Ja miałem soft bez hamowni (digitun) i wszystko było ok....
Wrażenia po chip-tuningu bez hamowni
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez ponczoJa miałem soft bez hamowni (digitun) i wszystko było ok....OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Jesli ktoś ma pojęcie o robieniu programów , nie trzeba hamowni, hamownia służy tylko to zweryfikowania efektu, odnośnie poprawności pracy tunera (chipa) swiadczą logi wykonane w takim aucie, na podstawie ktorych mozna spoooro powiedzieć czy tuner wie co robi.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
przede wszystkim bardzo wygodnie sie robi logi na hamowni. Wez szukaj prostej pustej i jedz i zrob logi dynamiczne a tak na rolkach zamykasz oczy i logujesz. Robis zprogram i znowy logujesz auto. tak to chipsowanie by trwalo na drodze conajmniej dwa razy dluzej.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zrobienie logów na drodze a na hamowni, to dwie sporne kwestie.
Jak dla mnie logi zrobione na drodze mają większe odzwierciedlenie niż na hamowni z prostego powodu.
Na hamowni zawsze pokaże większą moc silnika, bo nie są uwzględnione opory powietrza.
To samo ze spalaniem podanym przez producenta, które ni jak ma się do rzeczywistego spalania ze względów na opory powietrza, bo takie testy są wykonywane w pomieszczeniach, a nie na drogach.
A to, że ktoś wraca do serii, to tylko świadczy o tunerze, i o stanie pojazdu.
Znajomy paskiem B5FL 180Km objeżdżał nie jednokrotnie bmw 2,5TDKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
co ty pitolisz kolego. na hamowni masz pomiar mocy silnika masz tez straty. Nie wiem co ty wymyslasz ale Co ma opor powietrza. Mierzysz moc na silniku w USA mierzą moc na kołach bo maja takie wymogi. Unas jest inaczje ale mimo to masz na hamowni wpisywane wartosci danego auta jak masy wirujace itp sprawy. A logowanie grup sluza do celów rozpoznania jak auto reaguje. Ciezko by bylo robic na drodze logi i drugim razem pomiar mocy tym sprzetem moim zdaniem prymitywnym jakim jest hamownia drogowa. Zreszta i hamownie sa kalibrowane wiec chyba nie sadzisz ze moze zawyzac czy zanizac jesli parametry sa poprawne. Co innego ze niektore firmy chipujace kombinuja z parametrami i potem wniki sa komiczne.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
ale żadna hamowania nie zapewni takiego nadmuchu jak na drodze hamowania nie jest warunkiem koniecznym do chip tuningu co najwyżej do ułatwienia pracy , gdyż nie ma konieczności ruszania tyłka dalej niż 10metrów od auta.www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gregor10ale żadna hamowania nie zapewni takiego nadmuchu jak na drodze
Jak jest +30 temperatura otoczenia, to nawet droga nie pomoże dla schłodzenia ICDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesolco ty pitolisz kolego. na hamowni masz pomiar mocy silnika masz tez straty
Bo inną moc będzie miał samochód w górach a inną nad morzem, jeszcze inną przy-10 i przy +40, dlatego są specjalne mnożniki (zapewne jakoś to się nazywa, ale wypadło mi z głowy)Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Nigdy na hamowani nie odwzorujesz takich samych warunków jak na drodzewww.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
Komentarz
-
-
nie wiem nie zaglebiam sie co lepsze co grsze ale metrowy wiatrak z silnikiem 3 czy 5 kW mysle ze wystarczy by peruke z glowy sciagnac i nadmuch bedzie na tyle dobry ze wystarczy. Pamietaj ze autem na starcie masz nadmuch zerowy i dopiero jak juz osiagniesz jakas tam predkosc to masz nadmuch na frąt auta konkretny a na hamowni z wiatrakiem nastawionym na przód auta masz juz na wstepie powazny nadmuch ktory wyrabia sie nawet jak auto shamujesz kilkakrotnie to moze spadek mocy bedzie ze 2 konie a z dolu to wyrabia sie z duzym,duzym zapasem.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
Komentarz