Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zawieszenie 4x4 do serii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zawieszenie 4x4 do serii

    A jak wygląda ta sprawa w ASV??

  • #2
    zawieszenie 4x4 do serii

    mam pytanie do posiadaczy, zwykłych octavii co założyli amory i sprzężny od wersji 4x4, czy coś jeszcze trzeba dokupić związku z wymiana tych części,
    czy jest wtedy wyższy [prześwit], jaki jest komfort,
    ja posiadam zwykłe kombi 1.9 asv
    Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

    Komentarz


    • #3
      Tylne zawieszenie ośki i 4x4 jest różne konstrukcyjnie i nie da rady zrobić przeszczepu. Jeżeli tył ma mniej siadać to można wstawić wzmocnione sprężyny.

      Jeżeli chodzi o podwyższanie przodu to fabryczną metodą są tulejki podwyższające. Do tego warto dać lekko twardsze amory od serii np. B4.
      Oczywiście przy okazji rozbiórki Mcpersowna warto wymienić łożyska i podkładki gumowe amorów.

      Resztę doczytaj w tych wątkach:
      Forum - Octavia Club Polska
      Forum - Octavia Club Polska

      Komentarz


      • #4
        Z tyłu możesz:
        - rozciągnąć sprężyny max 2cm
        - dorobić podkładki pod dolne mocowanie sprężyny
        - kupić dłuższe sprężyny (od zestawu na bezdroża)
        - zamontować B4

        z przodu tuleje + B4 jak napisał rogoz,

        u mnie jak to robiłem kiedyś w O1 to:
        - przód (tulejki+B4) +3,5cm
        - tył (rozciąganie+B4) +2,5cm
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          krzynol a tak szczerze dlugo wytrzymaly ci te b4? bo u nas w jednej octavi (w serii) wytrzymaly 1.5roku, a w drugiej 2 lata, normalnej jazdy

          Komentarz


          • #6
            długo, jak sprzedawałem to miały amorki B4 3 lata i były jeszcze ok
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #7
              amortyzatory nie maja nic do wysokości na jakiej auto sto. Auto stoi na sprężynach. :? Sporo ludzi, zwłaszcza w O1 TDI, satysfakcjonują zwykle tulejki podwyższające. Można zyskać 20 mm. W sam razy by podjechać pod krawężnik nawet ze zderzakiem od RS'a. Komfort w zasadzie bez zmian odrobinę in plus jeśli już.
              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez zepter00
                amortyzatory nie maja nic do wysokości na jakiej auto sto. Auto stoi na sprężynach
                jak są nowe i dobre (np B4) to o centymetr idzie auto do góry
                oczywiście z czasem trochę klapnie
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz


                • #9
                  czyli tak tuleje na bank kupuje tylko jakie teraz sprężyny kupić by był wyższy, czy z pakietu na bezdroża, na pewno będą amory exel g
                  Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez krzynol
                    Zamieszczone przez zepter00
                    amortyzatory nie maja nic do wysokości na jakiej auto sto. Auto stoi na sprężynach
                    jak są nowe i dobre (np B4) to o centymetr idzie auto do góry
                    oczywiście z czasem trochę klapnie
                    mają, mają, dokładnie, u mnie na excel g poszło i to więcej niż 1cm, niestety nie pamiętam już ile i co gorsza niespecjalnie klapnęło...
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez juri
                      czyli tak tuleje na bank kupuje tylko jakie teraz sprężyny kupić by był wyższy, czy z pakietu na bezdroża, na pewno będą amory exel g
                      Przód będzie wyższy już po tulejach. Ja zostawiłem seryjne sprężyny i jest ok. W podanych przeze mnie wątkach masz foty kilku O1 przed i po modzie.
                      Tak wygląda moja:


                      Konfiguracja:
                      - przód: B4 + tulejki, sprężyny zostały fabryczne
                      - tył: B4 + sprężyny Lesjofors Heavy Duty.

                      Komentarz


                      • #12
                        A tak moja: Przód same tuleje a tył nic.. amory - wszystkie seria. Z tyłu (pod podłogą bagażnika) mam jeszcze balast ołowiany.

                        ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                        zbliżenie na przód

                        ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                        Komentarz


                        • #13
                          i znalazłem sprężyny katalogowo z pakietu na bezdrożna 1J0 511 115 CF
                          jeszcze raz dzięki koledzy za bardzo przydatne informacje
                          Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica

                          Komentarz


                          • #14
                            zepter00, tak przy okazji, jaką masz wysokość wew. krawędzi nadkola (w najwyższym punkcie) do ziemi? Z przodu i z tyłu.

                            Przód mi wygląda na ok. 75cm.
                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Chodzi o nadkole tuż za błotnikiem w najwyższym miejscy wycięcia na koło? Przód 71 cm, tył ( z balastem) 68 cm. Dolna krawędź zderzaka w najniższym miejscu (przy kole) jest 17,5 -18 cm.
                              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X