1.8t ..........z tym ze trzeba liczyc sie ze one serii nie trzymaja....
....
a to ciekawe bo mi na hamowni pokazał równiutko 150 KM i 210 NM....po 140 tys przebiegu i przy peknietym kolektorze. :szeroki_usmiech
No właśnie Adaś nie grzej sie tak tym bo są takie 1.8 T jak EŁa i takie TDI VP jak Twoje :szeroki_usmiech . A po za tym co tu kombinować, Jeżeli jeździ się dużo to kupić 110KM TDI i zawirusowań - będzie miał osiągi podobne co seryjne 1,8T.
Leon a Octavia - tak jak pisałem kwestia gustu i porównania listy wyposażenia.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
1.8t ..........z tym ze trzeba liczyc sie ze one serii nie trzymaja....
....
a to ciekawe bo mi na hamowni pokazał równiutko 150 KM i 210 NM....po 140 tys przebiegu i przy peknietym kolektorze. :szeroki_usmiech
ale przyznać należy szczerze, że częściej nie trzymają, niż trzymają. mój - 143KM, leffa - po dłubnięciu 147KM (moment wysoki, ale podejrzewam, ze seria była w okolicach 135KM ;/) - i wiele innych przypadków. 180-ki już nagminnie nie trzymają serii...więc w słowach Adama jest sporo prawdy :wink:
ale przyznać należy szczerze, że częściej nie trzymają, niż trzymają. mój - 143KM, leffa - po dłubnięciu 147KM (moment wysoki, ale podejrzewam, ze seria była w okolicach 135KM ;/) - i wiele innych przypadków. 180-ki już nagminnie nie trzymają serii...więc w słowach Adama jest sporo prawdy :wink:
A jak jest z przyspieszeniem w NIE zmodyfikowanym TDI 110 KM? Ma to kopa, czy rusza jka nie przymierzając Lanos? :wink:
jakby Ci to powiedzieć... widziałem w życiu kilka Lanosów 1.6, które seryjnie jeździły bardzo fajnie :twisted: więc może słaby przykład to był :szeroki_usmiech
kolega o lanosa sie pytal to mu odpowiedzialem a scigalem sie wiele razy na serii z 1.6 16v i dostawal baty za kazdym razem...nie wielkie ale zawsze dostawal :wink:
A jak jest z przyspieszeniem w NIE zmodyfikowanym TDI 110 KM? Ma to kopa, czy rusza jka nie przymierzając Lanos? :wink:
jakby Ci to powiedzieć... widziałem w życiu kilka Lanosów 1.6, które seryjnie jeździły bardzo fajnie :twisted: więc może słaby przykład to był :szeroki_usmiech
A Lanos Sport mial silnik 2.0 (chyba 133KM) :twisted: tak wiec tu bylby problem z seryjna 110KM
EDIT: A jednak one mialy tylko 1.6 :diabelski_usmiech 106KM/145Nm
kolega o lanosa sie pytal to mu odpowiedzialem a scigalem sie wiele razy na serii z 1.6 16v i dostawal baty za kazdym razem...nie wielkie ale zawsze dostawal :wink:
nie Tobie odpowiadał, ale skoro się napraszasz :szeroki_usmiech nie spotkałeś poprostu odpowiednich Lanosów 1.6 16V Ja Felką lałem Lanosy jak chciałem oprócz kilku, które fabrycznie chodziły poniżej 10,5 sekundy do 100km/h :twisted: ot takie udane egzemplarze :shock:
[ Dodano: Wto Lut 08, 2005 13:24 ]
Zamieszczone przez Maicroft
A Lanos Sport mial silnik 2.0 (chyba 133KM) :twisted: tak wiec tu bylby problem z seryjna 110KM
Lanos Sport ze sportem miał wspólną tylko i wyłącznie nazwę i nigdy nie był dostępny w Polsce z silnikiem mocniejszym niż 1.6 16V 106KM :!: :!: :!: :!: :!: Od serii różnił się światłami, i wątpliwej urody pakietem stylistycznym :szeroki_usmiech
Lanosy 2.0 16V 176KM :shock: były z tego co wiem sprzedawane w RPA i bodajże w USA 8)
Jest taka osoba na forum. Po oddaniu chipowanej Octavii 1.8T na jakieś drobne w sumie naprawy dostał zastępczą Fabię RS (ten sam silnik co w Octavii 130PD) i z tego co wiem kupił taką Fabie i odbiera w połowie marca :lol: :lol: :lol:
:
Ha !!!! wczoraj odebrałem :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech - jest boska k k k .
To co - mam teraz wyp..... z forum, czu mogę sobie siedzieć w kąciku i czasem coś skrobnąć ??? :twisted: :twisted: :twisted:
Opisz wrazenia z jazdy fabka rs`kiem....
Oczywiscie ze mozesz siedziec na forum i skrobać :wink: :diabelski_usmiech
Więc było tak :
autko stało w salonie gotowe do odbioru, nawoskowane i wypolerowane i było piękne 8) 8) 8) . Oczywiście natychmiast jak wyjechałem na zewnątrz zaczął nap...ć deszcz dosyć konkretnie i po chwili auto juz nie było czyściutkie . Co do samych wrażeń - to może opiszę wrażenia z jazdy RS którego dostałem na auto zastępcze, bo był już dotarty i można mu było cisnąć :twisted: . W porównaniu do mojej chipnietej octy (około 180 KM) przyspieszenie ze statru jest w seryjnym RS trochę gorsze (mówię o odczuciach subiektywnych a nie liczbach z katalogu), elastyczność na wyższych biegach jest za to lepsza w RS (w końcu więcej Nm przy niższych obrotach). To co mnie najbardziej urzekło w tym aucie to zawieszenie i sposób w jaki się prowadzi. Zawieszenie jest wyrażnie twardsze nie ż w octavii (nawet w mojej, a miałem sprężyny i amory eibacha), ale pozostało jeszcze dosyć komfortu żeby plomby z zębów nie powypadały. Auto reaguje natychmiast na ruchy kierownicą (trzeba wręcz się przyzwyczaić), prędkości na łukach można rozwinąć naprawdę kosmiczne, ESP się wcina b. późno i dosyć delikatnie - auto poprostu zaczyna zwalniać i słychać tylko pracę tej całej hydauliki. Hamulce są mocniejsze i świetnie się dają dozować. Fotele mają całkiem fajne trzymanie boczne. Samochodzik cały czas robi wrażenie bardzo zwartego i gotowego do ataku :twisted: reakcja na gaz jest natychmiastowa, nie ma jednak sensu kręcić silnika powyżej 4 tys obr - lepiej wcześniej zmienić bieg i cieszyć się momentem obrotowym (mowa o serii oczywiście - nie wiem jak jest po chipie). Ja generalnie dosyć długo przyzwyczajam się do nowych rzeczy, ale ten RS pasuje mi jak ulał, od razu poczułem się jak w domu
Opisz wrazenia z jazdy fabka rs`kiem....
Oczywiscie ze mozesz siedziec na forum i skrobać :wink: :diabelski_usmiech
Więc było tak :
autko stało w salonie gotowe do odbioru, nawoskowane i wypolerowane i było piękne 8) 8) 8) . Oczywiście natychmiast jak wyjechałem na zewnątrz zaczął nap...ć deszcz dosyć konkretnie i po chwili auto juz nie było czyściutkie . Co do samych wrażeń - to może opiszę wrażenia z jazdy RS którego dostałem na auto zastępcze, bo był już dotarty i można mu było cisnąć :twisted: . W porównaniu do mojej chipnietej octy (około 180 KM) przyspieszenie ze statru jest w seryjnym RS trochę gorsze (mówię o odczuciach subiektywnych a nie liczbach z katalogu), elastyczność na wyższych biegach jest za to lepsza w RS (w końcu więcej Nm przy niższych obrotach). To co mnie najbardziej urzekło w tym aucie to zawieszenie i sposób w jaki się prowadzi. Zawieszenie jest wyrażnie twardsze nie ż w octavii (nawet w mojej, a miałem sprężyny i amory eibacha), ale pozostało jeszcze dosyć komfortu żeby plomby z zębów nie powypadały. Auto reaguje natychmiast na ruchy kierownicą (trzeba wręcz się przyzwyczaić), prędkości na łukach można rozwinąć naprawdę kosmiczne, ESP się wcina b. późno i dosyć delikatnie - auto poprostu zaczyna zwalniać i słychać tylko pracę tej całej hydauliki. Hamulce są mocniejsze i świetnie się dają dozować. Fotele mają całkiem fajne trzymanie boczne. Samochodzik cały czas robi wrażenie bardzo zwartego i gotowego do ataku :twisted: reakcja na gaz jest natychmiastowa, nie ma jednak sensu kręcić silnika powyżej 4 tys obr - lepiej wcześniej zmienić bieg i cieszyć się momentem obrotowym (mowa o serii oczywiście - nie wiem jak jest po chipie). Ja generalnie dosyć długo przyzwyczajam się do nowych rzeczy, ale ten RS pasuje mi jak ulał, od razu poczułem się jak w domu
u mnie na 98... może to jest powód - zalecaną w instrukcji miałem 91, lub 95-oktanową...
Pozdr,
BP
A nie dostałeś przez przypadek instrukcji od jakies 105L? :lol:
ZTCW 1.8T 150 KM powinien jeździć na 95 okt (przy zastosowaniu niżej LO spadają osiagi) a 180KM na 98 okt. Kiedyś był test paliw w Auto-Świecie i z LO było różnie:najczęściej była za niska :wink: .Może stąd problemy z brakującym powerem? :roll:
A nie dostałeś przez przypadek instrukcji od jakies 105L? :lol:
muszę się dokładnie wczytać :wink:
Zamieszczone przez Piotrus
ZTCW 1.8T 150 KM powinien jeździć na 95 okt (przy zastosowaniu niżej LO spadają osiagi) a 180KM na 98 okt. Kiedyś był test paliw w Auto-Świecie i z LO było różnie:najczęściej była za niska :wink: .Może stąd problemy z brakującym powerem? :roll:
problemów z powerem na razie nie stwierdzam (jeżdżę tylko na Pb98), choć rzeczywiście jakość paliw jest baaaardzo różna. Nawet niekiedy na tej samej stacji paliwo potrafi być raz dobre, a innym razem do kitu :roll:
Komentarz