Poszukajcie sobie na forum streetracing.pl projekt goscia o xywie Elberoth - A4 1.8T
On dokladal do siebie drugiego SMIC-a i zamieszczal kilka wykresow i odnosnikow jak to sie sprawuje.
Generalnie za duzej roznicy w temp nie bylo - roznica za to moze byc w dlugosci ukladu, co za tym idzie w lag-u
Podstawowe plusy DSMIC-a:
a) w budach gdzie takie cos bylo ori (A3, TT, A4, itp) mozliwosc zrobienia tego jak w fabryce, badz dzieki custom SMIC-om lepiej jak w fabryce
b) wieksza szansa na przetrwanie calosci w przypadku pacniecia w cos przodem - FMIC jest jednak dosc podatny na zderzenia i byle co moze go uszkodzic
Poszukajcie sobie na forum streetracing.pl projekt goscia o xywie Elberoth - A4 1.8T
Generalnie za duzej roznicy w temp nie bylo - roznica za to moze byc w dlugosci ukladu, co za tym idzie w lag-u..
Też bym się tego obawiał, przy tak dużej długości rur lag będzie pewnie dość uziążliwy. Nawet zmiana na CSMIC Aliego jest odczuwalna a co dopiero dodanie ponad 2 metrów rur.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
w sumie to drugiego ICka nie trzeba zaraz dawac w drugie nadkole - gdzieś za zderzakiem go wpakowac mozna i wcale 2m rur nie potrzeba - ale jak już cos grzebać to chyba faktycznie lepiej pozadny IC od volvo itp. bo chyba nie ma sensy bawić sie w półśrodki
Komentarz