chipowanie 1.9

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zeb
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 415

    #26
    chłopaki nie straszcie bo jutro polece do tunera z prośbą o zdjęcie koksu :lol:

    20 tysi na virusie, dbanie o autko i zero problemów (odpukać).

    oczywiście o pedale w podłodze przy 1.500 obr/min trzeba zapomnieć ale poza tym nawet nie dymi, jak mi Misiek i Purchawa świadkiem

    Komentarz

    • brutus
      Rider
      • 2006
      • 329

      #27
      Widocznie BJB Jest lepsze od BXE , no właśnie jest jakaś różnica ?
      qrcze kto ci robił program ?? może i mi coś poprawi ??
      OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

      Komentarz

      • zeb
        Rider
        S_OCP Member
        • 2004
        • 415

        #28
        Diagtronik, bardzo chciałem u Mastersa ale jakoś tak głupio wyszło :|

        chociaż z drugiej strony nie narzekam!

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #29
          brutus, ja bym sie nie ekscytowal wynikiem zeba.
          Hamownia D jest znana z tego, ze troche zawyza. Na obciazeniowce mysle, ze wyjdzie podobnie jak inne 105KM.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • brutus
            Rider
            • 2006
            • 329

            #30
            ja tam życzę zebowi jak najlepiej niech bedzie to 10% na +

            Tak naprawdę nawet teraz nie wykożystuje pełnej mocy Octavii... no dobra czasem to robie ale bardzo rzadko
            OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              #31
              no a co z moim pytaniem o turbiny w 1.9 i 2.0 ? różnią sie czymś ?
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #32
                Zamieszczone przez leszekmw
                no a co z moim pytaniem o turbiny w 1.9 i 2.0 ? różnią sie czymś ?
                Ta w 2.0 jest wieksza. Czym sie dokladnie rozni tego nie wiem, ale jak znam zycie to przede wszystkim wielkością muszli i wirników czyli... wszystkim.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #33
                  większa czyli lepsza , sprawniejsza , wytrzymalsza? oj , będzie chyba 2.0 :diabelski_usmiech

                  [ Dodano: Wto 23 Sty, 07 13:21 ]
                  podobno w 2.0 nie wystepuje problem padających turbin a 1.9 sie to zdarza troche częściej
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • mariobros
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 551

                    #34
                    Zamieszczone przez leszekmw
                    podobno w 2.0 nie wystepuje problem padających turbin a 1.9 sie to zdarza troche częściej
                    Za to z kołem zamachowym podobież jest na odwrót
                    Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
                    Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #35
                      pytałem kolegi w serwisie i powiedział że nie pamięta kiedy padło koło w 2.0tdi :?
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Zeby nie bylo ze tylko wysylam na PW, inny producent inne wymiary itd.

                        Ktora lepsza, trudno powiedziec. Ale jakby tak nad wszystkim myslec, to w koncu dojdzie sie do wniosku, ze najlepiej to na piechote chodzic, ale to tez dylemat jakie buty itd.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • FunGous
                          Drive
                          • 2005
                          • 66

                          #37
                          witka

                          a jaka bedzie istotna roznica miedzy BJB i BXE ?
                          mam BJB, jaki bedzie rozsadny programik ?

                          Komentarz

                          • herman
                            Rider
                            • 2005
                            • 456

                            #38
                            Witam

                            Podepne sie pod ten temat z małym pytaniem..

                            Mam ASZ, mialem w nim boxa, boxa sprzedalem i teraz kolej na chipsa.. Firma do ktorej sie chce udac to Masters bo opinie sa dobre..
                            Chce wiedziec tylko jedną rzecz a mianowicie czy warto robic to w obecna pogode i warunki atmosferyczne..czy nie bedzie tak ze na wiosne mogbym uzyskac lepsze parametry z mojego silnika, bo nie ma co ukrywac ze ten potencjał po chipie do wykorzystania bedzie jedynie jak bedzie cieplej

                            Pozdrawiam
                            --------------

                            Komentarz


                            • #39
                              herman, pogoda nie ma znaczenia na wyniki.

                              Komentarz

                              • herman
                                Rider
                                • 2005
                                • 456

                                #40
                                Zamieszczone przez bezduszny
                                herman, pogoda nie ma znaczenia na wyniki.
                                i wszystko jasne...dzieki bardzo..
                                --------------

                                Komentarz

                                • Garret
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 1196
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                  #41
                                  herman, rób teraz
                                  nie jest tak, ze program pisany w zimie jest gorszy od letniego;-)
                                  jak jest chłodno to co najwyżej osiągi możesz mieć ciut lepsze-nie będzie IC puchnąć a i napełnienie tlenem lepsze;-)
                                  No i na śniegu kontrolka ASR po wirusie będzie Ci mrugać znacznie częściej :diabelski_usmiech
                                  Garret

                                  -----------
                                  Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #42
                                    na śniegu i w maluchu i syrence i trabancie też by mrugała często gdyby była , i to bez chipowania chciałbym zauważyć
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • Jabar1975
                                      RS
                                      • 2006
                                      • 3331

                                      #43
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      podobno w 2.0 nie wystepuje problem padających turbin a 1.9 sie to zdarza troche częściej
                                      chyba jakis kolega niedoinformowany bo w 2.0tdi dosc duzo turbin wymienili na gwarancji - zwlaszcza po programie (nazwy tunera nie wspomne bo to niegrzeczne :diabelski_usmiech ) - kolega Greszczyn chyba tez z tego powodu wgral serie do auta. Podobnie w VW i Audi
                                      nasza droga: www.wpzs.pl

                                      Komentarz

                                      • Tymon
                                        RS
                                        • 2004
                                        • 2970

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Jabar1975
                                        bo w 2.0tdi dosc duzo turbin wymienili na gwarancji - zwlaszcza po programie (nazwy tunera nie wspomne bo to niegrzeczne
                                        zartujesz czy serio mówisz :?:
                                        Wina Tunera czy wadliwych Turbavek :?:

                                        Pzdr
                                        T
                                        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                        BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                        Komentarz

                                        • leszekmw
                                          RS
                                          • 2005
                                          • 5356

                                          #45
                                          wiesz Jabar , może wszystko zależy jakie są proporcje sprzedaży aut. rynek lubelski jest jednak biednym rynkiem i więcej idzie 1.9 podejrzewam , w związku z tym proporcje mogą tak wyglądać , rozmawiałem z szefem serwisu jednego z lubelskich aso
                                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                          GVI 1.4TSI
                                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                          Komentarz

                                          • brutus
                                            Rider
                                            • 2006
                                            • 329

                                            #46
                                            weźcie pod uwage jedną drobną rzecz serwisy bardzo ochoczo diagnozują śmierć turbiny < nawet gdy nie pokrywa sie to z prawdą> Turbina przeładowuje ..... wymienić turbinę, wiem że silniki 1,9 TDI 105 KM miały jakieś problemy, czytalem o tym na forum TDi.pl, jak znajdę linka do tego postu to go tu wstawię





                                            to topic o 1,9 TDI BXE który załozyłem na WWW.TDI. PL
                                            OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

                                            Komentarz

                                            • rob555
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 748

                                              #47
                                              Dla mnie turbiny od 140 sa kiepskie. Maja cienkie wałki i co z tego ze wirniki prawie jak w ARL gdy przeciazenia urywaja je z oski....
                                              Dtalego nie mozna szalec z cisnieniem co tez limituje moce. ok 175-180KM i wiecej nie ma co ze 140 krecic mimo ze teoretycznie powinna byc podatniejsza na grzebanie niz ARL.
                                              pozdrawiam

                                              Diagnostyka i tuning
                                              hybrydowe wtryski i turbiny
                                              programy na ulice jak i do sportu

                                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                              www.tune-up.pl

                                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                Jabar1975, Proponuje skonczyć pierniczenie od rzeczy w tym i nie tylko tym watku, bo zaczyna byc to nudne. Chyba wiesz w czym sprawa

                                                U Ciebie program robila jedna osoba, turbina prawie sie wysrala, wolno nie jezdziles, wiec tez jej nie żałowałeś. Agrafka robila gdzie indziej i tez turbina powiedziała dość, raczej tez wolno nim nie jezdzila. Ogolnie kolezanka ta cos ostatnio wcale nie pisze nigdzie

                                                Tak wiec moze skonczmy mowic, ktory tuner co zrobil itp itd. Ja na miejscu tunera zaczalbym zbierac oswiadczenia. Akceptuje wszystkie konsekwencje posiadania programu w swoim samochodzie w tym wysrywki turbin, sprzegiel itd itp. Potem robie program jaki kto chce. Lacznie z takimi co na hamowni skoncza zywot silnika.

                                                Spytaj Aligatora czy jedna z turbin jaka dostal do obdukcji wygladala jakby ktos przedobrzył z cisnieniem doladowania, czy bylo to spowodowane czyms innym. Auto to chyba nawet 40kkm nie mialo. O glowicy w 2.0TDI nie wspomne, rowniez ta sama osoba byla wlascicielem w/w podzespołów.
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • Jabar1975
                                                  RS
                                                  • 2006
                                                  • 3331

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  Jabar1975, Proponuje skonczyć pierniczenie od rzeczy w tym i nie tylko tym watku, bo zaczyna byc to nudne. Chyba wiesz w czym sprawa
                                                  pozostawie bez komentarza.... cos sie niepotrzebnie spinasz :diabelski_usmiech (pozostalosc po watku o EGRe?)

                                                  Co do programu to moj byl robiony u Marka, z kolei Agravki u kolegow w Bielsku. Na temat tego jak ja jezdzilem to akurat najmniej masz do powiedzenia (z calym szacunkiem dla Ciebie) bo na 60kkm to upalane bylo niewiele, a szybka autostradowa jazda raczej nie powinna zaszkodzic turbinie (chyba ze jest wadliwa albo tuner przedobrzy) moja zaczela juz byc slyszalna w serii, jak z innymi nie wiem. Fakt ze ASO wymienilo na gwarancji tez o czyms swiadczy (pewnie nie podkrecony program ale mniej "ludzkie" uzytkowanie silnika doprowadziloby do tego samego efektu)
                                                  To ze po programie trzeba sie liczyc z konsekwencjami to wiadoma sprawa.


                                                  polecam uwazniejsze doczytanie "innych watkow" a potem oskarzanie
                                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #50
                                                    Jabar1975, Nie bede Ci wskazywal innych watkow, bo w Twoim przypadku to nie ma sensu.

                                                    EOT
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...