Purchawa obiecuję Ci, że jak zwęszę gdzieś belkę od RS-a lub CupryR to dam Ci znać. Chyba, że chcesz od ARL-a ale to tylko półśrodek bo tarcze nie dają zacnej siły hamowania :diabelski_usmiech
do "właściwych" zacisków pasują takie same klocki jak do zacisków z tarcz niewentylowanych 232 mm
Pasują kształtem ale nie mogą być grubsze jak 15 mm. Zobacz, że firmy rozróżniają kocki na grubsze do zwykłego 232 mm (np EBC kształt 1230 grubość 17 mm) i te cieńsze do zacisku 256 mm (kształt 680 grubość 15 mm) albo robią jeden typ klocków cieńszych.
Zamieszczone przez Nexus6
zapomniałeś o przednionapedowym Audi TT i którejś wersji A3
Nexus nie zapomniałem - przednionpędowe TT 180 KM ma układ 232 mm, mocniejsze 225 KM i 250 KM R32 mają napęd 4x4, a o A3 z układem 256 nigdy nie słyszałem - S3 owszem ale to 4x4. Ale mogę się mylić co do A3.
Układ 256 mm ma jeszcze New Beatle R32 4x4 ale oczywiście to nie ośka.
Najszybciej jednak będzie chyba kupić zaciski i jarzma od czegoś 4x4 i dorobić redukcję (ocynkować ją tylko ogniowo lub zanurzeniowo).
http://www.ebcbrakes.pl/ katalog kocków, tarcz i szczęk, strona 272, dwie strony dalej są rysunki kształtów klocków i wymiary :szeroki_usmiech
strona 270 -> klocki w O1RS -> takie same jak w serii
co do Cupry się nie wypowiadam, ale czy to nie Cupra R jest z zaciskami Brembo ?
btw katalogiem EBC bym się nie sugerował - są miejsca gdzie klocki 1230 występują zamiennie z 680 :diabelski_usmiech
do listy "źródeł" tylnych hamulców z tarczami 256 mm dorzucę jeszcze parę mocniejszych wersji VW:
- VW Bora 2.3 l po 2001 r.
- VW Bora 2.8 l po 2001 r.
- VW Bora TDI ASZ/ARL w wersji Sportline po 2001 r (wersje z tarczami 312 mm z przodu);
- VW Golf 1.8 Turbo GTi
- VW Golf 2.3 - po 2001 r.
- VW Golf 2.8 4Motion - z uwagami jak do innych 4x4 z VAG
- VW Golf 1.9 TDI ASZ/ARL Sportline
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz