chip tuning

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SiEmUs
    Classic
    • 2006
    • 11

    #51
    dj czas... dzieki, PAF... pytanie o "jaki olej i gdzie by nie padło" :wink: SZKODa rozumiem, że złośliwości w tym nie było. Martwie sie o auto, nie wiem jak zareagują na zwiekszoną moc i moment obrotowy takie cześci jak sprzegło i układ korbowodowy biorąc pod uwage 150.000 km i bądź co bądź slaby, 90 konny silnik ze słabszymi podzespołami. Jeszcze raz dzięki za "pomoc" i do "usłyszenia" już po "zabiegu" mam nadzieję :wink:

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #52
      Zamieszczone przez SiEmUs
      bądź co bądź slaby, 90 konny silnik ze słabszymi podzespołami
      akurat (jak wielokrotnie zostalo powiedziane :twisted: ) w AGRze masz pancerne sprzeglo, poza tym "cywilny" program (jak wielokrotnie zostalo powiedziane :twisted: ) nie obciaza tak bardzo silnika itd.

      (uzupelnij profil o symbol silnika, to latwiej bedzie ci pomagac :idea: )
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #53
        Zamieszczone przez SiEmUs
        Martwie sie o auto, nie wiem jak zareagują na zwiekszoną moc i moment obrotowy takie cześci jak sprzegło i układ korbowodowy biorąc pod uwage 150.000 km i bądź co bądź slaby, 90 konny silnik ze słabszymi podzespołami
        Moja 90tka znosi dzielnie ponad 2 razy tyle mocy, wiec nie ma sie czym martwic.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • Masmo
          L&K
          • 2005
          • 1145

          #54
          Zamieszczone przez SiEmUs
          mam octavie 1.9 tdi (AGR) 90KM z 1999r. [glow=yellow:4c1fde72d8][shadow=darkred:4c1fde72d8]Chciałabym zwiekszyć moment obrotowy i moc swojego auta poprzez chip[/shadow:4c1fde72d8][/glow:4c1fde72d8]. Nie orientuje sie za bardzo jakie mogą być korzyści z takiego rozwiązania (oprócz wyżej wymienionych) i jakie mogą być ewentualne wady takiego zabiegu. interesuje mnie też adres w którym mogłabym "ulepszyc" w ten sposób swoje auto. :wink:[shadow=darkred:4c1fde72d8][/shadow:4c1fde72d8]
          Korzyścią jest jak słusznie zauważyłaś większa moc i moment obrotowy. Jeśli uważasz to za słabą korzyść to sobie odpuść, bo reszta to raczej wady. Ja bym raczej zadał inne pytanie chipa soft czy hardcore. Z tego osprzętu co masz nie wyciśniesz za dużo. Jeśli chesz mieć naprawdę dobre osiągi musisz pomyśleć o wymianie wtrysków i SMIC-a. Są na forum koledzy którzy mają fajne zmodyfikowane AGR-y np neck99 na 133 KM. Rozumiem że nie chcesz wchodzić w harcore typu AGR Purchawy.
          Co do wad to nie ma co ukrywać takie są: u mnie wystąpiły drżenia dwumasy na niskich obrotach, seryjna sprężarka też jest mocniej obciążona ponadto auto będzie troszkę przydymiać (coś jak seryjne TDCI :wink: ). Silnik bez wątpienia dostaje mocniej w kość. Nasze TDI mają jednak bardzo duże rezerwy co pokazują przykłady kolegów którzy wyciskają pod 400Nm więć jeśli zamiast 500 kkm silnik przejdzie 350 kkm to dla mnie jest do zaakceptowania biorać pod uwagę że jeździ sie autem z innej bajki. Ale niestety moc kosztuje. Jak dla kogoś priorytetem są niskie koszta eksploatacji to lepiej odpuścić, ale jak ktoś lubi poszaleć i poniżać na drodze to nie ma się co zastanawiać. Ja już sobie nie wyobrażam jeżdzenia seryjnym TDI. Ważne tylko żeby robił chipa ktoś kto wie o co chodzi, bo inaczej można sobie zrobić duża krzywdę.
          Jak jesteś z lubuskiego to masz w miarę blisko do Gdańska do tune-up. Polecam Roberta możesz go pomęczyć żeby Ci wjaśnił co i jak.
          Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

          Komentarz

          Pracuję...