Golfista, rozumiem ze klima dziala prawidlowo i jestes zadowolony, szkoda ze nie udalo sie spotkac!! :roll:
chipowanie 1.9
Zwiń
X
-
chipowanie 1.9
w związku z tym że coraz bliżej / mam nadzieję :diabelski_usmiech / mam do zakupu nowej skody mam pytanie. dlaczego w silnikach 1.9 105km są tak duże przyrosty mocy po chipie ? porównuję je do przyrostów np w 110 konnych w O1. proszę o parę odpowiedziO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
-
-
Hello
Na pierwszy rzut oka jest to dziwne, zwlaszcza biorac pod uwage podobna wielkosc turbin.
Na drugi rzut mozna sie dopatrzyc kilku powodow dlaczego tak jest:
1. Pompki
2. FMIC
Co do pierwszego to moge tylko gdybac - IMHO precyzyjniejsze dawkowanie paliwa pozwala dosypac wiecej koksu w porownaniu do pompy
Drugi powod jest chyba oczywisty - temperatura powietrza to dosc istotny czynnik ograniczajacy ilosc powietrza dostajacego sie do silnika, a przez to moc.
Pozdrawiam
Zibi
Komentarz
-
-
leszekmw przyczyn jest kilka:
-PD vs pompa w 110, generalnie PD-ki mają większy potencjał
- 1.9 105 już w serii ma w praktyce już ok. 120KM czyli tyle co nominalnie mocniejsza 110-tka
-FMIC vs SMIC
Jest jeszcze nowszy komp sterujący, ale tu nie wiem na ile ten fakt ma znaczenie :roll:
W sumie na samym sofcie jak widzisz z wykresów można wyciagnąc ok 150KM, co w przypadku 110 jest raczej niespotykaneGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
105 mozna na samym sofcie dygnac pod 170KM !!! Fakt ze to juz jest krytyczne dla turbiny i nie daje jej dlugiego zywota ale potencjal jest. To bardzo udana jednostka mocno zduszona w serii na samym sofcie.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555105 mozna na samym sofcie dygnac pod 170KM !!! Fakt ze to juz jest krytyczne dla turbiny i nie daje jej dlugiego zywota ale potencjal jest.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecCzyli po wymianie samej turbiny na wydajniejsza(np. arl), mozna spokojnie smigac z moca 170KM? Czy dodatkow pompki wydajniejsze tez trzeba wsadzic?
Problemem natomiast moze byc juz przeniesienie napedu.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555105 mozna na samym sofcie dygnac pod 170KM !!! Fakt ze to juz jest krytyczne dla turbiny i nie daje jej dlugiego zywota ale potencjal jest. To bardzo udana jednostka mocno zduszona w serii na samym sofcie.
Pompki wystarczą tak :?:
jakoś nie chce mi się w to wierzyć :roll:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tymon:?: :shock:
Pompki wystarczą tak :?:
jakoś nie chce mi się w to wierzyć :roll:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
nie ma szans na 170 Koni w BXE samym programem ... uwierzcie mi dogłębnie problem zbadałem bo sam mam ten silnik w mojej skodzinie u mnie 155 KM to był totalny kiler maks (dlatego mam teraz około 140 KM ... wtryski nie dają rady zaczynają normalnie lać, a turbina ... no cóż ponoć ma ciut mniejszy potencjał niż te ze 130 Konnych TDI ... ale niewiele. W BXE układ korbowotłokowy jest mizerniejszy ma to swoje + ... szybciej się wkręca na obroty no a minus to żywotność. co do sprzęgła to więcej niż 330 NM nie odważył bym się mu serwować (nawet teraz gdy o2 jest w powietrzy więcej dwumasówka daje o sobie chwilami znać)
Narazie rozważam czy nie zakupić innego aauta <dodatkowego > z fabryk FUJI IND. :wink: i przestać katować biedną oktawkę :roll: ale to dopiero w sierpniuOII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
Kolega rob nie robil nigdy takich modow bo szkoda mu klienta. Jest natomiast firma w 3miescie co robi np Seaty Leony 105KM na EDC16 na ok 170KM (zmierzone na hamowni Vtech)
Fakt ze wtedy turbiny co 3-4 tys leca....no ale mozna.
BTW dzis AXR zrobilem na 149KM u naszego kolegi. Nawet nie dymi wiec spoko mozna by bylo wiecej lac- pytanie po co...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
rob555, pewnie mnie kojarzysz z innego forum, dawałem właśnie topic na temat mocy max z BXE, możliwe że Seaty mają inne wtryski, możliwe że nawet OCTAVIE z początku produkcji też miały inne niz mają teraz. Tomek Pirowski próbował z mojej czeszki wyczesać Max power bo jak twierdził robił już takigo softa dla kogoś z Wa-wy właśnie do O II, ale u mnie się nie dało i w sumie nie żałuje może zrobie pare kilometrów więcejOII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
ja mam teraz 140 KM i 330 NM i zapewniam cię różnica jest wyczuwalna w porównaniu z serią i jak najbardzioej warto się narażać jak jesteś zaonteresowany jak to jeździ po chipie to wpadnij do krakowa w środę na spota spotykamy sie o 20 pzy KFC na przeciwko Makro i IKEAOII Golas ale z 1.9 TDI BXE
Komentarz
-
-
no to ile jest bezpieczne w BXE?
wg hamowni mam 119koni, to dla 20stu warto się wogóle marasić? - skoro te 140 może być i tak za dużo :roll:
Ale nawet jeśli to na wykresie wyjdzie „tylko” 20 koni wiecej, to i tak roznica będzie IMHO kosmos.
Przede wszystkim poprawi się dół, tak bardzo przydatny do codziennej jazdy. Silnik nie będzie się „zadlawial” po zmianie biegu, itd.
Generalnie samochod po chiptuningu po prostu jezdzi zupełnie inaczej. I nawet jeśli jest to przyrost niewielki, to i tak odczuwalna roznica jest bardzo duza.TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz