[O1] Customowy dolot - projekt - ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Udesky
    RS
    • 2007
    • 1692
    • Octavia I (1U2)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

    #76
    Zamieszczone przez looker
    Druga opcja to podpasować rurę od 1.8 T. Podobno podejdzie i ma większy przekrój.
    Czerwona rura z ARLa również daję radę.
    W Polsce nie ma kryzysu.
    Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #77
      Ale kosztuje 200zł... :?
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • Udesky
        RS
        • 2007
        • 1692
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #78
        Zamieszczone przez looker
        Ale kosztuje 200zł...
        Jak policzysz złączkę pod T-ARL, kolanko silikonowe oraz łączniki i obejmy, to nie wiem czy nie wyjdzie podobnie.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #79
          Ale skoro kolega już i tak robi customowy dolot to czy kupi te 40cm rurki, 4 złączki i 2 opaski więcej to nie jest taka duża różnica IMO.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          • kornat
            Rider
            • 2007
            • 578

            #80
            Ja kiedyś się spotkałem, że w A3 ta rura pod podłużnicą była plastikowa okrągła a nie taka jak na ostatnim załączniku. A tak przy okazji spytam, czy da coś wymiana tej rury na taką jak w AGR (chodzi mi o tą idącą od filtra powietrza do turbiny) do AHF + 216?

            Komentarz

            • Tony065
              RS
              • 2009
              • 2487
              • Octavia I (1U2)
              • ARX 1.8 20VT 150 KM

              #81
              a gdyby tak zrobić swap ori dolotu i turbo z ARL-a :?: bardzo to skomplikowane chyba nie jest, czy są jakieś przeszkody/profity, że robi się custom :?:
              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
              @ by Tune-up Gdańsk
              TDI VP++ i jeszcze rośnie
              Antek

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #82
                Zamieszczone przez Tony065
                a gdyby tak zrobić swap ori dolotu i turbo z ARL-a:?
                P&P. Musisz tylko wymienić przepływkę i górną część pokrywy filtra powietrza.
                Dolot z ARLa ma większą średnice.
                Jakby co to na sr.pl jest to sprzedania taki dolot (metalowa rura + harmonijka) za 170zł.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • lukas_jg
                  Rider
                  • 2012
                  • 600
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #83
                  A co powiecie na taką rurę:


                  od 1.8T
                  Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                  Komentarz

                  • looker
                    RS
                    • 2008
                    • 1886
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #84
                    Hmmm - to mogłoby zadziałać... Jaka cena takiego cuda ?
                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                    Komentarz

                    • Udesky
                      RS
                      • 2007
                      • 1692
                      • Octavia I (1U2)
                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                      #86
                      Tyle tylko, że wylot jest w stronę pasażera, a nie na wprost, a to dodatkowo spowoduję potrzebę stworzenia jakiegoś kolanka.
                      Bo jak rozumiem ma być częścią dolotu?
                      Zresztą nawet jeśli służyłoby to pod wyjście turbo w stronę IC to i tak końcówka pozostaję nie w tą stronę.
                      W Polsce nie ma kryzysu.
                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                      Komentarz

                      • kornat
                        Rider
                        • 2007
                        • 578

                        #87
                        Chyba w dobrym temacie piszę. Jaka tam jest średnica którą zaznaczyłem na zdjęciu?

                        Turbo VNT15 Garret

                        Komentarz

                        • Tony065
                          RS
                          • 2009
                          • 2487
                          • Octavia I (1U2)
                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                          #88
                          38mm
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz

                          • kornat
                            Rider
                            • 2007
                            • 578

                            #89
                            A jak myślicie lepiej dać kwasówkę o średnicy jak FMIC (57mm) czy 38mm ja wylot z turbiny?

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              #90
                              typowe kalibry tych rur są zbliżone do średnicy na FMIC. nie patrz na turbo, bo to jest taka mała dmuchawka raczej... kaliber większa suszarka /GT1749VA/ ma sporo większą średnicę tej części.
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • kornat
                                Rider
                                • 2007
                                • 578

                                #91
                                Myślę dać 51mm bo są dostępne zwężki z potrzebnych mi średnic na 51 i mam dwie opcje
                                Pierwsza opcja:
                                Kolanko silikonowe 90* 38/51mm -> rura 51mm -> kolanko 45* 51mm -> rura 51mm -> silikonowe kolanko 90* 51mm FMIC -> i połączenie z ori rurą plastikową idącą od EGR
                                Druga opcja:
                                Kupienie węża oraz takiej rury

                                a następnie redukcję z 60/51mm i łącznie z FMIC
                                Jak uważacie która opcja lepsza? Oprócz zacisków coś jeszcze było by potrzeba?

                                Komentarz

                                Pracuję...