IC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez stysiek
    Zamieszczone przez lec
    pomysl nie jest zły, w audi takie rozwiazania sie doskonale sprawdzaja i auto nie puchnie
    e tam nie puchnie, znajomy ma OOOO A4 2.5TDI (2 IC w nadkolach) i puchnie aż miło.
    jak postoi na światłach to ruszyć nie może

    bo moze na 2.5TDI to za malo jest..... i pewnie znajomy virusa tez ma

    ja mowilemo seryjnej a3 np 110KM

    Komentarz

    • Zibi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 491

      #27
      Poszukajcie sobie na forum streetracing.pl projekt goscia o xywie Elberoth - A4 1.8T
      On dokladal do siebie drugiego SMIC-a i zamieszczal kilka wykresow i odnosnikow jak to sie sprawuje.
      Generalnie za duzej roznicy w temp nie bylo - roznica za to moze byc w dlugosci ukladu, co za tym idzie w lag-u
      Podstawowe plusy DSMIC-a:
      a) w budach gdzie takie cos bylo ori (A3, TT, A4, itp) mozliwosc zrobienia tego jak w fabryce, badz dzieki custom SMIC-om lepiej jak w fabryce
      b) wieksza szansa na przetrwanie calosci w przypadku pacniecia w cos przodem - FMIC jest jednak dosc podatny na zderzenia i byle co moze go uszkodzic

      Pozdrawiam
      Zibi

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #28
        Zamieszczone przez Zibi
        Poszukajcie sobie na forum streetracing.pl projekt goscia o xywie Elberoth - A4 1.8T
        Generalnie za duzej roznicy w temp nie bylo - roznica za to moze byc w dlugosci ukladu, co za tym idzie w lag-u..
        Też bym się tego obawiał, przy tak dużej długości rur lag będzie pewnie dość uziążliwy. Nawet zmiana na CSMIC Aliego jest odczuwalna a co dopiero dodanie ponad 2 metrów rur.
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • kmink
          L&K
          • 2007
          • 1360
          • Superb III (3V3)

          #29
          w sumie to drugiego ICka nie trzeba zaraz dawac w drugie nadkole - gdzieś za zderzakiem go wpakowac mozna i wcale 2m rur nie potrzeba - ale jak już cos grzebać to chyba faktycznie lepiej pozadny IC od volvo itp. bo chyba nie ma sensy bawić sie w półśrodki
          Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
          https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

          www.tuneforce.pl
          www.dpfserwis.pl

          Komentarz

          Pracuję...