przy ostatniej wymianie nie szczedzilem przy "plukaniu" przewodow i zostalo mi jeszcze jakies 300 ml z litra
hamulce 312
Zwiń
X
-
hhmmm... jak zaczynalem pisac swoja odpowiedz, to Twojej nie widzialem :wink:Zamieszczone przez Nexus6czyli tak jak pisałem - 0,7 l 'styknie'
k
slepy sie robie jak wieczor nadchodzi :twisted:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Też doszedłem to takiego wniosku. W Octavii tylne tarcze są strasznie małe i dość szybko padają, zwłaszcza przy dynamicznej jeździe. Ja mam z przodu BREMBO nawiercane i klocki FERRODO, tył seria. Różnicy prawie nie czuć, a przy wymianie gotówki więcej zostaje :szeroki_usmiechBTW. Tuner MTM (nie smiac sie ) w rozmowie kiedys z nami na temat hamulcow mowil, ze przod warto natomiast tyl, szczegolnie jak sa tarcze szkoda ruszac.
Komentarz
-
-
nie mówię nie, ale dopiero po sprawdzeniu, ile koników zeżarła mi zimaZamieszczone przez JackalNexus6, a moze by tak dwa AHF na kresce ustawic :twisted: ja oczywiscie bede PSJ mode on :twisted:
(wg 'papierów' to ja mam ich o 10 mniej niż Ty)
a PeeSJotem to już chyba podpadłeś na dobre :diabelski_usmiechWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Gość -
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Tabel
ul. Panoramy 16
04-793 Wawa
022/612-62-66, 671-46-51
Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.
Jutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.
Komentarz
-
dzięki :kciukgoraZamieszczone przez BondTabel
ul. Panoramy 16
04-793 Wawa
022/612-62-66, 671-46-51
Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.
no właśnie ja będę wymieniał w piatek najprawdopodobniej na EBC o temp wrzenia 307 stopniZamieszczone przez BondJutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Dziś przyszło to: X 3 temperatura do 312 stopni
Układ został wypłukany, wyciekło z niego coś czarnego syfiastego i niepodobnego do płynu.
Po założeniu przewodów i wymianie płynu układ działa sprawnie i dużo lepiej reaguje na pedał.
Przewody są bardzo sztywne i twarde, trzeba pokombinować tak aby nie ocierały o elementy zawieszenia.
No i nastał koniec moich trudów z hamulcami :P
Komentarz
-
opony okazały się słabsze pod każdym względem z tego co mówił Bond :roll: nie dawały rady przełożyć siły hamulców na siłę hamowania i ABS dochodził do głosu :roll: ale musze przyznać, ze i u mnie przy mocnym hamowaniu z dużej prędkości przed ciasnym łukiem też ABS się właczał, IMO tak będzie po przekroczeniu pewnej granicy i tyle :roll:Zamieszczone przez MaicroftMam nadzieje, ze autor postu nie obrazi sie :twisted:
Obrazek
Opony okazaly sie jednak najslabszym ogniwem :wink:
I tak jestem w szoku, bo w układzie hamulcowym zmieniłem tylko płyn, a nie miałem sytuacji w której zabrakłoby hamulców, więc dały radę przy naprawdę mocnym obciążeniu
k
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Gość
Nie obrazi się :lol:
Jednak tanie opony jak się okazało, i ich mieszanka gumowa nie jest w stanie sprostać takim przeciążeniom. I niestety podszas szaleństw na torze przy 3 okrążeniu opony miały tak wysoka temperaturę że bardzo mocno dawało sie odczuć brak przyczepności.
Jednak wysokie ceny opon mają jednak swoje uzasadnienie, słabe marki nadają się tylko do jazdy w kapeluszu a nie na torze.
Ale co do hamulców to są extra, nie dały się zagotować.
Pozdrawiam uczestników spotkania w Lublinie, po mimo słabej frekwencji było bardzo przyjemnie i dowiedział się człowiek że nie jest z niego taki dobry drajwer jak mu się wcześniej wydawało, o braku paliwa nie wspomnę.
Jeszcze dużo nauki takiej jazdy!!
Jestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry.
k
Komentarz
-
Mateusch ma mocniejsze auto od nas :P :wink:Zamieszczone przez BondJestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry.
k
na TDIRacing sa już wyniki 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-

aly robic wielkie oczy i mowic, ze to przeciez nowe opony :szeroki_usmiech
Komentarz