Zamieszczone przez looker
[O1] Customowy dolot - projekt - ASV
Zwiń
X
-
Ale kosztuje 200zł... :?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Ale skoro kolega już i tak robi customowy dolot to czy kupi te 40cm rurki, 4 złączki i 2 opaski więcej to nie jest taka duża różnica IMO.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065a gdyby tak zrobić swap ori dolotu i turbo z ARL-a:?
Dolot z ARLa ma większą średnice.
Jakby co to na sr.pl jest to sprzedania taki dolot (metalowa rura + harmonijka) za 170zł.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Hmmm - to mogłoby zadziałać... Jaka cena takiego cuda ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Tyle tylko, że wylot jest w stronę pasażera, a nie na wprost, a to dodatkowo spowoduję potrzebę stworzenia jakiegoś kolanka.
Bo jak rozumiem ma być częścią dolotu?
Zresztą nawet jeśli służyłoby to pod wyjście turbo w stronę IC to i tak końcówka pozostaję nie w tą stronę.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Myślę dać 51mm bo są dostępne zwężki z potrzebnych mi średnic na 51 i mam dwie opcje
Pierwsza opcja:
Kolanko silikonowe 90* 38/51mm -> rura 51mm -> kolanko 45* 51mm -> rura 51mm -> silikonowe kolanko 90* 51mm FMIC -> i połączenie z ori rurą plastikową idącą od EGR
Druga opcja:
Kupienie węża oraz takiej rury
a następnie redukcję z 60/51mm i łącznie z FMIC
Jak uważacie która opcja lepsza? Oprócz zacisków coś jeszcze było by potrzeba?
Komentarz
-
Komentarz