Zamieszczone przez piotrcar
jak szpera będzie działać do systemy elektroniczne nie wykryją różnicy obrotowej, więc nie będą zmuszone zadziałać.
Cytat:
2. Szpera w BMW sie nie zalacza... ona tam jest caly czas i dziala zapobiegajac do pewnego momentu poslizgowi kola które ma mniejszą przyczepność - a dokladniej minimum 25% momentu obrotowego dostarczonego przez silnik zostanie przeniesione na koło które akurat ma większą przyczepność i może go wykorzystać.
3. To ASC+T nie będzie się nawet zalączać a dokładniej samo przyhamowywanie kół nie będzie wykorzystywane bo nie będzie takiej potreby az do momentu gdy na przykład staniemy jedną stroną na trawie a drugą na asfalcie i będziemy chcieli ruszyć wykorzystując pełną moc samochodu - wtedy LSD 25% "nie da rady" i kółko znajdujące się na trawie zacznie obracać się szybciej niż to na asfalcie - i wtedy zadziała ASC+T przyhamowywująć koło obracające się z większą prędkością.
[ Dodano: Pią 07 Paź, 11 08:57 ]
Zamieszczone przez piramida
Zatem wnioskuję, iż takie rozmiary mogę zakładać zgodnie z homologacją.
Komentarz