Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Zmiana turbo na arl w agr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Zmiana turbo na arl w agr

    Mam pytanie, czy ma ktos jakis patent na to by dobrze wyregulowac uchwyt mocowania lampy przedniej w Octavii II?Chodzi o to, ze zalozylem nowy uchwyt mocowania i teraz jak wsadzam lampe to wystaje ona poza obrys zderzaka. Ta tam dwie srubki+2 regulacje wysokosci.
    Jest na to jakis szybki i dokladny sposob czy metoda pozostaje regulacja metoda prob i bledow (zakladanie,sciagnianie lampy,krecenie srubkami i zakladanie...itd)??
    Mario

  • #2
    [O1] Zmiana turbo na arl w agr

    Mam już turbo z arl ale chciałbym dokładnie wiedziec co jest konkretnie potrzebne do montażu? Wiem ze należny zaślepić egr, zaworka z egra użyć do sterowania ciśnieniem doładowania. Najlepiej kupić nowe uszczelki pod kolektor i flansze. no i przejście na waz tylko gdzie to można kupić bo szukam i nie mogę znaleźć. Macie możne jakieś namiary na coś takiego? Jeśli coś pominąłem a jest to potrzebne do tej operacji to proszę o info.
    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

    Komentarz


    • #3
      Chyba coś takiego potrzebujesz

      Link


      Do sterowania turbiną potrzebujesz innego zaworu N75 niż ty posiadasz,bańkę/akumulator podciśnienia:

      Link

      Komentarz


      • #4
        Z tego co pamiętam musisz dołożyć cały system podciśnienia od dowolnego TDI ze zmienną geometrią.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz


        • #5
          kumpel powiedział ze wystarczy użyć zaworka po zaślepionym egr ale moze sie mylic bo on tylko pisze programy
          MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

          Komentarz


          • #6
            dołącze sie do tematu. jezeli przechodzi sie z turba AHF na ARL tez są potrzebne te częsci ??

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Dud3k
              jezeli przechodzi sie z turba AHF na ARL tez są potrzebne te częsci ??
              Nie, po prostu odkręcasz i przykręcasz i wsio gra.
              rafał88ocp, ma AGR bez zmiennej geometrii i ma więcej roboty.
              Swoją drogą rafał88ocp napisz do misiek^wro on z tego co pamiętał przerabiał temat i może coś jeszcze pamięta.
              W każdym razie musisz kupić cały zestaw podciśnienia jeśli ma być tak jak ori.
              W Polsce nie ma kryzysu.
              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

              Komentarz


              • #8
                kumpel powiedział ze wystarczy użyć zaworka po zaślepionym egr
                Pierwszy raz słyszę o takim rozwiązaniu,zazwyczaj zmieniasz N75 z metalowego na plastikowy z białym łbem dokupujesz trochę więcej wężyków i bańkę/akumulator powietrza i podłączasz wg schematu który znajdziesz na forum lub na google--> VNT schemat podciśnień

                Komentarz


                • #9
                  N 75 mam czyli dochodzą jeszcze wężyki i banka
                  MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                  Komentarz


                  • #10
                    no i większa turbina :wink:

                    Komentarz


                    • #11
                      a jest może jest ktoś na forum kto przerabiał to już sam, obojętnie czy na turbo z arl czy asz bo ile osób tyle wersji potrzebnych części. Wiem juz ze na pewno jest potrzebne:
                      1.szybkozłaczka turbiny(mam)
                      2.n 75 z białym łbem (mam)
                      3 banka - akumulator ciśnienia
                      ale pytanie czy jest cos jeszcze potrzebne?? np flansza wydechu czy jest ta sama, przewody olejowe do sprężarki,czy może jest jeszcze coś o czym nie wiem??
                      MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                      Komentarz


                      • #12
                        Bez względu na to czy wkładasz turbo od ARL, ASZ, AHF czy ASV, to system podciśnienia masz ten sam, jedyna różnica jest taka, że do do dwóch pierwszych potrzebujesz adaptera/flanszy na rurę od IC. Wydech podchodzi bez problemu.
                        Poszukaj na forum, na pewno jest sporo osób, które to przerabiały, sam podsuwałem ci kontakt do misiek^wro, który na bank przerabiał swoją byłą O1 AGR.
                        W Polsce nie ma kryzysu.
                        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                        Komentarz


                        • #13
                          misiek^wro nie pamięta co i jak, ja juz chyba wiem ze trzeba dokupić bańkę , n75, flansze do wydechu bo jest inna turbo z kolektorem i tylko nie mam pewności czy przewody olejowe pasują od sprężarki ale chyb a tak
                          MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez rafał88ocp
                            flansze do wydechu bo jest inna
                            Z tego co mi wiadomo wszystkie 1.9 TDI mają takie same wyjście na wydech. Wiec dziwne, że musisz zmieniać DP.
                            W Polsce nie ma kryzysu.
                            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                            Komentarz


                            • #15
                              Udesky, trzeba zmienic flansze, AGR ma 4 srubowa, zas inne maja 3 srubowa.
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez misiek^wro
                                Udesky, trzeba zmienic flansze, AGR ma 4 srubowa, zas inne maja 3 srubowa.
                                No to peszek.
                                W Polsce nie ma kryzysu.
                                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                Komentarz


                                • #17
                                  no to flansza a nie peszek
                                  MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    To akurat pikuś, mi to chlopaki zrobili w chwile moment, flansze dostalem razem z kolektorem za darmo od goscia, od ktorego bralem kolektor, zas spawanie gulu policzyl jakos groszowo, pare piw
                                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Posiada możne ktoś jakiś szczegółowy i dobrze opisany schemat podciśnienia dla turbo z zmienna geometria. Żeby było wiadomo jak te wszystkie przewody połączyć.
                                      MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Ostrzeżenie o przekierowaniu

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Organy zostały przeszczepione doszło jeszcze kilka części o których nikt nie pisał ale teraz tylko program bo na razie to turbo nie dmucha. w poniedziałek lub wtorek będzie soft wiec będę mógł wyrazić opinie czy warto było się w to bawić
                                          MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            obowiązkowo wykres prosimy!!

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              W przyszłym tygodniu będzie program na razie turbo nie działa bo nie ma softu na zmienna geometrie. a wykresik na pewno się pojawi zobaczymy co wyjdzie.
                                              Wymieniłem Turbo na ARL , kolektor ssący na od ARL i wtryski na od ASV. Ktoś ma jakieś domysły ile z tego można wycisnąć mniej więcej?
                                              MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez rafał88ocp
                                                Ktoś ma jakieś domysły ile z tego można wycisnąć mniej więcej?
                                                140/320 orientacyjnie

                                                Ograniczą cię wtryski.
                                                Przy 216tkach by było 160-170KM - ogranicza wtedy pompa paliwa.
                                                Była O1 kombi ALH++ 150/340
                                                Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  no myślałem o 230 stkach za jakiś czas. Kolega powiedział ze zobaczymy ale powiedział ze z racji tego ze mam nowe sprzęgło z G60 to postaramy sie pójść powyżej 140/340 ale wyjdzie w praniu. A to normalne ze to turbo z arl na razie w ogóle nie idzie bo nie wiem czy to normalne czy coś powaliliśmy w układzie podciśnień
                                                  MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X