Wrażenia po chip-tuningu bez hamowni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ponczo
    Drive
    • 2009
    • 73

    #51
    Ja miałem soft bez hamowni (digitun) i wszystko było ok....

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #52
      Zamieszczone przez ponczo
      Ja miałem soft bez hamowni (digitun) i wszystko było ok....
      Bo Krzysiek to Jeden z NAJLEPSZYCH -nie boje się tego napisać- jeśli nie Najlepszy tuner w PL a już napewno od turbo beznzyn
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • gregor10
        Ambiente
        • 2013
        • 104

        #53
        Jesli ktoś ma pojęcie o robieniu programów , nie trzeba hamowni, hamownia służy tylko to zweryfikowania efektu, odnośnie poprawności pracy tunera (chipa) swiadczą logi wykonane w takim aucie, na podstawie ktorych mozna spoooro powiedzieć czy tuner wie co robi.
        www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

        Komentarz

        • wesol
          Rider
          • 2008
          • 689

          #54
          przede wszystkim bardzo wygodnie sie robi logi na hamowni. Wez szukaj prostej pustej i jedz i zrob logi dynamiczne a tak na rolkach zamykasz oczy i logujesz. Robis zprogram i znowy logujesz auto. tak to chipsowanie by trwalo na drodze conajmniej dwa razy dluzej.
          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

          Komentarz

          • dominik9420
            L&K
            • 2012
            • 1136

            #55
            Zrobienie logów na drodze a na hamowni, to dwie sporne kwestie.
            Jak dla mnie logi zrobione na drodze mają większe odzwierciedlenie niż na hamowni z prostego powodu.
            Na hamowni zawsze pokaże większą moc silnika, bo nie są uwzględnione opory powietrza.
            To samo ze spalaniem podanym przez producenta, które ni jak ma się do rzeczywistego spalania ze względów na opory powietrza, bo takie testy są wykonywane w pomieszczeniach, a nie na drogach.
            A to, że ktoś wraca do serii, to tylko świadczy o tunerze, i o stanie pojazdu.
            Znajomy paskiem B5FL 180Km objeżdżał nie jednokrotnie bmw 2,5TD
            Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
            Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
            Pozdrawiam i Szerokości!
            Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
            http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

            Komentarz

            • wesol
              Rider
              • 2008
              • 689

              #56
              co ty pitolisz kolego. na hamowni masz pomiar mocy silnika masz tez straty. Nie wiem co ty wymyslasz ale Co ma opor powietrza. Mierzysz moc na silniku w USA mierzą moc na kołach bo maja takie wymogi. Unas jest inaczje ale mimo to masz na hamowni wpisywane wartosci danego auta jak masy wirujace itp sprawy. A logowanie grup sluza do celów rozpoznania jak auto reaguje. Ciezko by bylo robic na drodze logi i drugim razem pomiar mocy tym sprzetem moim zdaniem prymitywnym jakim jest hamownia drogowa. Zreszta i hamownie sa kalibrowane wiec chyba nie sadzisz ze moze zawyzac czy zanizac jesli parametry sa poprawne. Co innego ze niektore firmy chipujace kombinuja z parametrami i potem wniki sa komiczne.
              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

              Komentarz

              • gregor10
                Ambiente
                • 2013
                • 104

                #57
                ale żadna hamowania nie zapewni takiego nadmuchu jak na drodze hamowania nie jest warunkiem koniecznym do chip tuningu co najwyżej do ułatwienia pracy , gdyż nie ma konieczności ruszania tyłka dalej niż 10metrów od auta.
                www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #58
                  Zamieszczone przez gregor10
                  ale żadna hamowania nie zapewni takiego nadmuchu jak na drodze
                  Hamownia nie, ale wentylatory tak
                  Jak jest +30 temperatura otoczenia, to nawet droga nie pomoże dla schłodzenia IC
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • dominik9420
                    L&K
                    • 2012
                    • 1136

                    #59
                    Zamieszczone przez wesol
                    co ty pitolisz kolego. na hamowni masz pomiar mocy silnika masz tez straty
                    Tak wiem, na hamowni są również przeliczniki temp i ciśnienia,
                    Bo inną moc będzie miał samochód w górach a inną nad morzem, jeszcze inną przy-10 i przy +40, dlatego są specjalne mnożniki (zapewne jakoś to się nazywa, ale wypadło mi z głowy)
                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                    Pozdrawiam i Szerokości!
                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                    Komentarz

                    • wesol
                      Rider
                      • 2008
                      • 689

                      #60
                      no i wiatrak srednicy 1 metra mysle ze napedzany silnikiem trójfazowym wytworzy odpowiedni przedmuch powietrza. Chyba ze kts na hamowni ma wiatraczke jak z marketu ale to raczej nie u powaznego tunera.
                      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                      Komentarz

                      • gregor10
                        Ambiente
                        • 2013
                        • 104

                        #61
                        Nigdy na hamowani nie odwzorujesz takich samych warunków jak na drodze
                        www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                        Komentarz

                        • wesol
                          Rider
                          • 2008
                          • 689

                          #62
                          nie wiem nie zaglebiam sie co lepsze co grsze ale metrowy wiatrak z silnikiem 3 czy 5 kW mysle ze wystarczy by peruke z glowy sciagnac i nadmuch bedzie na tyle dobry ze wystarczy. Pamietaj ze autem na starcie masz nadmuch zerowy i dopiero jak juz osiagniesz jakas tam predkosc to masz nadmuch na frąt auta konkretny a na hamowni z wiatrakiem nastawionym na przód auta masz juz na wstepie powazny nadmuch ktory wyrabia sie nawet jak auto shamujesz kilkakrotnie to moze spadek mocy bedzie ze 2 konie a z dolu to wyrabia sie z duzym,duzym zapasem.
                          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                          Komentarz

                          Pracuję...