Witam patrzylem w szukajce ale jakos za duzo nie wygrzebalem.Zastanawiam sie nad wymiana zawieszenia jako mini stage 2 w mojej Octavce.i tu opisze mniej wiecej co bym chcial.lekka gleba mysle ze tak do 30mm i utwardzenie by na seri w zakrety niestety kompletnie cienko nawet przy malych predkosciach auto kladzie sie nie milosiernie.dodam ze 2 x roku smigam do polski i bagaznik dosc zaladowany jest.Letnie oponki to 205 x 55 r16
Zimowki to 195 x 65 r15.prosze pomozcie mi cos znalesc bo rozgladalem sie cenowo za bilstein i kayaba ale sam nie wiem co dac a wiekszosc z Was ma ogromne doswiadczenie w tych sprawach.
z gory dzieki
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Ciekawe propozycje.Ale z gwintem odpuszcze bo nie na moja kieszen a po drugie drogi tutaj tez sa straszne uwierzcie na slowo.Autostrady cacy i drogi glowne ale obwodnica i mniejsze uliczki nie roznia sie niczym od polskich. do tego moj podjazd do garazu heheheh moglo by sie co nieco przytrzec.Ale mysle nad BILSTEIN B4 + sprezyny od RS lub H&R podeszlo by???
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
jesli Bilstein to IMHO B6 :roll: ja miałem B6 plus sprezyny RS i uwazam ze to bylo bardzo dobre polaczenie - nic ekstremalnie twardego ani niskiego a jak na Octavie prowadziło się super k
podobne odczucia jak dede_adam, mam przy KYB UltraSR tylko z tego co mi się wydaje to jednak B6 sa ciut twardsze. Natomiast obijętnie czy B6 czy KYB UltraSR bez sprężyn z RS i robi się taki "inny pakiet na złe drogi" bo się auto podnosi, oczywiscie przy tym jest sztywniejsze i pewniej się prowadzi. :szeroki_usmiech
Gugcio, tak jak mowia koledzy, tylko zestaw B6 albo KYB UltraSR. To jesli chodzi o amory. Do nich, jesli nie chcesz miec wozu drabiniastego to zarzucic trzeba jakies sprezyny insze od serii, tj RS albo ... jakies wynalazki H&R.
Ja u siebie mam KYB ExcelG i serie springi i jest ... rewela :idea:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Dzieki wszystkim niezly metlik w glowie mam teraz :szeroki_usmiech chcialbym jak najlepiej ale poczytalem na forum o B6 o B4 i KYB cos wymysle.sklanialbym sie co do waszej propozycji jesli chodzi o B6 ale boje sie ze za twarde beda jak by nie bylo i musze obadac zjazd do garazu jak by siadla na glebe czy wogole wjade :lol:
pozdrawiam wszystkich
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
jesli Bilstein to IMHO B6 :roll: ja miałem B6 plus sprezyny RS i uwazam ze to bylo bardzo dobre polaczenie - nic ekstremalnie twardego ani niskiego a jak na Octavie prowadziło się super k
Ja mam springi RS, tyle ze bez bilsteinow, czesto przycieram oslana plastikowa o glebe, juz ze 3 mocowania urwalem. Jak jade z Plonska na torun to na koleinach od tirow tre oslona :roll: Siakos za nisko jak dla mnie :wink:
I jeszzce takie pytanko mi sie nasunelo jak wyglada to z montazem mozna to samemu zalozyc czy jednak lepiej warsztat.dodam ze mam mozliwosc korzystania z podnosnikow samochodowych wiec tu problemu by nie bylo. co do sprezyn wezme chyba H&4 - 30mm a amorki juz 2 noc chodza mi po glowie i sam nie wiem pojade do mojego sklepu popytam wtedy zdecyduje bo nie bede nikogo oszukiwal cena ma znaczace znaczenie
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
ja dorzucę jeszcze taki zestaw na którym sie jeździ w miarę komfortowo i nie za nisko
b8 plus springi od RS ja mam takie i jestem bardzo zadowolony
odpowiedź na twoje pytanie brzmi można samemu wymienić potrzebny jest podnośnik zestaw kluczy oraz ściągacz do sprężyn na końcu dobrze by było sprawdzić geometrie tak kontrolnie
Samiec, no wlasnie dlatego ze masz h...we amory. Zapewniam sie ze siedze nizej i jezdze od paru miesiecy bez oslony wogole (tak sie akurat zlozylo) i nie tre NICZYM !
Ludzie zloci ale metlik ale mialem chamowanie na moich ATE PD jebane ciecie na luku 90stopni stali sobie i gadali tym mercem W124 zachamowal a ja wyskakuje i hebel 30cm przed mercem az zaczalem trabic i im grozic gdybym sie nie spieszyl chyba bym wysiadl.mam nadzieje ze nic im nie bedzie
bo szybko nie jechalem ~50 ale mokro bylo
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Samiec, no wlasnie dlatego ze masz h...we amory. Zapewniam sie ze siedze nizej i jezdze od paru miesiecy bez oslony wogole (tak sie akurat zlozylo) i nie tre NICZYM !
Amory ori od RSa, ale nie wiem czy sie czyms roznia od serii,z wygladu roznia sie uchwytami od drazkow stabilizacyjnych.
Ogolnie jedzi sie dobrze tylko jest dla mnie troche za nisko, zastanawiam sie czy po wlozeniu np. B6 poszlo by auto w gore. :roll: Na zime robie powrot do serii plus tulejki na przod :wink: Az sie boje jak to bedzie wygladac :haha:
Maicroft, hehehe nie ma znizek dla dysortografikow???
Wracajac do tematu moglby ktos podac mi nr. katalogowy sprezyn z RSa i mniej wiecej cene za nowe?
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
cena super wiec bym sie skusil.a mozecie jakis dobry sklep polecic gdzie moge sobie cenowo porownac wszystko?gdzie beda amory Bilstein i KYB + sprezynki.musze kalkulacje zrobic. hhehehe jeszcze raz wszystkim ogromne Dziekuje za pomoc
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Samiec, Jak masz amor i springa z RS-a i chcesz wrocic do serii, to sie zdziwisz jak zacznie bujac Juz lepiej wsadz ta tulejke do tego zestawu i bedzie git Ja mam tak zrobione i powiedzmy ze to jest IMO idealny kompromis pomiedzy wysokoscia od gleby zderzaka i miski a twardoscia tego zestawu
Komentarz