Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

hamulce 312

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    przy ostatniej wymianie nie szczedzilem przy "plukaniu" przewodow i zostalo mi jeszcze jakies 300 ml z litra
    bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
    Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
    Perfect service by DobryGrzesWawa

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez Jackal
      przy ostatniej wymianie nie szczedzilem przy "plukaniu" przewodow i zostalo mi jeszcze jakies 300 ml z litra
      czyli tak jak pisałem - 0,7 l 'styknie' k
      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Nexus6
        czyli tak jak pisałem - 0,7 l 'styknie' k
        hhmmm... jak zaczynalem pisac swoja odpowiedz, to Twojej nie widzialem :wink:

        slepy sie robie jak wieczor nadchodzi :twisted:
        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
        Perfect service by DobryGrzesWawa

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez Jackal
          slepy sie robie jak wieczor nadchodzi :twisted:
          PSJ szkodzi na oczy ??
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz


          • #30
            tak, przyznaje sie jestem pierwszym PSJ tego swiata :!: :twisted:


            Nexus6, a moze by tak dwa AHF na kresce ustawic :twisted: ja oczywiscie bede PSJ mode on :twisted:
            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
            Perfect service by DobryGrzesWawa

            Komentarz


            • #31
              BTW. Tuner MTM (nie smiac sie ) w rozmowie kiedys z nami na temat hamulcow mowil, ze przod warto natomiast tyl, szczegolnie jak sa tarcze szkoda ruszac.
              Też doszedłem to takiego wniosku. W Octavii tylne tarcze są strasznie małe i dość szybko padają, zwłaszcza przy dynamicznej jeździe. Ja mam z przodu BREMBO nawiercane i klocki FERRODO, tył seria. Różnicy prawie nie czuć, a przy wymianie gotówki więcej zostaje :szeroki_usmiech

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez Jackal
                Nexus6, a moze by tak dwa AHF na kresce ustawic :twisted: ja oczywiscie bede PSJ mode on :twisted:
                nie mówię nie, ale dopiero po sprawdzeniu, ile koników zeżarła mi zima
                (wg 'papierów' to ja mam ich o 10 mniej niż Ty)

                a PeeSJotem to już chyba podpadłeś na dobre :diabelski_usmiech
                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                Komentarz


                • #33
                  A dzisiaj dotarło to:



                  Koszt 140 sztuka

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez Bond
                    A dzisiaj dotarło to:
                    Obrazek
                    Obrazek
                    Obrazek
                    Koszt 140 sztuka
                    gdzie zamawiałeś :?:
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz


                    • #35
                      Tak sie wlasnie zastanawialem, hample nowe super klasa do tego plyn extra a przewody zostaly fabryczne. Teraz beda jeszcze lepsze :twisted:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #36
                        Tabel
                        ul. Panoramy 16
                        04-793 Wawa
                        022/612-62-66, 671-46-51
                        Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.

                        Jutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Bond
                          Tabel
                          ul. Panoramy 16
                          04-793 Wawa
                          022/612-62-66, 671-46-51
                          Bardzo rzeczowo, zamówienie na fax, nastepnego dnia przesyłka wraz z fakturką.
                          dzięki :kciukgora

                          Zamieszczone przez Bond
                          Jutro ma przyjść przesyłka z 1,5L płynu do ukł. hanulcowego MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 FACTORY LINE z temp wrzenia 312stopni( 0,5 na płukanie układu, reszta na napełnienie), w porównaniu do innych DOT-ów dochodzących do 265stopni.
                          no właśnie ja będę wymieniał w piatek najprawdopodobniej na EBC o temp wrzenia 307 stopni
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            no właśnie ja będę wymieniał w piatek najprawdopodobniej na EBC o temp wrzenia 307 stopni
                            no popatrz, też to będę robił w piątek :diabelski_usmiech
                            i nawet płyn ten sam ... :diabelski_usmiech
                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                            Komentarz


                            • #39
                              gdzie ten płyn EBC mozna kupić? koszt?

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez
                                gdzie ten płyn EBC mozna kupić? koszt?
                                u mnie

                                koszt: 40 zł za 0,5 l

                                dostępność: jest
                                :diabelski_usmiech
                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                Komentarz


                                • #41
                                  Dziś przyszło to: X 3 temperatura do 312 stopni

                                  Układ został wypłukany, wyciekło z niego coś czarnego syfiastego i niepodobnego do płynu.
                                  Po założeniu przewodów i wymianie płynu układ działa sprawnie i dużo lepiej reaguje na pedał.

                                  Przewody są bardzo sztywne i twarde, trzeba pokombinować tak aby nie ocierały o elementy zawieszenia.
                                  No i nastał koniec moich trudów z hamulcami :P

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Mam nadzieje, ze autor postu nie obrazi sie :twisted:



                                    Opony okazaly sie jednak najslabszym ogniwem :wink:
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      Mam nadzieje, ze autor postu nie obrazi sie :twisted:

                                      Obrazek

                                      Opony okazaly sie jednak najslabszym ogniwem :wink:
                                      opony okazały się słabsze pod każdym względem z tego co mówił Bond :roll: nie dawały rady przełożyć siły hamulców na siłę hamowania i ABS dochodził do głosu :roll: ale musze przyznać, ze i u mnie przy mocnym hamowaniu z dużej prędkości przed ciasnym łukiem też ABS się właczał, IMO tak będzie po przekroczeniu pewnej granicy i tyle :roll:

                                      I tak jestem w szoku, bo w układzie hamulcowym zmieniłem tylko płyn, a nie miałem sytuacji w której zabrakłoby hamulców, więc dały radę przy naprawdę mocnym obciążeniu k
                                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                      http://www.disi-tune.pl
                                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                      Był WRX
                                      Była Octa

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Nie obrazi się :lol:
                                        Jednak tanie opony jak się okazało, i ich mieszanka gumowa nie jest w stanie sprostać takim przeciążeniom. I niestety podszas szaleństw na torze przy 3 okrążeniu opony miały tak wysoka temperaturę że bardzo mocno dawało sie odczuć brak przyczepności.
                                        Jednak wysokie ceny opon mają jednak swoje uzasadnienie, słabe marki nadają się tylko do jazdy w kapeluszu a nie na torze.
                                        Ale co do hamulców to są extra, nie dały się zagotować.
                                        Pozdrawiam uczestników spotkania w Lublinie, po mimo słabej frekwencji było bardzo przyjemnie i dowiedział się człowiek że nie jest z niego taki dobry drajwer jak mu się wcześniej wydawało, o braku paliwa nie wspomnę. Jeszcze dużo nauki takiej jazdy!!
                                        Jestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry. k

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Na konkurs palenia gumy beda w sam raz :diabelski_usmiech

                                          Nie pozostaje nic innego jak zaczac szukac nowych, a w razie kontroli aly robic wielkie oczy i mowic, ze to przeciez nowe opony :szeroki_usmiech
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Zamieszczone przez Bond
                                            Jestem pod wrażeniem jazdy Mateusza, po mimo wiekszej gabloty i słabszego motoru nie sprzedał łatwo skóry. k
                                            Mateusch ma mocniejsze auto od nas :P :wink:

                                            na TDIRacing sa już wyniki 8)
                                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                            http://www.disi-tune.pl
                                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                            Był WRX
                                            Była Octa

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X