Jeszcze się wtrące nie zapomnij o producencie ja raz założyłem valeo z vr6 i 400Nm to nie przeniesie bedzie problem. Założyłem sachsa vr6 z scharana i dało rade bez bólu 430Nm podczas strojenia to i 465nm przeniosło tylko kwestia jak długo. przez 70tys potem i tak wpadł spiek. Nie zapomnij o nowym łożysku wyciskowym śrubach itp. Mój słupek miał sie dobrze było 195KM i 422Nm i pewnie by jeszcze długo jeździł jak by nie blok PD. Był zdrowy jeździ do tej pory.
[O1] Ile mocy wytrzyma silnik ALH?
Zwiń
X
-
Uszczelki pod głowica mieliście seryjne czy jakieś customy i śruby ARP przy mocach 190-200 i 390Nm ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Głowa była ruszana, uszczelka nowa, śruby też :-)OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
odnośnie sprzęgła VR6 to będzie ok: http://allegro.pl/sachs-sprzeglo-vw-...731621547.html ? w sensie do koła 1z i silnika ALH ? słyszałem że VR6 wymaga 10 śrub a nie 6 jak G60, rozumiem że śuby takie same są tak ?
Komentarz
-
-
xman750, tez jest 6 srub. Szukaj 228mm jak kolega wyzej pisze, no i Sachs. Na jalowym jest tylko nieco glosniej ale to banal przy tym, jakie mozliwosci daje to sprzegielko
Powodzenia!
Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
jak najmniej ale im bardziej myślę tym droższe to wszystko się robi, niby nie warto oszczędzać na pewnych rzeczach żeby potem nei robić dwa razy ale się zbiera tego oj zbiera, sama szpera mnie wyjdzie 4k PLN + 650 za skrzynię GGU + robota z wymianą, sprzęgło jak już skrzynia zdjęta będzie to by też od razu VR6 wypadało dać... i tak się robi niezła sumka... turbo 1200, fmic 1500, swap hebli na 288mm nawet nie wiem ile... wtryski .260 koło 1400 z korpusami i ustawieniem, głowica 250zł + regeneracja 350zł + porting jeszcze nei wiem ile, wałek SDI - ciągle szukam - ze 250zł, pompa 11mm też szukam koło 1k + sekcja tłocząca z renault + poskładanie i test u pompiarza, potem an koniec program z 900zł o śrubkach, uszczelkach itp pierdołach nei wspominam... na razie wszystko jest tylko w planach, póki co częśc gratów kupiona części szukam i boję się to wszystko podsumować... żonie to nawet nie będę mówił ile to wyjdzie bo by zaraz zawołała o futro z norek albo coś dla siebieZamieszczone przez przemekuno i te śrubki też trezba dokupić bo jakieś inne są - magiczne. Zwykłe nie psaują.
xman750 ile kasy chcesz wydać na mody?
powoli skompletuję graty i w przyszłym roku mam nadzieję to poskładać do kupy, część jak skrzynia, sprzęgło i heble może jeszcze w tym
Komentarz
-
-
Jak trafisz zdrową 11 to po co te graty z Renówki ? Bo chyba w 12mm nie chcesz się bawić ?Zamieszczone przez xman750pompa 11mm też szukam koło 1k + sekcja tłocząca z renaultOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
sekcja tłocząca jest wydajniejsza a jest duża szansa ze będzie w sporo lepszym stanie niż ta z 11mm z ALH/AHH sama pompa z renault 250zł więc nie majątek jeśli będzie w dobrym stanieZamieszczone przez lookerJak trafisz zdrową 11 to po co te graty z Renówki ? Bo chyba w 12mm nie chcesz się bawić ?Zamieszczone przez xman750pompa 11mm też szukam koło 1k + sekcja tłocząca z renault
Komentarz
-
-
właśnie jedną kupiłem z allegro za 750zł poszła do pompiarza który stwierdził że to złom i regeneracja 900PLN pompa jedzie do sprzedawcy który może mi odda kasę... więc chyba trochę pokombinuję jednak jak znajdę zdrową 11mm z AHH to luz ale coś czuję że łatwo nie będzieZamieszczone przez WalusSzukaj 11 i zrób ori. nie baw sie w renault itp. Chyba że przerobisz swoją 10 na 11 bedzie taniej. Ale Zdrowa 1 da rade do 250KM
[ Dodano: Sro 07 Lis, 12 00:10 ]
kupiłem już komplet 288mm w razie potrzeby ze zmianą na 312 nei będzie problemu bo to kwestia tarcz i jarzem ale raczej wolę pozostać przy 15 calowych kołach przynajmniej na razieZamieszczone przez kabanosxman750, przy takich planach to zastanów się nad hamplami 312.
Komentarz
-
-
xman zanim wszystko kupisz zastanow sie czy nie taniej bedzie kupic rske
Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Walus, OI RS też się chipuje :diabelski_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
koszty, koszty i jeszcze raz koszty.... mam nowe opony na przodzie, dwie nowe zimówki na felgach na zmianę, musiałbym znów kupować komplet opon i felg poza tym co jest złego w 15tkachZamieszczone przez kabanosMoc pod 200 KM i koła 15-ki. Wg mnie coś tu nie pasuje 8)Zamieszczone przez xman750ale raczej wolę pozostać przy 15 calowych kołach przynajmniej na razie
Komentarz
-
-
Sorry ale czegos nie rozumiem, to ile wkoncu ta rs ma koni ? bo jezeli 180 to jakim cudem wogole ten ASZ moze miec podejscie jezeli nawet przy gifcie od fabryki ma te 140 - 145 KM?? Nigdy nie jechalem O1 RS i wiem ze pewnie nie czuc tego przyspieszenia jak w dieslu ze wzgledu na moment, ale konie to konie i przy tej samej masie wygrywa ich wieksza ilosc, moze RSKI ktorymi co nie ktorzy jezdzili byly poprostu zajechane ?Zamieszczone przez kabanosOI RS idzie podobnie jak OI ASZ. Co by się działo jak by ASZ zawirusować, nie mówiąc o zrobieniu go na 200 kucy. Tak jak pisze Walus RS-ka się wtedy chowa.Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
problemy z ruszaniem ma - przynajmniej częściowo - wyeliminować LSD Peloquina...Zamieszczone przez kabanosxman750, znam ten ból. Póki co u mnie zestaw 16" wpadł na lato. Na zimę mam 2 letnie 15-ki UG7+.
W zasadzie nic złego te 15-ki, tylko możesz mieć przy tak dużej mocy i momencie problemy z ruszaniem :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz