Zamieszczone przez Bartol_kbk
[O1] zamiana seryjnego oprogramowania
Zwiń
X
-
[O1] zamiana seryjnego oprogramowania
Witam
Mam mały dylemat ,czy zdecydować się na zmianę softu w O1 [136KM/326Nm jest teraz] na "propozycja Vtech Kraków" 170KM/410Nm.W/g nich zmiana ta nie spowoduje żadnego "uszczerbku na zdrowiu mojego auta" . Zastanawiam sie nad tym czy sprzęgło seryjne wytrzyma tego typu zmiany. może ktoś z Was ma jakiś pogląd na ten temat. :?:
-
-
mirek_mazury, kolego temat był i jest wałkowany wielokrotnie na forum z torunia masz bliżej do warszawy jedź do Mastersa
uzyj opcji szukaj jest tam dużo opisane wybrałem takie lepsze i gorsze
Komentarz
-
-
Będzie jeździł lepiej i przy okazji mniej będzie palił wydłużą Ci pewnie dostępność maksymalnego obrotu tzn będziesz go miał w szerszym przedziale obrotów.
Ja podobnie zdecydowałem się na taki krok i pewnie zrobiłbym to ponownie :lol:
Większość kolegów z forum decyduje się na jeszcze większe zwiększenie mocy ze swych silników i jakoś się nie boją ale to już należy robić z głową no i trzeba się zastanowić nad tym ile kasy chce się wydaćTakie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
Re: zamiana seryjnego oprogramowania
Zamieszczone przez mirek_mazuryWitam
Mam mały dylemat ,czy zdecydować się na zmianę softu w O1 [136KM/326Nm jest teraz] na "propozycja Vtech Kraków" 170KM/410Nm.W/g nich zmiana ta nie spowoduje żadnego "uszczerbku na zdrowiu mojego auta" . Zastanawiam sie nad tym czy sprzęgło seryjne wytrzyma tego typu zmiany. może ktoś z Was ma jakiś pogląd na ten temat. :?:
Co nie zmienia faktu ze roznica w stosunku do serii niesamowita i cyferki tego nie oddadza.
Masz kilka innych firm znacznie blizej niz Vtech :diabelski_usmiechpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
lec
bardzo optymistycznie z tym momentem IMO, z tego co ja obserwowalem rozne ASZ-ty wychodzilo srednio 168KM i jakies 370-380Nm (maha)
Komentarz
-
Zamieszczone przez mirek_mazuryMaicroft haha pewnie tak :wink:
tak w ogóle to szybko zrobiłeś virusa, od dylematu do zawirusowania mineło 37min. :shock: :twisted:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
lec
inercja pokazuje mnie koni a wiecej niutonów niz jest fakycznie, hamownia Mahy jest dokladniejsza.
Komentarz
-
Zamieszczone przez lecinercja pokazuje mnie koni a wiecej niutonów niz jest fakycznie, hamownia Mahy jest dokladniejsza.
Co do momentu w ASZ po chipie, ja mam lajt 368nm, po programie..Moim zdaniem te 410 czy nawet 400 to chyba ciut za duzo jak na to spzreglo ktore w nim siedzi(chodzi o jego zywotnosc)..Co do mocy to jak Ali mi zaladowal program mialem na 1 hamowaniu 172KM ale bylo troche dymu, obniazajac dawke z 2 razy, moc nie spadała, ale w koncu zeszlismy na te 168KM zeby wszystko bylo bezpiecznie..Zreszta Wojtkowi od razu powiedzialem, ze nie chce sie podpalac na cyferki tylko chce nie miec zadnych problemow potem..Na razie nie mam--------------
Komentarz
-
Komentarz