A EBC RS sa bardziej miekie czy bardziej twarde od EBC GS?
RS są z wkładką ceramiczną i przeznaczone raczej do tarcz nacinanych - szybsze szklenie wymaga zbierania zewnetrznej powierzchni klocka, przy gładkiej tarczy nic go tak nie ścina...(tzw odświeżanie powierzchni)
Maicroft, rozmiar tez ma znaczenie, ale jak czytam ten wątek to wiele problemów sprowadza się do "umiejętności" korzystania z hamulców,
to nie system "cyfrowy"
zefirstorm, wynika z tego że wybór był prawidłowy
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Maicroft, rozmiar tez ma znaczenie, ale jak czytam ten wątek to wiele problemów sprowadza się do "umiejętności" korzystania z hamulców,
to nie system "cyfrowy"
zefirstorm, wynika z tego że wybór był prawidłowy
a jak wrażenia do porównania ori tarczy z klockiem GS
do tardzy PD i RS?
ponad 2 tysiące juz przejechałem i musze powiedzieć ze jestem mega zadowlony, ze wszystkiego, zawiecha złotko jak dla mnie, hamulce lepsze, ogólnie rewela, zobaczymy jak dalej będzie się to sprawowało.
Mam pytanie odchodzace od tematyki, ale nie chce zakladac nowego tematu:
Czym grozi mi zalozenie do Combi tylnych amortyzatorow od HB ?? Chodzi mi o Kayaba AGX. Czy mozna jakos zniewelowac negatywny wplyw, nie wiem, trzymaniem wiekszej twardosci niz przod itp ?? Czy sie nie da ??
Powiem, ze w 99% jezdze sam lub 2 osoby. Ladunku zero lub 40 kg.
Czy zalozenie na przod AGX, a na tyl B6 dydykowanych do Combi, jest zlym pomyslem ??
Sorry za pytanie, ale mam zgryza. Bo jak sie fajnie da zmiekczac AGX, to na zime moglbym sobie podmiekczyc w razie czego. Rozwazam zakup tylko B6 przod i tyl, ale to wtedy zero alternatywy.
Czaje o co ci chodzi bo tez sie w to zaglebialem. Wyszlo mi mniej wiecej tak:
Seryjne amory tyl sa z reguly wspolne dla Golfa Variant, Bory Combi, Octavii Lift-a i Combi.
Sportowe amory do Octavii Combi albo nie ma albo sa dedykowane.
IMHO
a) tyl powinien pasowac - Cook wpasowal KYB Ultra SR
b) moze sie szybciej zuzyc
c) jak strzeli za szybko nikt nie uwzgledni gwarancji
Ja po kilku roznych przymiarkach bede raczej wchodzil w B6.
Mam jednak dosc ciezki przod i od czasu do czasu zdarza mi sie przewiezc calkiem sporo gratow wiec nie chce mi sie ryzykowac kombinacji.
tak wiec przejechane juzokoło 4 kkm i zaczęło dzis niepokojąco drgać przy hamowaniu, zobaczymy czy to był przypadek i zła jakoś drogi czy po prostu tarcze sa lipne.
wydaje mi sie ze sie pokrzywiły i dlatego bije, ale przekonam sie jutro dokładnie
nie, top była wina podłoża, bo hamowałem na innej nawierzchni i było luxus, a na wczorajszej gdzie rzucało i biło było to samo, wiec wina podłoża była.
[ Dodano: Sob 13 Sty, 07 09:57 ]
ale jeżdzi sie rewela to moge powiedzieć po 4 tysiacach rewela i tarcze ATE są proste
Na tych tarczach i klockach przejechałem 20 000 km i jest (jak dla mnie ) dobrze, nie szarpie po prostu jak po wyjechaniu z salonu. Natomiast b4 (wg mnie) to nieporozumienie są gorsze niż oryginale po 140 000 km, niby auto jadąc po łuku trzyma się ale huk na nierównościach jest bardzo duży, szczególnie tył.
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
ODROG, zauważ, że cena kompletu B4 to koszt poniżej 500 pln...
nie wydaje mi śe ze cena ma tu istotną wartość przekładająca się na jakośc amortyzatorów. mi sięjeżdzi świetnie i tyle i jak będę miał wymienić za 100kkm to też je kupie.
[ Dodano: Nie 04 Lut, 07 19:00 ]
Zamieszczone przez RODROG
NIE CZUJĘ AMORTYZOWANIA TO CHYBA OD AMORTYZATORÓW
jedż i sprawdź na trzepakach i będziesz wszystko wiedział.
500 za komplet, chyba za bardzo się szcypałem droższe byłyby może lepsze, dobrym postem byłby taki o trwałości części danej marki, bi gumy w zawieszeniu też mi szybko się posypały, jedynie te klocki tarcze mogą być.
1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
Komentarz