Witam nastala niestety jesien i ze zrozumialych wzgledow parauja szybki mam problem z odmrozeniem tylniej (nie mam0 wycieraczki)nawet po przejchaniu po miescie 40 km szyba tylnia nadal jest sroplona na zewnatrz > Powód??? nie mam pojecia
zmiana tarcz 280 na 288
Zwiń
X
-
Re: zmiana tarcz 280 na 288
Zamieszczone przez RapistJakie problemy można napotkać przy zmianie standardowych tarcz w AGR na 288?
Komentarz
-
-
Tylko 312
Jeżeli już grzebać bardziej
Te super drogie Taroxy to przerost formy nad treścią, ale koszty 312 też spore... Opony/felgi itd.www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Nie wiem ilu z was zmieniało heble z 280 na 288 ale ja właśnie jestem po takim zabiegu. Skuteczność 288 to przepaść w porównaniu z 280. Wystarczy wziąć w rękę klocek od jednego i drugiego zestawu.
Rapist, mam nadzieję że nie zapomniałeś że z tyłu masz bębny... Modzenie samego przodu to jest dopiero bez sensu. Mogę podpowiedzieć że z tyłu nie należy bawić się z przerabianie bębnów na tarcze tylko wymienić całą belkę.
Z przodu potrzebne Ci są: zwrotnice, jarzma, zaciski i oczywiście tarcze+klocki
312 jest ok tylko koszta dużo większe no i koła 15'' w odstawkeNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dzięki, Panowie, za wszelkie porady. Póki co - może trochę przejściowo - zainstaluję zestaw od Zoltar bez zmiany rozmiarów, a jak mi nie styknie, to za jakiś czas pomyślę nad rozbudową. Pytanie czy lepiej najpierw rozbudować przód czy wstawić belkę z tarczami (gdybym musiał wybierać co najpierw).Była:
ASV + chip
HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
Teraz: S2C fiolet amethyst
Komentarz
-
Komentarz