzisz.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Panowie,
zejdzcie z czlowieka - przeciez kiedys kazdy mial braki w wiedzy, kazdy kiedys zaczynal ....
sam z checia dowiem sie do ilu (+/-) KM wystarczy seryjny IC w ASZ/AXR (podobno to ten sam) z turbo z ARL, wiem ze ASZ na seryjnych gratach mozna podciagnac bezbolesnie na 170KM (widzialem taka i to chyba nie jest jedyna).
co do IC - tu zdania sa podzielone - jedni beda stac twardo za FMIC-em (umozliwia przekroczenia ok 200KM przy wymianie paru klamotow), inni sklaniaja sie do customowego SMIC-a (wiekszy - a'la Aligator) ktory umozliwial osiagniecie na 'miekko' ~160KM z silnikow typu AGR, AHF, ASV (jak sie pomylilem to niech mnie ktos poprawi)
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
sam z checia dowiem sie do ilu (+/-) KM wystarczy seryjny IC w ASZ/AXR
Seryjny to już przy 160KM nie daję rady, po 3 dobrych butach w gorące dni samochód puchnie. Kiedyś słyszałem/czytałem opinie, że te nasze ICki to już w serii są za słabe, a wszystko przez miejsce ich montażu.
Zamieszczone przez rss
jedni beda stac twardo za FMIC-em (umozliwia przekroczenia ok 200KM przy wymianie paru klamotow)
Od 150KM w górę to chyba jedyne rozsądne rozwiązanie.
Zamieszczone przez rss
customowego SMIC-a (wiekszy - a'la Aligator)
Praktycznie nie do dostania, a Aligator już chyba ich nie robi.
Zamieszczone przez rss
zejdzcie z czlowieka - przeciez kiedys kazdy mial braki w wiedzy, kazdy kiedys zaczynal ....
No to po pierwszym poście powinien użyć szukajki, przejrzeć wykresy z hamowni, czy choć by parę stron z działu o tuningu.
Już nie mówiąc o tym, że w samym googlu znajdzie odpowiedzi na wszystkie pytania.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz