1.8T czy Tdi 110?

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ryży Koń
    Drive
    • 2005
    • 83

    No mam w AR silnik 1.8 więc szału niema. Ale trochę za nim przemawia. 140KM jest w miare ok a silnik jest tańszy jeśłi chodzi o eksploatacje od 2.0. Oczywiście do pięt nie odrasta V6 ale ona pije conajmniej 18/100 po mieście.

    Mikrus, dlaczego uważasz że dziwna teoria? Po prostu nie pasuje mi diesel do AR.

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      Zamieszczone przez Ryży Koń
      Mikrus, dlaczego uważasz że dziwna teoria? Po prostu nie pasuje mi diesel do AR.
      Ja odkad jezdze dieslem pasuje mi on praktycznie do kazdego auta ,czekam tylko az jakis silnik diesel boxer pojawi sie w subaru :diabelski_usmiech
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • wasyl
        L&K
        • 2005
        • 1084

        No to ja już po niedzieli jade się zważyć, to wtedy dowiemy się ile waży TDi z moimi dodatkami. Jest tu blisko firma wędliniarska, tam tiry się ważą podjade zobaczyć.... k
        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
        www.wasilewski-foto.pl
        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

        Komentarz

        • Zibi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 491

          Porownanie elastycznosci

          Witam ponownie

          Sorry za lekki odgrzeb, ale mimo ladnych paru chwil spedzonych na szukaniu nie udalo mi sie znalezc w sieci informacji nt dynamiki, elastycznosci 1.9 TDI 110 i 1.8T 150.
          Interesuja mnie czasy 60-100 km/h i 80-120 km/h na kolejnych biegach.

          Pytanie z innej beczki: czy do Octavii 1.9 TDI PD byly 5-biegowe skrzynie manualne ?

          Pozdrawiam

          Komentarz

          • Mach
            Rider
            • 2004
            • 349

            ja juz niedlugo bede ujezdzal tez 1.8T wiec bede mogl powiedziec cos o roznicach miedzy moja dotychczasowa:

            2.0TDI @ 176KM vs. 1.8T @ ~180KM


            tak w PDkach sa 5-tki manualne.
            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              Zamieszczone przez Mach
              tak w PDkach sa 5-tki manualne.
              w Octaviach I :?: pierwsze słysze :roll:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • Mach
                Rider
                • 2004
                • 349

                Zamieszczone przez MisiekWAW
                Zamieszczone przez Mach
                tak w PDkach sa 5-tki manualne.
                w Octaviach I :?: pierwsze słysze :roll:
                a co PD105 tez maja 6stki ?

                jesli tak to faktycznie sie wycofuje ale nie wydaje mi sie :?
                A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                Komentarz

                • _tm_
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 2333
                  • Superb III (3V3)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  Zamieszczone przez Mach
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  Zamieszczone przez Mach
                  tak w PDkach sa 5-tki manualne.
                  w Octaviach I :?: pierwsze słysze :roll:
                  a co PD105 tez maja 6stki ?
                  A od kiedy to niby w O1 byly PD105 ?
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    Zamieszczone przez Mach
                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                    Zamieszczone przez Mach
                    tak w PDkach sa 5-tki manualne.
                    w Octaviach I :?: pierwsze słysze :roll:
                    a co PD105 tez maja 6stki ?

                    jesli tak to faktycznie sie wycofuje ale nie wydaje mi sie :?
                    101PD występuje tylko jako 4x4 i ma 6tkę :idea: :!:

                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • Zibi
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 491

                      Chyba powinienem bardziej doprecyzowac pytanie ops:

                      Przy okazji patrzylem na oferty uzywek 1.9 TDI 130 PD i takiej to wersji dotyczylo moje pytanie. Nawet nie wiedzialem, ze bylo jeszcze jakies inne PD w O1.

                      Naprawde nie znacie jakis konkretniejszych danych nt tej elastycznosci ?
                      Moje pytanie spowodane jest ponizszym artykulem:
                      domena, domeny, serwer www, serwery www, konto email, poczta, sklep internetowy, certyfikat ssl


                      Dane dot. elastycznosci sa jak dla mnie troche szokujace i chcialbym jakos potwierdzic ponizsze rezultaty

                      Pozdrawiam

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        Zamieszczone przez Zibi
                        Chyba powinienem bardziej doprecyzowac pytanie ops:

                        Przy okazji patrzylem na oferty uzywek 1.9 TDI 130 PD i takiej to wersji dotyczylo moje pytanie. Nawet nie wiedzialem, ze bylo jeszcze jakies inne PD w O1.
                        w Octaviach 130PD były tylko skrzynie 6 biegowe

                        Zamieszczone przez Zibi
                        Naprawde nie znacie jakis konkretniejszych danych nt tej elastycznosci ?
                        Moje pytanie spowodane jest ponizszym artykulem:
                        domena, domeny, serwer www, serwery www, konto email, poczta, sklep internetowy, certyfikat ssl


                        Dane dot. elastycznosci sa jak dla mnie troche szokujace i chcialbym jakos potwierdzic ponizsze rezultaty

                        Pozdrawiam
                        ciekaw jestem jak oni wykonywali te pomiary elastycznosci :roll: mój samochód na przyśpieszenie od licznikowych 60km/h do licznikowych 120km/h na 3 biegu potrzebuje około 6 sekund, samo 60 - 100 to 4 sekundy :twisted: także podane tam dane są prawdopodobne :zlosnik: a wyniki 110tki może ktoś Ci zmierzy :wink: tylko nie wiem czy jest tu jakaś seryjna 110tka :lol:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Samiec
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4287
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          Zamieszczone przez MisiekWAW
                          a wyniki 110tki może ktoś Ci zmierzy :wink: tylko nie wiem czy jest tu jakaś seryjna 110tka :lol:
                          Oj nie stety jeszcze jest ops: bym zmierzyl ,ale moge tylko stoperem w zegarku ,wiec nie wiem jak by to wyszlo. :roll:
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz

                          • Emil
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 1092

                            Oj nie stety jeszcze jest
                            To jest nas dwóch no i jeszcze Kmab o ile pamietam :diabelski_usmiech
                            BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                            CR-V 2,2 i-ctdi
                            Perfectservice by Dobrygrześwawa

                            Komentarz

                            • wasyl
                              L&K
                              • 2005
                              • 1084

                              Ja miałem przyjemność jechać 1,8T (150KM) i powiem szczerze że ma się to nijak jeżeli biore pod uwagę swoja ASV na virusie!! Przyspieszenia z miejsca jest porównywalne tylko brakuje tego "kicka" którego w dieslu odczuwasz !!! Elastyczność i spalanie na korzyść ropniaka !! Aha i jeżeli o głośność w kabinie to 1,8 T przy pełnym bucie i max obrotach też ryczy nie jest to sielanka jak inni opowiadają :evil:
                              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                              www.wasilewski-foto.pl
                              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                              Komentarz

                              • Kmab
                                Rider
                                • 2005
                                • 269

                                Zamieszczone przez Emil

                                To jest nas dwóch no i jeszcze Kmab o ile pamietam :diabelski_usmiech
                                Dobrze pamiętasz :diabelski_usmiech
                                Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                Komentarz

                                • Zibi
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 491

                                  To moze jeszcze jedno pytanie pomocnicze:
                                  Jakie sa predkosci maksymalne na poszczegolnych biegach ?

                                  Komentarz

                                  • Dig Dug
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 1306
                                    • Seat

                                    Zibi, Ten test mozna sobie wsadzic, bo robiony jest na innych skrzyniach 5 i 6 biegowa, stad 3 nie jest rowna 3 ani 4 nie jest rowna 4. Czasy sa pewnie zblizone, z tym, ze na poszczegolnych biegach mozna benzynowecem krecic dluzej, stad podczas jakiegos zamieszania (wyprzedzanie, zjazd ze skrzyzowania) mozna skupic sie na tym co sie dzieje wokol, czy jakis cipesz nie wpycha sie maluchem czy tez komus zachcialo sie przyspieszyc i nie chce dac sie wyprzedzic, a nie trzeba zmieniac biegu na wyzszy bo wlasnie komp odcina paliwo.

                                    wasyl, 1,8T ryczy, ale jak mu podejdziesz z obrotami na 6 tys. Do 3,5 tys jest cichszy od diesla.
                                    Była O1 jest F2.

                                    Komentarz

                                    • leff
                                      Elegance
                                      • 2004
                                      • 862

                                      Zamieszczone przez wasyl
                                      Ja miałem przyjemność jechać 1,8T (150KM) i powiem szczerze że ma się to nijak jeżeli biore pod uwagę swoja ASV na virusie!! Przyspieszenia z miejsca jest porównywalne tylko brakuje tego "kicka" którego w dieslu odczuwasz !!! Elastyczność i spalanie na korzyść ropniaka !! Aha i jeżeli o głośność w kabinie to 1,8 T przy pełnym bucie i max obrotach też ryczy nie jest to sielanka jak inni opowiadają :evil:
                                      tylko pamietaj, ze seria 1.8T bedzie miala raczej blizej 140 HP niz 150 a wiec porownywalne ze 110 po wirusie.

                                      czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                      Komentarz

                                      • perfex
                                        L&K
                                        • 2005
                                        • 1117

                                        Zamieszczone przez leff
                                        tylko pamietaj, ze seria 1.8T bedzie miala raczej blizej 140 HP niz 150 a wiec porownywalne ze 110 po wirusie.
                                        Miales kolo 140 ? :? Ciekawe ile ja mam ? :niewiem
                                        Ciekawe na ile stan wyjsciowy (czy np 142 czy powiedzmy 155) ma wplyw na efekty czipowania..
                                        Pozdrawiam
                                        perfex

                                        Octavia HTP

                                        Komentarz

                                        • EŁ
                                          L&K
                                          • 2004
                                          • 1168
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                          Zamieszczone przez leff
                                          Zamieszczone przez wasyl
                                          Ja miałem przyjemność jechać 1,8T (150KM) i powiem szczerze że ma się to nijak jeżeli biore pod uwagę swoja ASV na virusie!! Przyspieszenia z miejsca jest porównywalne tylko brakuje tego "kicka" którego w dieslu odczuwasz !!! Elastyczność i spalanie na korzyść ropniaka !! Aha i jeżeli o głośność w kabinie to 1,8 T przy pełnym bucie i max obrotach też ryczy nie jest to sielanka jak inni opowiadają :evil:
                                          tylko pamietaj, ze seria 1.8T bedzie miala raczej blizej 140 HP niz 150 a wiec porownywalne ze 110 po wirusie.

                                          a to ja nie wiem na jakie wy 1.8t trafiacie :shock: ...moja po przebiegu ponad 100 tys km , pęknietej obudowie turbiny i pęknietym kolektorze wydechowym miała rowniutko 150 KM i 208 NM momentu wiec praktycznie serie trzymała
                                          ....wasyl ale tdi na wirusie ma sie nijak do 1.8 T po dobrym wirusie.....i tak mozna aż do us...j smierci :? . :lol:

                                          [ Dodano: Czw 16 Cze, 05 14:24 ]
                                          Zamieszczone przez perfex
                                          Miales kolo 140 ? :? Ciekawe ile ja mam ? :niewiem
                                          Ciekawe na ile stan wyjsciowy (czy np 142 czy powiedzmy 155) ma wplyw na efekty czipowania..
                                          a to różnie bywa..mi trzymała serie na poprzedniej sprężarce..a po wirusie wyszło tylko 170 KM.........

                                          Komentarz

                                          • perfex
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1117

                                            Zamieszczone przez
                                            a to różnie bywa..mi trzymała serie na poprzedniej sprężarce..a po wirusie wyszło tylko 170 KM.........
                                            170 cos kiepsko... Badałeś czemu ? Kto czipował ? Czipownik nie mowił czemu tyle ? A no i ile Nm ?
                                            Pozdrawiam
                                            perfex

                                            Octavia HTP

                                            Komentarz

                                            • EŁ
                                              L&K
                                              • 2004
                                              • 1168
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                              • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                              Zamieszczone przez perfex
                                              Zamieszczone przez
                                              a to różnie bywa..mi trzymała serie na poprzedniej sprężarce..a po wirusie wyszło tylko 170 KM.........
                                              170 cos kiepsko... Badałeś czemu ? Kto czipował ? Czipownik nie mowił czemu tyle ? A no i ile Nm ?
                                              czytaj uwaznie :lol: .....na poprzedniej spręzarce.....a jak juz napisałem była peknieta...kolektor tez...po zmianie samej sprezarki, kolektora ...no i jeszcze dolotu.... wyszło prawie 200KM bez najmniejszej korekty softu...wiec program był ok...tylko autko nie ten teges.... :lol:

                                              Komentarz

                                              • QBA
                                                RS
                                                • 2004
                                                • 2646

                                                [quote="EŁ"]
                                                Zamieszczone przez perfex
                                                Zamieszczone przez
                                                a to różnie bywa..mi trzymała serie na poprzedniej sprężarce..a po wirusie wyszło tylko 170 KM.........
                                                .....na poprzedniej spręzarce.....a jak juz napisałem była peknieta...kolektor tez...po zmianie samej sprezarki, kolektora... wyszło prawie 200KM bez najmniejszej korekty softu...wiec program był ok...
                                                U mnie były takie same usterki oraz moce uzyskane przed i po naprawie. Niestety seria odbiegała od parametrów producenta. O ile moc była do zaakceptorania (148KM), to moment niestety nie (195Nm).

                                                Komentarz

                                                • leff
                                                  Elegance
                                                  • 2004
                                                  • 862

                                                  Zamieszczone przez perfex
                                                  Zamieszczone przez leff
                                                  tylko pamietaj, ze seria 1.8T bedzie miala raczej blizej 140 HP niz 150 a wiec porownywalne ze 110 po wirusie.
                                                  Miales kolo 140 ? :? Ciekawe ile ja mam ? :niewiem
                                                  Ciekawe na ile stan wyjsciowy (czy np 142 czy powiedzmy 155) ma wplyw na efekty czipowania..
                                                  po podkreceniu zaworka i zalozeniu rurki szczescia bylo bodazje 143@260 czyli po wyjechaniu z salonu moze to mialo ze 137-139 kucy

                                                  po chipie u Marka wyszlo 194@285

                                                  czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

                                                  Komentarz

                                                  • Mach
                                                    Rider
                                                    • 2004
                                                    • 349

                                                    Zamieszczone przez leff
                                                    po podkreceniu zaworka i zalozeniu rurki szczescia bylo bodazje 143@260 czyli po wyjechaniu z salonu moze to mialo ze 137-139 kucy

                                                    po chipie u Marka wyszlo 194@285
                                                    mozesz rozwinac temat "rurki szczescia" - o co chodzi ?

                                                    BTW: ile Ci pali srednio po miescie ?
                                                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...