zmiana tarcz 280 na 288

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur gaska
    Classic
    • 2008
    • 10

    zmiana tarcz 280 na 288

    Witam nastala niestety jesien i ze zrozumialych wzgledow parauja szybki mam problem z odmrozeniem tylniej (nie mam0 wycieraczki)nawet po przejchaniu po miescie 40 km szyba tylnia nadal jest sroplona na zewnatrz > Powód??? nie mam pojecia
  • Rapist
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 99

    #2
    zmiana tarcz 280 na 288

    Hello!

    Szukałem, ale nie znalazłem :/ Jakie problemy można napotkać przy zmianie standardowych tarcz w AGR na 288? Co trzeba wymienić oprócz samych tarcz?
    Była:
    ASV + chip
    HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
    Teraz: S2C fiolet amethyst

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      Rapist, kolego jakby nie szukać to zawsze sie znajdzie zmieniasz zwrotnice jażma i zaciski a reszta w szukajce słowa kluczowe hamulce rs ponieważ to jest ta sama konwersja co do 288 tylko różni sie własnie jarzmem i zwrotnicą później na 312 będzie łatwiej przejść

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Re: zmiana tarcz 280 na 288

        Zamieszczone przez Rapist
        Jakie problemy można napotkać przy zmianie standardowych tarcz w AGR na 288?
        Na twoim miejscu jak bym juz zmienial to bym zmienil na 312 z RSa.W sumie duzo wiecej wymienic nie trzeba a efekt duzo bardziej bedzie odczuwalny przy hamowaniu. Ale trzeba pamietac ze kola w tedy to minimum 16".
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Kolega na forum sprzedaje tarcze Taroxa, wrzucic je do tego klocki, ktore niestety ma nie do tego zestawu i bedzie fajnie. Robic 280 na 288 IHMO bez sensu, chyba ze kupuje sie zestaw z dobrymi tarczami 288 no i do tego te felgi 16" przy 312mm
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Zoltar
            Rider
            • 2005
            • 722

            #6
            Tylko 312

            Jeżeli już grzebać bardziej


            Te super drogie Taroxy to przerost formy nad treścią, ale koszty 312 też spore... Opony/felgi itd.
            www.soft-car.pl
            www.chiptuning-gdansk.pl


            - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
            - Wyłączanie DPF
            - Hamownia Obciążeniowa

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              Nie wiem ilu z was zmieniało heble z 280 na 288 ale ja właśnie jestem po takim zabiegu. Skuteczność 288 to przepaść w porównaniu z 280. Wystarczy wziąć w rękę klocek od jednego i drugiego zestawu.
              Rapist, mam nadzieję że nie zapomniałeś że z tyłu masz bębny... Modzenie samego przodu to jest dopiero bez sensu. Mogę podpowiedzieć że z tyłu nie należy bawić się z przerabianie bębnów na tarcze tylko wymienić całą belkę.
              Z przodu potrzebne Ci są: zwrotnice, jarzma, zaciski i oczywiście tarcze+klocki

              312 jest ok tylko koszta dużo większe no i koła 15'' w odstawke
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • Rapist
                Drive
                S_OCP Member
                • 2007
                • 99

                #8
                dzięki, Panowie, za wszelkie porady. Póki co - może trochę przejściowo - zainstaluję zestaw od Zoltar bez zmiany rozmiarów, a jak mi nie styknie, to za jakiś czas pomyślę nad rozbudową. Pytanie czy lepiej najpierw rozbudować przód czy wstawić belkę z tarczami (gdybym musiał wybierać co najpierw).
                Była:
                ASV + chip
                HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
                Teraz: S2C fiolet amethyst

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  Rapist, belkę z tarczami najpierw

                  Komentarz

                  • Rapist
                    Drive
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 99

                    #10
                    i pewnie z czasem tak zrobię... thanks
                    Była:
                    ASV + chip
                    HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
                    Teraz: S2C fiolet amethyst

                    Komentarz

                    Pracuję...