Panowie...od początku....:
Podtlenek azotu NIE JEST PALIWEM a tylko utleniaczem pozwalającym spalić większą ilość paliwa czego efektem jest większa moc ( i to tak samo w benzynie jak i dieslu).
Podtlenek azotu jako mieszanina gazów ("N2O" tlen i azot) jest bezpiecznym sposobem na przechowywanie tlenu który sam jest gazem palnym, wybuchowym i czystej formie-toksycznym!
N2O- jest niepalny, nietoksyczny i bezzapachowy co sprawia że jego przechowywanie i stosowanie jest bezpieczne dla użytkowników - nie jak tlen który może wyżądzić duuuuże kuku nie tylko nam ale i silnikowi gdyż nawet niewielka ilość dodatkowo podana do komory spalania - szybko doprowadzi do spalenia samej komory w tłoku i zaworów-tlen poprosu generuje olbrzymią temp. spalając się.
W tej kwesti iN2O jest bezpieczniejszy gdyż dodatkowa "domieszka" azotu obniża temp. spalania tlenu.
Samym N2O można spokojnie gasić płomień z palnika!!
Same systemy nitro w anglii stosuje się do diesla od ponad 20 lat i to z wielkim powodzeniem (jest to tam główna metoda podnoszenia mocy w dieslach).
Strzał nitro dla diesla jes bezpieczny i nawet sprzały ponad 100KM dla seryjnej jednostki nie są jej dużym przeciążeniem (inaczej ma się sprawa w silnikach benzynowych).
Jak pisał Daroo przy około 35KM strzale przyrost momentu może sięgać ponad 100Nm!!
Instalację HIGHPOWER kolega daroo ma ode mnie i przeze mnie montowaną.
Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej to zapraszam na stronę :
a jeśli ktoś chciałby zobaczyć efekty jakie daje nitro w dieslu to zapraszam np. tu:
Ja osobiście nitro mam i będę miał w każdym aucie ,i mam taki system również w swojej fabii 1,9TDI ;-)
PS..jeszcze jedno....dla diesla największym problemem jest ilość mieszanki do sprężęnia więc aby uniknąć ugięcia korb w wysilonych silnikach,m zmniejsza się doładowanie kosztem większego strzału.
Jak wiemy w powietrzu atmosferycznym mamy tylko około dwudziestu kilku procent tlenu który wykorzystujemy w procesie spalania. Zauważcie ile trzeba nadmuchać powietrza aby uzyskać z niego jakąś jednostkę masy czystego tlenu!!---z nitro jest inaczej bo dostarczamy do komory spalania niewielką ilość gazu a w nim mamy skondensowaną dawkę czystego tlenu!!
dlatego nitro jest dla diesla duuuuuużo bezpieczniejsze niż podnoszenie doładowania do wysokich parametrów ;-)
Podtlenek azotu NIE JEST PALIWEM a tylko utleniaczem pozwalającym spalić większą ilość paliwa czego efektem jest większa moc ( i to tak samo w benzynie jak i dieslu).
Podtlenek azotu jako mieszanina gazów ("N2O" tlen i azot) jest bezpiecznym sposobem na przechowywanie tlenu który sam jest gazem palnym, wybuchowym i czystej formie-toksycznym!
N2O- jest niepalny, nietoksyczny i bezzapachowy co sprawia że jego przechowywanie i stosowanie jest bezpieczne dla użytkowników - nie jak tlen który może wyżądzić duuuuże kuku nie tylko nam ale i silnikowi gdyż nawet niewielka ilość dodatkowo podana do komory spalania - szybko doprowadzi do spalenia samej komory w tłoku i zaworów-tlen poprosu generuje olbrzymią temp. spalając się.
W tej kwesti iN2O jest bezpieczniejszy gdyż dodatkowa "domieszka" azotu obniża temp. spalania tlenu.
Samym N2O można spokojnie gasić płomień z palnika!!
Same systemy nitro w anglii stosuje się do diesla od ponad 20 lat i to z wielkim powodzeniem (jest to tam główna metoda podnoszenia mocy w dieslach).
Strzał nitro dla diesla jes bezpieczny i nawet sprzały ponad 100KM dla seryjnej jednostki nie są jej dużym przeciążeniem (inaczej ma się sprawa w silnikach benzynowych).
Jak pisał Daroo przy około 35KM strzale przyrost momentu może sięgać ponad 100Nm!!
Instalację HIGHPOWER kolega daroo ma ode mnie i przeze mnie montowaną.
Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej to zapraszam na stronę :
a jeśli ktoś chciałby zobaczyć efekty jakie daje nitro w dieslu to zapraszam np. tu:
Ja osobiście nitro mam i będę miał w każdym aucie ,i mam taki system również w swojej fabii 1,9TDI ;-)
PS..jeszcze jedno....dla diesla największym problemem jest ilość mieszanki do sprężęnia więc aby uniknąć ugięcia korb w wysilonych silnikach,m zmniejsza się doładowanie kosztem większego strzału.
Jak wiemy w powietrzu atmosferycznym mamy tylko około dwudziestu kilku procent tlenu który wykorzystujemy w procesie spalania. Zauważcie ile trzeba nadmuchać powietrza aby uzyskać z niego jakąś jednostkę masy czystego tlenu!!---z nitro jest inaczej bo dostarczamy do komory spalania niewielką ilość gazu a w nim mamy skondensowaną dawkę czystego tlenu!!
dlatego nitro jest dla diesla duuuuuużo bezpieczniejsze niż podnoszenie doładowania do wysokich parametrów ;-)
Komentarz