Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chlorek
    Classic
    • 2019
    • 3
    • Octavia II (1Z3)
    • BLF 1.6 FSI 115 KM

    Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

    Są na to dwie rady:
    1. Słabiej wciskać gaz
    2. Nie zmieniać z 2 na 3 :diabelski_usmiech
  • chlorek
    Classic
    • 2014
    • 31

    #2
    Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

    Witajcie, mam pytanie bo borykam się w poszukiwaniu sportowego zawiasu do Octavi O1 Kombi 4x4, niestety nie jest to łatwe aby znaleźć coś konkretnego i prościej jest od Golf IV 4x4 wziąć ale czy to będzie to samo?. Wygląda podobnie ale może mieć inne wartości .

    Komentarz

    • Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Sportowy zawias... Co przez to rozumiesz :?: co z tego Gofra chciałeś przeszczepić :?:
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz

      • chlorek
        Classic
        • 2014
        • 31

        #4
        Zawieszenie gwintowane lub amory + sprężyny firmy Koni Sport lub AP lub KW.

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #5
          chlorek, ja nie wiem w czym masz problem...

          ZAWIESZENIE GWINTOWANE AP

          ZAWIESZENIE GWINTOWANE KW


          minuta szukania w google...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          • Krzaq
            Rider
            • 2011
            • 257
            • Octavia I (1U2)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM

            #6
            Na Twoim miejscu szukałbym sprężyn z RSa kombi (przednie inne niż w hatchback są bardziej miękie do tego są krótsze o 30 mm od seryjnych tylne sprężyny są takie same w combi i hatchbacku i również krótsze o 30 mm od seryjnych. Do tego zamontuj amortyzatory Koni STR.T koszt to 1100 zł za komplet. jeśli się zdecydujesz to daj znać to podam ci kolory kropek na sprężynach i numery fabryczne. potem tylko szukać na szrotach bądź na forach i alledrogo.
            GEODETA - w razie potrzeby pisać

            Komentarz

            • chlorek
              Classic
              • 2014
              • 31

              #7
              Znalazłem sprężyny eibach z Golf IV póki co, teraz czas szukać amorów. STR jeździłem i zajechałem szybko, one są 5-10% twardsze od RS. Sztyca jest tej samej długości co seria a powinien być krótszy do obniżonych sprężyn.
              Wiem że są AP ale to jedyne praktycznie alternatywa. W tej chwili mam okazję kupić tył Bilstein B6 a tu jest największy problem, przód jest taki sam jak wszędzie.
              Dzięki za info.

              Komentarz

              • Krzaq
                Rider
                • 2011
                • 257
                • Octavia I (1U2)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                #8
                Ja mam Koni Str.T zamontowane z obniżonym sprężyna i nie ma z nimi problemów przecież te amory sprzedają ze sprężynami -40mm Skąd masz informacje ze są twardsze od Rsa według mnie jest ciut mieksze niż Rsowe.
                GEODETA - w razie potrzeby pisać

                Komentarz

                • chlorek
                  Classic
                  • 2014
                  • 31

                  #9
                  Może miałeś wytłuczone amory :P.
                  No niestety zajechałem STR i nie są warte tych pieniędzy ale to pewnie kwestia gustu. Mi się nie podobała kultura ich pracy.

                  Komentarz

                  Pracuję...