Wrażenia po chip-tuningu bez hamowni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #26
    wesol, jest jeszcze jedna kwestia, czy hamownia ma włączona czy wyłączoną funkcję wygładzania lini co by ładniej kreski n papierze wygladały :wink:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • wesol
      Rider
      • 2008
      • 689

      #27
      no zakladam ze wygladzanie jesli juz to sie wlacza na ostatnim pomiarze ewnetualnie wcale.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz

      • xtremesystems
        RS
        • 2010
        • 2254
        • Hyundai

        #28
        Zamieszczone przez rob555
        piramida > wyjatkiem sa TDI na siemensie Tam mimo dawki i powietrza czasem mocy brak ale to przez szpryce.
        Natomiast patrzac jak sie budzi turbo mozna juz ocenic ile KM ucieklo :twisted:
        na siemensie czyli 1.6 tdi?

        Komentarz

        • wesol
          Rider
          • 2008
          • 689

          #29
          chyba raczej 2.0 tdi
          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

          Komentarz

          • gomar
            Rider
            • 2012
            • 480

            #30
            hubi2000, zdaje się, że pierwsze osoby miały za 350 zł. Sam się mocno zastanawiałem ale jeszcze za wcześnie na takie bajery. Regularna cena i ogólnie oferta jest w odpowiednim dziale na forum.
            SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #31
              kasal, w poście http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...65400&start=15

              piszesz, że :
              Zamieszczone przez kasal
              rozmawiałem z tunerem, myślę, że nie będzie problemów. zaproponował bym zrobił logi jeszcze na 4 biegu. jesli wyjdzie podobnie to poprawi program i zdecyduje czy zostawiamy czy nie.
              Więc pytam się ponownie, kto takie czynności jak zrobienie logów powinien wykonać użytkownik samochodu czy dokonujący modyfikacji ?
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Kwestia czy program na miejscu czy na odleglosc i ktos wgrywa sobie sam
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • adaś
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 876
                  • Volkswagen

                  #33
                  Program na odległość - to lubię :diabelski_usmiech
                  Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                  a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                  Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                  O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #34
                    Program (dobry) mozna zrobic i z hamownią i bez. Podstawą jest diagnostyka przed i po... i rozumienie co mowią liczby podawane przez VCDS.
                    Jesli chodzi o wrazenia z jazdy... heh powinny byc takie same czy fura byla "hamowana" czy nie.... jedynym bonusem jaki dostajemy jest kolorowy wykresik, ktory mozemy z dumą zaprezentować na forach.

                    Pozdrawiam serdecznie
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    • kmink
                      L&K
                      • 2007
                      • 1360
                      • Superb III (3V3)

                      #35
                      Już nie raz widziałem sytuacje gdzie w logach wszystko super a na rolkach fura nie ma mocy, a przebiegu o krzywych nie wspominając...no ale niektórzy twierdzą, że wykresem się nie jeździ...

                      Są samochody, które po porządnym zlogowaniu można wystroić na drodze bez żadnego problemu i grupa VW do takich należy...niemniej jednak ważne jest kto robił modyfikacje i co zrobił...nieraz takie eksperymenty kończą się tragicznie dla turbiny czy innych podzespołów ;-)

                      Ja też mam kilku kumpli w PL czy UK, wysyłam im modyfikacje robione na podstawie logów zrobionych na serii, potem program jest korygowany również na podstawie logów z tym że zrobionych już na każdym kolejnym modzie...soft i jedna korekta to jest zawsze minimum...zresztą nieraz jak mnie w firmi nie ma to pracujemy tak samo...pracownicy hamują furę, logują...ja robię moda wysyłam im Skypem, znowu hamują, logują itd.....no bo przecież nie ma znaczenia czy ja siedzę w biurze czy jest w np. w Nowej Zelandii...

                      Inaczej sprawa się ma z wgrywanie modów "pod marketem" nie jest to złe ze względu na brak hamowni...tylko dlatego że 99% takich modyfikacji to shit...a osoba, która robi moda przesyła najczęściej jakiegoś gotowca z CD dostępnej na allegro albo zrobionego przez osobę/firmę do której nigdy by człowiek nie pojechał gdyby wiedział, że to ona robi moda...
                      Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                      https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                      www.tuneforce.pl
                      www.dpfserwis.pl

                      Komentarz

                      • Tippo
                        L&K
                        • 2009
                        • 1349
                        • Octavia III (5E3)
                        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez kmink
                        Inaczej sprawa się ma z wgrywanie modów "pod marketem" nie jest to złe ze względu na brak hamowni...tylko dlatego że 99% takich modyfikacji to shit...a osoba, która robi moda przesyła najczęściej jakiegoś gotowca z CD dostępnej na allegro albo zrobionego przez osobę/firmę do której nigdy by człowiek nie pojechał gdyby wiedział, że to ona robi moda...
                        I to jest istota sprawy i dlatego bez hamowni na ladne oczy softu nie biore :P
                        Place, wymagam i chce widziec efekty WYMIERNE i zrozumiale dla mnie, tej pracy.
                        Jak ktos ufa gosciowi, niechze sobie robi bez hamowni.
                        Nic nie stoi na przeszkodzie, za miesiac po wyplacie chocby na inercje skoczyc, a wogole to ile to auto z tematu ma miec teraz koni i nm??

                        Komentarz

                        • kasal
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 168

                          #37
                          Tippo, niby 170 KM i 380 Nm, niby, bo niezmierzone, ale....wraca do serii.

                          Komentarz

                          • Tippo
                            L&K
                            • 2009
                            • 1349
                            • Octavia III (5E3)
                            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez kasal
                            Tippo, niby 170 KM i 380 Nm, niby, bo niezmierzone, ale....wraca do serii.
                            A dlaczego?? Ja jak zrobilem w starym ATD program na 130km to codziennie sie utwierdzalem w przekonaniu, ze to byly najlepiej wydane pieniadze na to auto, kolejny wlasciciel smiga nadal i zadowolony, auto ma ponac 200tkm i pierwszy 2mas, a zaznaczam ze to 4x4. Sprzeglo wymieniane pol roku przed programem przy 140tkm.
                            W tsi tez mysle modzic ale po gwar.

                            Komentarz

                            • kasal
                              Ambiente
                              • 2012
                              • 168

                              #39
                              wyszło kilka rzeczy po zrobieniu logów i bezpieczniej dla turbiny będzie powrót do 140 później się zobaczy... auto fajnie jezdzi, ale dawki nie takie....

                              Komentarz

                              • rumianko
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 160

                                #40
                                może trochę inaczej napisze, jeśli chodzi o serie to i tak +/- 10KM wyjdzie + jeszcze może jakieś niekontrolowane górki i dołki, dobry tuner ogarnie bez hamowni.

                                ale softy nawet już przy zmianę wtrysków turbo i innych dupereli w 100% musza być robione na hamowni, niejednokrotnie sterownik wykonuje sobie swoje a moc odbiega nawet po 30KM.

                                ktoś tu jeszcze pisał ze większość tunerów wgrywa to co ma w bazie? nic z tych rzeczy zawsze robię tak ze program zgrywam i robię go w 100% od nowa, i większość tunerów których znam robi tak samo.
                                chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                Komentarz

                                • looker
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 1886
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                  #41
                                  rumianko, dość optymistycznie chyba napisałeś o tym robieniu softu od nowa...
                                  Jak w takim razie wytłumaczyć softy robione w dobrych firmach w 1h w seryjnych autach ?
                                  No chyba, że tuner szybko pracuje...
                                  Wgrywanie "bazy" nie jest chyba niczym złym jeśli potem jest ona dopieszczana na hamowni...
                                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                  Komentarz

                                  • klekocix
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 479
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                    #42
                                    W temacie "tuningu za grosze" już kiedyś zaczynałem ten temat.

                                    350zł i z Golfa 3 zrobiła się "rakieta" a były to czasy kiedy na ulicach jeszcze królowały Polonezy oraz samochody pamiętające lata 80

                                    125KM i 325Nm z 90KM i 202Nm (o ile jeszcze trzymał parametry po tylu latach i ponad 300tyś km przebiegu licznikowego)

                                    Freshtimers.pl, czyli mój mały fanpage z samochodami na wielkim Facebooku

                                    https://www.facebook.com/Freshtimers

                                    Komentarz

                                    • rumianko
                                      Ambiente
                                      • 2009
                                      • 160

                                      #43
                                      looker,
                                      mi zajmuje napisanie takiego programu od 5 do 15min. lacznie z.diagnostyka hamownia i z 2 modami lub 3 to godzina!

                                      z tym ze ja pracuje w 2 osoby i np jeden lutuje sterownik a drugi pisze program i co najwazniejsze to w brk jest 2 programistow.
                                      chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                      Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                      one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                      promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                      Komentarz

                                      • looker
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 1886
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                        #44
                                        i piszesz go od podstaw ???!! Eeee...
                                        Baza musi być :-)
                                        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez rumianko
                                          jeden lutuje sterownik a drugi pisze program i co najwazniejsze to w brk jest 2 programistow.
                                          A ilu jest co sie zna ??




                                          Taki zarcik
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • rumianko
                                            Ambiente
                                            • 2009
                                            • 160

                                            #46
                                            Zamieszczone przez looker
                                            i piszesz go od podstaw ???!! Eeee...
                                            Baza musi być :-)
                                            baza oczywiście ze jest ale korzystam z niej przy bardziej wymagających projektach..... każda serie stroje od podstaw nie wiem co w tym dziwnego? i tak jak ci pisałem każdy tuner który się zna na winOLS nie ma dla niego problemu żeby napisać soft w 10min. obojętnie jaki edc 15/16/17 a na siemensie 15-20min.


                                            rOBERTO795 chcesz napisać klasówkę z sid`ow i Delphi?
                                            chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                            Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                            one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                            promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                            Komentarz

                                            • PanTadeusz
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 13

                                              #47
                                              A ja mam dobrego znajomego, który wgrał mi program bez hamowni 2 lata temu i do tej pory wszystko hula sprawnie.
                                              Było tak: miałem 3 programy do wyboru do mojego silnika, kumpel mi wgrał każdy z nich, mogłem przejechac sie parę minut, oceniłem subiektywnie przyśpieszenie, spalanie i dymienie. Wybrałem jeden i jestem bardzo zadowolony.
                                              Tak subiektywnie to mam teraz ok. 135 KM i ok. 300Nm i w zupełnosci mi to wystarczy, nie mam potrzeby potwierdzać tego na hamowni.
                                              Można? Mozna.
                                              www.tanienadruki.pl

                                              TANIE NADRUKI JUŻ OD 1 SZTUKI!!!

                                              Komentarz

                                              • looker
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1886
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez PanTadeusz
                                                Tak subiektywnie to mam teraz ok. 135 KM i ok. 300Nm
                                                A tak subiektywnie to ja jestem bardzo przystojny :-)
                                                W sumie chodzi o samopoczucie...:-)
                                                MSPANC
                                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                Komentarz

                                                • wesol
                                                  Rider
                                                  • 2008
                                                  • 689

                                                  #49
                                                  ta tylko z emogles miec z tych seryjnych 110 koni maly niedobór i np okolice stu koni a po wirusie ktory kto wie ile dodal bo bywa tak ze i dodaje czasami po pomiarach np 8 koni i bedziesz miał ledwo ledwo serie. Ale zdrowy ASV moze miec 120 koni a nawet i jeszcze pare koni wiecej w serii a po programie moze wypluc i nawet 140 KM. Mozna by cos tam oszacowac co i jak jakby zapodal logi a ktos obeznany je zinterpretował.
                                                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                                  Komentarz

                                                  • rOBERTO795
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 3465
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez rumianko
                                                    Zamieszczone przez looker
                                                    i piszesz go od podstaw ???!! Eeee...
                                                    Baza musi być :-)
                                                    baza oczywiście ze jest ale korzystam z niej przy bardziej wymagających projektach..... każda serie stroje od podstaw nie wiem co w tym dziwnego? i tak jak ci pisałem każdy tuner który się zna na winOLS nie ma dla niego problemu żeby napisać soft w 10min. obojętnie jaki edc 15/16/17 a na siemensie 15-20min.


                                                    rOBERTO795 chcesz napisać klasówkę z sid`ow i Delphi?
                                                    dawaj :P
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...