BilsteinaB4+tarcze ATE PD+klocki ATE moje wrażenia z jazdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Większa tarcza... większa pojemność cieplna, mniejsze ryzyko przegrzzania jej.

    No i niestety... większa masa nieresorowana.

    Komentarz

    • zefirstorm
      Ambiente
      • 2006
      • 152

      #52
      [quote="Samiec"]
      Zamieszczone przez Nexus6
      A EBC RS sa bardziej miekie czy bardziej twarde od EBC GS?
      RS są z wkładką ceramiczną i przeznaczone raczej do tarcz nacinanych - szybsze szklenie wymaga zbierania zewnetrznej powierzchni klocka, przy gładkiej tarczy nic go tak nie ścina...(tzw odświeżanie powierzchni)
      ASV 147PS@307Nm

      Komentarz

      • Nexus6
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4847
        • Volkswagen

        #53
        Samiec, RS sa "bardziej twarde" od GS

        Maicroft, rozmiar tez ma znaczenie, ale jak czytam ten wątek to wiele problemów sprowadza się do "umiejętności" korzystania z hamulców,
        to nie system "cyfrowy"

        zefirstorm, wynika z tego że wybór był prawidłowy
        With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

        Komentarz

        • Pulse
          Rider
          • 2006
          • 461

          #54
          Zamieszczone przez aldam
          Pulse - kupiłeś w tym sklepie internetowym?
          tak jedne i drugie w necie kupilem
          :: O1 AXR Kombi

          Komentarz

          • zefirstorm
            Ambiente
            • 2006
            • 152

            #55
            Zamieszczone przez Nexus6
            Samiec, RS sa "bardziej twarde" od GS

            Maicroft, rozmiar tez ma znaczenie, ale jak czytam ten wątek to wiele problemów sprowadza się do "umiejętności" korzystania z hamulców,
            to nie system "cyfrowy"

            zefirstorm, wynika z tego że wybór był prawidłowy
            a jak wrażenia do porównania ori tarczy z klockiem GS
            do tardzy PD i RS?
            ASV 147PS@307Nm

            Komentarz

            • aldam
              L&K
              • 2006
              • 1036

              #56
              Zamieszczone przez Pulse
              Zamieszczone przez aldam
              Pulse - kupiłeś w tym sklepie internetowym?
              tak jedne i drugie w necie kupilem
              I są to OEMy ze znaczkami VW?
              Audi A4 1.8TFSI

              Komentarz

              • Nexus6
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4847
                • Volkswagen

                #57
                Zamieszczone przez zefirstorm
                a jak wrażenia do porównania ori tarczy z klockiem GS
                do tardzy PD i RS?
                troche nieporównywalne, ponieważ poza zmianą typów,
                nastąpiła też zmiana rozmiarów :diabelski_usmiech z 280 mm na 312 mm
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz

                • Zibi
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 491

                  #58
                  OOO

                  Napisz prosze ile cie wyniosl komplet tarcz i klockow

                  Pozdrawiam
                  Zibi

                  Komentarz


                  • #59
                    nie pamietam ale około 460 zł za kmplet dałem .

                    ponad 2 tysiące juz przejechałem i musze powiedzieć ze jestem mega zadowlony, ze wszystkiego, zawiecha złotko jak dla mnie, hamulce lepsze, ogólnie rewela, zobaczymy jak dalej będzie się to sprawowało.

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      #60
                      Mam pytanie odchodzace od tematyki, ale nie chce zakladac nowego tematu:

                      Czym grozi mi zalozenie do Combi tylnych amortyzatorow od HB ?? Chodzi mi o Kayaba AGX. Czy mozna jakos zniewelowac negatywny wplyw, nie wiem, trzymaniem wiekszej twardosci niz przod itp ?? Czy sie nie da ??

                      Powiem, ze w 99% jezdze sam lub 2 osoby. Ladunku zero lub 40 kg.

                      Czy zalozenie na przod AGX, a na tyl B6 dydykowanych do Combi, jest zlym pomyslem ??

                      Sorry za pytanie, ale mam zgryza. Bo jak sie fajnie da zmiekczac AGX, to na zime moglbym sobie podmiekczyc w razie czego. Rozwazam zakup tylko B6 przod i tyl, ale to wtedy zero alternatywy.
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • Zibi
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 491

                        #61
                        Hello

                        Czaje o co ci chodzi bo tez sie w to zaglebialem. Wyszlo mi mniej wiecej tak:
                        Seryjne amory tyl sa z reguly wspolne dla Golfa Variant, Bory Combi, Octavii Lift-a i Combi.
                        Sportowe amory do Octavii Combi albo nie ma albo sa dedykowane.

                        IMHO
                        a) tyl powinien pasowac - Cook wpasowal KYB Ultra SR
                        b) moze sie szybciej zuzyc
                        c) jak strzeli za szybko nikt nie uwzgledni gwarancji

                        Ja po kilku roznych przymiarkach bede raczej wchodzil w B6.
                        Mam jednak dosc ciezki przod i od czasu do czasu zdarza mi sie przewiezc calkiem sporo gratow wiec nie chce mi sie ryzykowac kombinacji.

                        Pozdrawiam
                        Zibi

                        Komentarz


                        • #62
                          tak wiec przejechane juzokoło 4 kkm i zaczęło dzis niepokojąco drgać przy hamowaniu, zobaczymy czy to był przypadek i zła jakoś drogi czy po prostu tarcze sa lipne.
                          wydaje mi sie ze sie pokrzywiły i dlatego bije, ale przekonam sie jutro dokładnie

                          Komentarz

                          • Jackal
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 758

                            #63
                            Zamieszczone przez Sigma_74
                            niepokojąco drgać przy hamowaniu
                            Drgania przy hamowaniu moga byc jeszcze spowodowane wyrobionymi gumowymi elementami zawieszenia ( a konkretnie SILENT BLOCKAMI ).
                            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                            Perfect service by DobryGrzesWawa

                            Komentarz


                            • #64
                              nie, top była wina podłoża, bo hamowałem na innej nawierzchni i było luxus, a na wczorajszej gdzie rzucało i biło było to samo, wiec wina podłoża była.

                              [ Dodano: Sob 13 Sty, 07 09:57 ]
                              ale jeżdzi sie rewela to moge powiedzieć po 4 tysiacach rewela i tarcze ATE są proste

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #65
                                Odgrzewam kotleta.

                                Jak tam sie jezdzi mistrzu ? ;p
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz


                                • #66
                                  rewelka, mi isę jeżdzi miło, szybko i przyjemnie, hamuje sie dobrze.

                                  Komentarz

                                  • RODROG
                                    Drive
                                    • 2006
                                    • 96
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                    #67
                                    Na tych tarczach i klockach przejechałem 20 000 km i jest (jak dla mnie ) dobrze, nie szarpie po prostu jak po wyjechaniu z salonu. Natomiast b4 (wg mnie) to nieporozumienie są gorsze niż oryginale po 140 000 km, niby auto jadąc po łuku trzyma się ale huk na nierównościach jest bardzo duży, szczególnie tył.
                                    1)1,9 TDI rok 2001
                                    333 000 km
                                    110 KM seria - prog. na 135KM

                                    2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                    po mod. 187KM

                                    3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                    po mod. 225KM

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      RODROG, zauważ, że cena kompletu B4 to koszt poniżej 500 pln...

                                      Czy aby na pewno ten huk w zawieszeniu o którym piszesz to efekt amortyzatorów ?

                                      Komentarz

                                      • RODROG
                                        Drive
                                        • 2006
                                        • 96
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                        #69
                                        NIE CZUJĘ AMORTYZOWANIA TO CHYBA OD AMORTYZATORÓW
                                        1)1,9 TDI rok 2001
                                        333 000 km
                                        110 KM seria - prog. na 135KM

                                        2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                        po mod. 187KM

                                        3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                        po mod. 225KM

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Zamieszczone przez bezduszny
                                          ODROG, zauważ, że cena kompletu B4 to koszt poniżej 500 pln...
                                          nie wydaje mi śe ze cena ma tu istotną wartość przekładająca się na jakośc amortyzatorów. mi sięjeżdzi świetnie i tyle i jak będę miał wymienić za 100kkm to też je kupie.

                                          [ Dodano: Nie 04 Lut, 07 19:00 ]
                                          Zamieszczone przez RODROG
                                          NIE CZUJĘ AMORTYZOWANIA TO CHYBA OD AMORTYZATORÓW
                                          jedż i sprawdź na trzepakach i będziesz wszystko wiedział.

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Sigma_74, też u żony są założone B4 i jest super... za tą kase jest to dobry zakup.

                                            RODROG, ile km zrobiłeś na tych B4 ?

                                            Komentarz

                                            • RODROG
                                              Drive
                                              • 2006
                                              • 96
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              #72
                                              500 za komplet, chyba za bardzo się szcypałem droższe byłyby może lepsze, dobrym postem byłby taki o trwałości części danej marki, bi gumy w zawieszeniu też mi szybko się posypały, jedynie te klocki tarcze mogą być.
                                              1)1,9 TDI rok 2001
                                              333 000 km
                                              110 KM seria - prog. na 135KM

                                              2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                              po mod. 187KM

                                              3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                              po mod. 225KM

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                RODROG, jak przywalisz zawieszeniem w dziurę lub krawężnik to żaden amortyzator tego nie wytrzyma...

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez bezduszny
                                                  RODROG, jak przywalisz zawieszeniem w dziurę lub krawężnik to żaden amortyzator tego nie wytrzyma..
                                                  i tu sie zgodze

                                                  Komentarz

                                                  • RODROG
                                                    Drive
                                                    • 2006
                                                    • 96
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                                    #75
                                                    Ja też się tym zgadzam, jednak nie polecam b4 dla tych którzy chcą coś więcej niż fabryka dała.
                                                    1)1,9 TDI rok 2001
                                                    333 000 km
                                                    110 KM seria - prog. na 135KM

                                                    2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                                    po mod. 187KM

                                                    3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                                    po mod. 225KM

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...