[O1] eibach pro kit z golfa do octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • looker
    RS
    • 2008
    • 1886
    • Octavia II (1Z3)
    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

    #26
    g4cek, ale krzywo w jaki sposób ? Przód tył czy na boki ? Mogła pęknąć jedna ze sprężyn.
    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

    Komentarz

    • Krzylu
      Rider
      • 2008
      • 256

      #27
      g4cek, raczej przez wylany amor

      założę -25mm na KYB Excel-G o wrażeniach napiszę oczywiście
      looker, Wrażenia byłyby jakbyś założył gwint :wink:

      Komentarz

      • Łosiu1988
        Elegance
        • 2009
        • 864
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AKL 1.6 MPI 101 KM
        • BZB 1.8 TSI 160 KM

        #28
        ja mam eibacha -30mm do octavii kombi, jak to wygląda jest w moim temacie, jeździłem 9 miesięcy, jakby ktoś był zainteresowany to na pw pisać jeździłem na nich na ori amorach i było elegancko, choć teraz mam gwint i w ogóle inaczej auto siedzi :P
        Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #29
          Łosiu1988, pisz tutaj ! Chętnie poczytamy co i jak było bo sporo osób ma podobne plany.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • Łosiu1988
            Elegance
            • 2009
            • 864
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #30
            looker, tutaj jest moja aukcja sprężyn http://allegro.pl/show_item.php?item=2086078444

            Natomiast jeśli chodzi o wrażenia to mogę powiedzieć że dużo nie różnią się od ori, są niższe co daje efekt wizualny, ale auto nie siada aż tak żeby szorowało czymkolwiek po asfalcie, nawet zimą. Na pewno jest trochę twardziej i lepiej się trzyma drogi niż ori sprężyny, ja miałem ogólnie na ori amorach i było wszystko elegancko więc mogę je polecić jakbym gwintu nie dopadł to dalej bym na nich śmigał, bo na prawdę byłem zadowolony
            Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

            Komentarz

            • g4cek
              Rider
              • 2011
              • 402

              #31
              Tył z jednej strony stoi jakby niżej, amortyzatory wymieniałem na bilnsteina w sierpniu zrobiłem na nich 6 tyś. km

              Komentarz

              • Łosiu1988
                Elegance
                • 2009
                • 864
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #32
                g4cek, u mnie tył stał równo z jednej i z drugiej strony natomiast jeśli chodzi ogólnie jak auto stoi to przód jest trochę wyżej niż tył.
                Moja czarna bestia: http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%9B%C2%81osiu

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #33
                  Łosiu1988, ale w serii też tak jest ! Przynajmniej u mnie ale widzę to w wielu OI na ulicy :shock: Jakiś śmieszny babol chyba konstrukcyjny to jest IMO...
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • g4cek
                    Rider
                    • 2011
                    • 402

                    #34
                    u mnie to tył wyżej stoi niż przód a z jednej strony własnie na równi z przodem stoi i dlatego myślę że może spręzynka pykneła

                    Komentarz

                    Pracuję...