przy ostatniej wymianie nie szczedzilem przy "plukaniu" przewodow i zostalo mi jeszcze jakies 300 ml z litra
hamulce 312
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Nexus6czyli tak jak pisałem - 0,7 l 'styknie'k
slepy sie robie jak wieczor nadchodzi :twisted:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
BTW. Tuner MTM (nie smiac sie ) w rozmowie kiedys z nami na temat hamulcow mowil, ze przod warto natomiast tyl, szczegolnie jak sa tarcze szkoda ruszac.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalNexus6, a moze by tak dwa AHF na kresce ustawic :twisted: ja oczywiscie bede PSJ mode on :twisted:
(wg 'papierów' to ja mam ich o 10 mniej niż Ty)
a PeeSJotem to już chyba podpadłeś na dobre :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Gość
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Tabel
ul. Panoramy 16
04-793 Wawa
022/612-62-66, 671-46-51
Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.
Jutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.
Komentarz
-
Zamieszczone przez BondTabel
ul. Panoramy 16
04-793 Wawa
022/612-62-66, 671-46-51
Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.
Zamieszczone przez BondJutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Dziś przyszło to: X 3 temperatura do 312 stopni
Układ został wypłukany, wyciekło z niego coś czarnego syfiastego i niepodobnego do płynu.
Po założeniu przewodów i wymianie płynu układ działa sprawnie i dużo lepiej reaguje na pedał.
Przewody są bardzo sztywne i twarde, trzeba pokombinować tak aby nie ocierały o elementy zawieszenia.
No i nastał koniec moich trudów z hamulcami :P
Komentarz
-
Zamieszczone przez MaicroftMam nadzieje, ze autor postu nie obrazi sie :twisted:
Obrazek
Opony okazaly sie jednak najslabszym ogniwem :wink:
I tak jestem w szoku, bo w układzie hamulcowym zmieniłem tylko płyn, a nie miałem sytuacji w której zabrakłoby hamulców, więc dały radę przy naprawdę mocnym obciążeniuk
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Nie obrazi się :lol:
Jednak tanie opony jak się okazało, i ich mieszanka gumowa nie jest w stanie sprostać takim przeciążeniom. I niestety podszas szaleństw na torze przy 3 okrążeniu opony miały tak wysoka temperaturę że bardzo mocno dawało sie odczuć brak przyczepności.
Jednak wysokie ceny opon mają jednak swoje uzasadnienie, słabe marki nadają się tylko do jazdy w kapeluszu a nie na torze.
Ale co do hamulców to są extra, nie dały się zagotować.
Pozdrawiam uczestników spotkania w Lublinie, po mimo słabej frekwencji było bardzo przyjemnie i dowiedział się człowiek że nie jest z niego taki dobry drajwer jak mu się wcześniej wydawało, o braku paliwa nie wspomnę.Jeszcze dużo nauki takiej jazdy!!
Jestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry.k
Komentarz
-
Zamieszczone przez BondJestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry.k
na TDIRacing sa już wyniki 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz