fajnie było tylko szkoda tylko że rano o 4 miałem trasę
Kto jezdzi na komplecie zawiechy z RS-a ?
Zwiń
X
-
Kto jezdzi na komplecie zawiechy z RS-a ?
jeżdzi ktoś ? amorki i sprezynki z RS O1
Bo sie zastanawiam nad takim zestawem. Ostatnio za często wypadam z toru jazdy :diabelski_usmiech. Chciał bym sie dowiedzieć jak sie spisuje ten zetaw ewentualnie sie przejechać :szeroki_usmiech
A że moge mieć komplet w rewela cenie to sie zastanawiam.
Nie wiem tylko czy :
- auto sie bardzo obniży - 1cm przeżyje wiecej juz bym nie chciał
- i czy lepsze będzie zestawienie kompletu z RS czy np same B6 lub AGX na seryjnych sprezynkach.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
-
-
to jezdzisz na RS czy springi Rs + B8 ?Zamieszczone przez djczasneck99, ja jeżdże
Wiesz nie wiem czy róznica jest aż tak wielka i tego chciałbym sie dowiedzieć. Gdyz moge mieć komplet 4xspringi i 4xamorki z RS-a NOWKI ASO taniej niż same amorki B8 :szeroki_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
djczas jak zwykle nie na temat :szeroki_usmiechZamieszczone przez neck99to jezdzisz na RS czy springi Rs + B8 ?Zamieszczone przez djczasneck99, ja jeżdże
Wiesz nie wiem czy róznica jest aż tak wielka i tego chciałbym sie dowiedzieć. Gdyz moge mieć komplet 4xspringi i 4xamorki z RS-a NOWKI ASO taniej niż same amorki B8 :szeroki_usmiech
jezdzi na RS+B8, podobnie jak Nexus
k ja mam RS+B6 8) moje auto obniżyło się o 2cm :idea:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ja mam RSa jeździ się dobrze aczkolwiek będe szukać czegoś twardszego, jak chcesz to mozemy sie gdzies spotkac to bedziesz widzie jak sie prowadzi czesto bywam w katowicach
czy ktoś na forum zakładał gwinta?
o co mi chodzi nie chce iść w dół ale chce żeby było auto bardziej stabilneET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
a czy Purchawa nie mial KW od QBY?Zamieszczone przez S3 CHRISczy ktoś na forum zakładał gwinta?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
ma i QBA tez chyba ma gwinta :roll:Zamieszczone przez Jabar1975a czy Purchawa nie mial KW od QBY?Zamieszczone przez S3 CHRISczy ktoś na forum zakładał gwinta?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Piękny temat
nieśmiertelny .
Najchetniej to odbyl bym jazde testwą na ori RS+ amory
Każdy inaczej przeżywa zmiany w zawieszniu
Ja mam 110tyś i podejżewam ,że nie długo trzeba będzie myśleć o zmianach
Boje się takich zmian ,ktore utwardza auto a i tak bedzie sie chwaił na zakretach lub na zakretach na nie równej drodze bedzie podskakiwało.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne
przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
ja już też mam 115 tyś i trzeba coś zmienić, co do jazdy to nie ma sprawyZamieszczone przez rafalusPiękny temat
nieśmiertelny .
Najchetniej to odbyl bym jazde testwą na ori RS+ amory
Każdy inaczej przeżywa zmiany w zawieszniu
Ja mam 110tyś i podejżewam ,że nie długo trzeba będzie myśleć o zmianach
Boje się takich zmian ,ktore utwardza auto a i tak bedzie sie chwaił na zakretach lub na zakretach na nie równej drodze bedzie podskakiwało.
ale nie przez wrocław bo to cięzka droga...
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
koja86, dokładnie ... A dokładniej przez ta droge powrotną w której latałem z pasa na pas ..OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
czyli wrocic musze do schasow seryjnych
Nie ma wyjscia wroce do seriiZamieszczone przez S3 CHRISja już też mam 115 tyś i trzeba coś zmienić, co do jazdy to nie ma sprawyZamieszczone przez rafalusPiękny temat
nieśmiertelny .
Najchetniej to odbyl bym jazde testwą na ori RS+ amory
Każdy inaczej przeżywa zmiany w zawieszniu
Ja mam 110tyś i podejżewam ,że nie długo trzeba będzie myśleć o zmianach
Boje się takich zmian ,ktore utwardza auto a i tak bedzie sie chwaił na zakretach lub na zakretach na nie równej drodze bedzie podskakiwało.
ale nie przez wrocław bo to cięzka droga...
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne
przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Spoko na najbliższym spocie musze pobrykać waszymi furkami bo mam dylemat mały miedzy 3 zestawami w podobnej cenie :
1. Springi RS + zawiecha RS
2. Springi RS + zawiecha B4
3. Springi Ori te co mam + zawiecha B6
4. Spingi RS + B6/8 - nie wchodza w gre nie bede mial takiej kasy !
A chce by :
- auto nie poszło w dół
- było na trasie jak po szynach
- w mieście jadąc powoli po dziurach by nie rwało budą.
Ktoś coś help-nie ?
skłaniam sie do wersji 3OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
koja86, w zestawie nr 2 będziesz miał niższe sprężyny i amortyzatory nie przystosowane do pracy w tym zakresie, więc cudów nie oczekuj; :diabelski_usmiech
lepszym rozwiązaniem jest opcja nr 3 - sprężyny i amortyzatory będą pracowały w zakresach do jakich zostały zaprojektowane
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
Komentarz