Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

    Są na to dwie rady:
    1. Słabiej wciskać gaz
    2. Nie zmieniać z 2 na 3 :diabelski_usmiech

  • #2
    Zawieszenie Octavia vs Leon vs Golf IV vs Auda A3 4x4

    Witajcie, mam pytanie bo borykam się w poszukiwaniu sportowego zawiasu do Octavi O1 Kombi 4x4, niestety nie jest to łatwe aby znaleźć coś konkretnego i prościej jest od Golf IV 4x4 wziąć ale czy to będzie to samo?. Wygląda podobnie ale może mieć inne wartości .

    Komentarz


    • #3
      Sportowy zawias... Co przez to rozumiesz :?: co z tego Gofra chciałeś przeszczepić :?:
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz


      • #4
        Zawieszenie gwintowane lub amory + sprężyny firmy Koni Sport lub AP lub KW.

        Komentarz


        • #5
          chlorek, ja nie wiem w czym masz problem...

          ZAWIESZENIE GWINTOWANE AP

          ZAWIESZENIE GWINTOWANE KW


          minuta szukania w google...
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • #6
            Na Twoim miejscu szukałbym sprężyn z RSa kombi (przednie inne niż w hatchback są bardziej miękie do tego są krótsze o 30 mm od seryjnych tylne sprężyny są takie same w combi i hatchbacku i również krótsze o 30 mm od seryjnych. Do tego zamontuj amortyzatory Koni STR.T koszt to 1100 zł za komplet. jeśli się zdecydujesz to daj znać to podam ci kolory kropek na sprężynach i numery fabryczne. potem tylko szukać na szrotach bądź na forach i alledrogo.
            GEODETA - w razie potrzeby pisać

            Komentarz


            • #7
              Znalazłem sprężyny eibach z Golf IV póki co, teraz czas szukać amorów. STR jeździłem i zajechałem szybko, one są 5-10% twardsze od RS. Sztyca jest tej samej długości co seria a powinien być krótszy do obniżonych sprężyn.
              Wiem że są AP ale to jedyne praktycznie alternatywa. W tej chwili mam okazję kupić tył Bilstein B6 a tu jest największy problem, przód jest taki sam jak wszędzie.
              Dzięki za info.

              Komentarz


              • #8
                Ja mam Koni Str.T zamontowane z obniżonym sprężyna i nie ma z nimi problemów przecież te amory sprzedają ze sprężynami -40mm Skąd masz informacje ze są twardsze od Rsa według mnie jest ciut mieksze niż Rsowe.
                GEODETA - w razie potrzeby pisać

                Komentarz


                • #9
                  Może miałeś wytłuczone amory :P.
                  No niestety zajechałem STR i nie są warte tych pieniędzy ale to pewnie kwestia gustu. Mi się nie podobała kultura ich pracy.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X