odczucia po zmianie tarcz hamulcowych na 288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andrzej111
    L&K
    • 2010
    • 1391

    #26
    rafik11, a może masz xds? mi po włączeniu i aktywnym użytkowaniu zaczął dzwonić jeden klocek. Zakładam że to właśnie sprawka xds'a
    Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

    Komentarz

    • rafik11
      Rider
      • 2009
      • 448

      #27
      tak zgadza się, mam włączony xds. Ale po wyłączeniu tej funkcji z hamulcami klocki przestały piszczeć. Rozumiem że ty masz włączone xds bez wzmocnienia siły hamowania? Jezeli tak to pozostaje zamienić te funkcje i wtedy zobaczymy/

      Komentarz

      • andrzej111
        L&K
        • 2010
        • 1391

        #28
        Zamieszczone przez rafik11
        Rozumiem że ty masz włączone xds bez wzmocnienia siły hamowania?
        Dokładnie tak.

        Mi tam aż tak to nie przeszkadza żeby zrezygnowac z xds'a
        Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

        Komentarz

        • rafik11
          Rider
          • 2009
          • 448

          #29
          dla tego wolę mieć xds niż wzmocnienie siły hamowania, przynajmniej u mnie tak teraz mam i jak pisałem klocki przestały piszczeć

          Komentarz

          • Tippo
            L&K
            • 2009
            • 1349
            • Octavia III (5E3)
            • CJSB 1.8 TSI 180 KM

            #30
            Zamieszczone przez rafik11
            dla tego wolę mieć xds niż wzmocnienie siły hamowania, przynajmniej u mnie tak teraz mam i jak pisałem klocki przestały piszczeć
            Jakos daje sobie rady bez xds A na wiosne plany zeby w pelni wykorzystac wzocnienie: przewody metal, motul rbf600 lub ate blue, lepszy klocek.

            Komentarz

            • matrix27
              Classic
              • 2014
              • 6

              #31
              odkopie stary temat :P

              czyli przy zmianie hamulcow standardowych (280mm) na hamulce z vrs (312 czy 320mm) nie pamietam dokladnie tez warto zmienic sile hamowania w komputerze?
              Przyznam ze w mojej ocenie juz to dobrze dziala- a mowicie ze moze jeszcze lepiej?

              Uklad hamulcowy nie bedzie za bardzo obciazony przez to?
              czy orientujecie sie czy w octavi vrs 1 generacji juz fabrycznie w komputerze jest ustawiona sila hamowania na wieksza?

              Komentarz

              Pracuję...