Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O2 FL Mint- montaz halogenow.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O2 FL Mint- montaz halogenow.

    Zdarzyło mi się to kiedyś w Golfie MK4 i teraz w Okcie. Blow off i kupa SDI to demon przy nich. Zgasiłem i uruchomiłem podobnie - problem zniknął. Po przyjeździe do domu od razu VAG i co? Ku mojemu zdziwieniu "Brak błedów". No ale koledze ewidentnie wyrzuca często więc być może problem tkwi nie w samej elektronice tylko gdzieś w przewodach i to akurat w takim momencie, że czujnik nie wychwytuje błędu. Tak mi powiedział wtedy spec z ASO jak byłem na obsłudze serwisowej.

  • #2
    O2 FL Mint- montaz halogenow.

    Witam . Zakupiłem niedawno nowe halogeny do swojego minta. Dzisiaj próbowałem je wsadzic w miejsce stosownych zaślepek ale powstał problem ich demontażu. W żaden sposób nie mogę ich zdjąć. Obok znajdują się mniejsze zaślepki - z prawej do zaczepu holowniczego i tych tez nie mogę ściągnąć. Boję się by czegoś nie urwać , dostanie sie z drugiej strony jest tez niemożliwe, chyba zostanie zdjęcie nadkoli czego bym wolał uniknąć lub serwis.
    Co jeszcze muszę dokupić by uruchomić u siebie te światełka? Niestety w mincie brak wiązki z wtyczkami do halogenów. Czy orientuje się ktoś ile kosztuje montaż z częściami w serwisie naturalnie bez samych lamp?
    Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

    Komentarz


    • #3
      Co do kratek nie mam pojęcia jak to zrobić. Ale co do halogenów to musiał będziesz kupić wiązkę elektryczną, przełącznik zmiany świateł (morze jak kolega Maru 123 z Pasata CC :twisted bo seryjny chyba się nie wyciąga, no i nie wiem jak z zaczepami w zderzaku (ale wątpię żeby Skoda robiła zderzaki z zaczepami na halogeny i bez). A ostatnim krokiem było by uświadomienie komputera że posiada halogeny. Jak wygląda kwestia ceny w ASO to nie wiem ile będą chcieli za części ale za robociznę na pewno z ciebie zedrą bo za elektrykę mają "EKSTRA" cennik.

      Komentarz


      • #4
        u mnie zaślepki są na wcisk kiedyś taka mi wyleciała to normalnie ją wcisnąłem i po kłopocie
        O2 FL 1,6 Mint "MAŁA CZARNA" LPG - LandiRenzo

        Komentarz


        • #5
          To nie wróży dobrze bo może to być oznaka tego że zderzak ten nie ma zatrzasków na halogeny.

          Komentarz


          • #6
            Co do lamp to one mają zatrzaski i na nich się trzymają lampy.
            Każda lampa ma dwa, normalny i taki na zapas.
            U mnie właśnie jedna lampa trzyma się na zapasowym, bo mi wyskoczyła.
            BLUELIGHT.PL
            ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k

            Komentarz


            • #7
              Komputerka nie będzie łatwo przekonać do tego, że ma halogeny. W Mincie jest komputerek z końcówką oznaczenia 085 a do halogenów potrzeba 086 albo 087. Więc pozostaje podłączenie wprost do przełącznika. Minusem będzie brak sygnalizacji załączenia na szafie, ale też brak możliwości odpalenia cornerów i dziennych.
              Pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz


              • #8
                Włożenie lamp to nie problem, gorzej z tymi zaślepkami. Próbowałem dostać sie od tyłu po wyjęciu reflektora ale niestety jest tam za ciasno na moje ręce. Wałka trwa.
                Nie wiem jak mogła ta zaślepka sama wypaść. :shock:
                Czy standardowy wyłącznik świateł z minta będzie obsługiwał halogeny? Jest tam przecież załączanie świateł przeciwmgłowych z tyłu?
                Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

                Komentarz


                • #9
                  Mój wyłącznik a mam Ambiente, ma 3 położenia w lewo w prawo i 3 położenia przód tył. Sprawdz.
                  BLUELIGHT.PL
                  ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Ostlander
                    Włożenie lamp to nie problem, gorzej z tymi zaślepkami. Próbowałem dostać sie od tyłu po wyjęciu reflektora ale niestety jest tam za ciasno na moje ręce. Wałka trwa.
                    Nie wiem jak mogła ta zaślepka sama wypaść. :shock:
                    Czy standardowy wyłącznik świateł z minta będzie obsługiwał halogeny? Jest tam przecież załączanie świateł przeciwmgłowych z tyłu?
                    Komputerek z końcówką 85 obsługuje halogeny, nie obsługuje świateł dziennych i doświetlania zakrętów. Bezpośrednio pod wyłącznik nie podłączysz bo wszystkie kable wyłącznika (10) wchodzą do komputerka, zresztą zasilanie halogenów też wychodzi z komputerka najprawdopodobniej w twoim Mincie są nawet przewody z tym , że bez końcówek do halogenów (to trzeba odszukać i dorobić). Musisz wymienić wyłącznik na taki z obsługą halogenów z przodu, odszukać kabelki wychodzące z komputerka, przedłużyć je do halogenów, podłączyć halogeny, jak chcesz to wyślę ci schemat podłączenia halogenów do komutera w O2FL

                    Komentarz


                    • #11
                      To mi też wyślij.

                      [ Dodano: Sro 28 Lip, 10 19:19 ]
                      brongo,

                      Dzięki wielkie za schemat. Obadałem dzisiaj swoją padaczkę i co widzę... łatwo nie będzie.

                      1. Wyłącznik świateł ma 10 pinów, tyle że ten obsługujący właśnie przednie światła przeciwmgielne Nr. 5 jest nieobsadzony przez kabelek.
                      2. Kabelek od przełącznika niby nie problem wsadzić, ale pojawia się sposób zabudowy modułu. Jest podobny jak w Jetta, np taki:

                      - VAG Turbo Diesel -: (Mk5) Kontroler elektryki (J519) / Central electronic controler (J519)

                      ale posiada trzy wtyczki, A, B, C które po pierwotnym obadaniu wykazują następujące cechy:
                      a. kable są zarobione i wyciągnięte od nich pod kątem 90 stopni - taka niby fajka
                      b. sprawiają wrażenie napiętych jak baranie jaja, więc będzie ciężko coś tam dołożyć, choć kto wie.

                      Oby były wyprowadzone te kable o których mówisz...
                      Pozdrawiam
                      Marcin

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez brongo
                        jak chcesz to wyślę ci schemat
                        Wyślij schemat jak możesz. na razie nic jeszcze nie zrobiłem z braku czasu.
                        Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

                        Komentarz


                        • #13
                          Enriquez,
                          w moim mincie obsadzone są wszystkie 10 pin włącznika kabelkami, podłączenie kabli do modłu faktycznie jest wredne w moim mincie przewody od halogenów są jednak podłączone i zaizolowane w wiązce (bez końcówek) ale z tego co piszesz wnioskuję, że wiązki okablowania mogą się jednak znacząco różnić

                          Komentarz


                          • #14
                            brongo,

                            Tak właściwie się zastanawiam jak sprawdzić czy istnieje okablowanie bez wyciągania wtyczek A i C.

                            Gdzieś widziałem na Alledrogo moduł 085, gdzie fizycznie brakowało pinów 7,8 w gnieździe A (dzienne). Nie jestem pewien co do pinu 25.

                            Znasz może numer kabla serwisowego jaki trzeba kupić?
                            Wiem, że kabel wyzwalający (5) z przełącznika w Jetta ma numer 000 979 009, zastanawiam się czy podejdzie.

                            [ Dodano: Sob 31 Lip, 10 10:01 ]
                            Ostlander,

                            Wczoraj założyłem do swojego szkodnika halogeny. Na razie bez podłączania. Co do usuwania tych zaślepek to u mnie sprawdził się sposób na kombinerki. Chwytasz to zwyczajnie kombinerkami i wyrywasz jak dentysta zęba. Oczywiście nadaje się to na śmietnik, ale próbowałem zdjąć te zaślepki co sugeruje instrukcja i się nie udało. Macałem trochę od tyłu i są tam takie zaczepy. Myślę, że w samochodach z halogenami fabrycznymi zaczepy są odcięte, a przynajmniej ten na górze. Przed zastosowaniem kombinerek próbowałem wszystkiego. Zdjąłem lampę i odkręciłem sanki lampy i wtedy można tam sięgnąć ręką. ALE WARNING !!! Tam są elementy regulacyjne pozycji lampy względem nadwozia. Zatem radzę wszystko oznaczyć przed odkręceniem tego, gdyż godzinę zajęło mi dopasowanie lampy do stanu wyjściowego.

                            Następne kroki to zakup sterownika 087, przełącznika i kabelków. Muszę tylko rozkminić które to. ETKA podaje 4 rodzaje, więc chyba kupię z każdego. Mam nadzieję że majątku nie kosztują.
                            Pozdrawiam
                            Marcin

                            Komentarz


                            • #15
                              Enriquez

                              na germańskim forum ostrzegano prze 087, że są problemy z mocą na zwykłych reflektorach i świeci cały czas żarówka przepalenia więc chyba bezpieczniej będzie 086, chyba, że chcesz od razu instalować oryginalne xenony

                              Komentarz


                              • #16
                                A 086 obsłuży mi doświetlanie zakrętów? Ma ktoś auto scana z Ambiente 2009/10?

                                [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 00:21 ]
                                brongo, podaj mi linka do tego forum, to poczytam o co kaman.
                                Pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz


                                • #17
                                  W swojej Ambiente z 09.2009 MY2010 mam 1K0 937 087 D
                                  Pozdrawiam,
                                  Andys

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ciekawe czym się różni 087 D od tego bez "D"

                                    [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 12:37 ]
                                    Kupię chyba ten, najwyżej nie zadziała i tyle.

                                    [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 14:05 ]
                                    Link
                                    Pozdrawiam
                                    Marcin

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez Enriquez
                                      A 086 obsłuży mi doświetlanie zakrętów? Ma ktoś auto scana z Ambiente 2009/10?

                                      [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 00:21 ]
                                      brongo, podaj mi linka do tego forum, to poczytam o co kaman.
                                      niestety nie zapisałem linka ale jak 'wygoogalsz' 1K0 937 087 z zadanym językiem nienieckim to pownieneś znaleźć.

                                      Ja zakupiłem 086G (200PLZ ) w przyszłym tygodniu będę zamieniał sterowniki. Trochę strach jest bo jak kombinowałem trochę z ustawianiem bitów w long coding (jeszcze przed wersją 10.6 VCDS) to w pewnym momencie zapaliła się kontrolka przepalonej żarówki zgasła dopiero po wizycie w ASO i wgraniu oprogramowania silnika dlatego podmiankę zrobię jeszcze na gwarancji a kabeki raczej dopiero po czyli pewnie w styczniu 2011

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        kodowanie jest przecież takie samo dla 085, 6 i 7.

                                        [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 22:02 ]
                                        Ja na razie rozkminiam numery kabli serwisowych i wtyczek. Jutro idę zamówić. Jest w komplecie zawsze po 5 sztuk, więc się możemy podzielić kosztami, jak chcesz.
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Enriquez
                                          kodowanie jest przecież takie samo dla 085, 6 i 7.

                                          [ Dodano: Nie 01 Sie, 10 22:02 ]


                                          Ja na razie rozkminiam numery kabli serwisowych i wtyczek. Jutro idę zamówić. Jest w komplecie zawsze po 5 sztuk, więc się możemy podzielić kosztami, jak chcesz.
                                          Nie wiem tylko co jest wstukane w sterowniku, który zamierzam włożyć.
                                          Co do kosztów za kabelki oczywiście możemy się dogadać

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            OK, idę dziś zamówić, tak jak mówiłem.
                                            Możesz mi powiedzieć gdzie mniej więcej szukać zaizolowanych kabli do halogenów?

                                            Mam teraz 085, więc teoretycznie tymczasowo wystarczyło by wymienić przełącznik i dołożyć kabelek serwisowy 000 979 009

                                            Jak mam wyprowadzone kable do lamp to musiałbym je zarobić końcówkami 3D0 941 165 A z kablami 000 979 244

                                            Jeżeli nie, to zabawa jest we wpinanie się w centr. elektrykę i tu się zastanawiam, bo wg etki do tego modułu wchodzi 6 rodzajów złączy. Patrząc na ilustracje są numerki rosną wraz z rozmiarem. czyli 009 jest ten najmniejszy.

                                            Poza tym są 025, 026, 027, 243, 308. Kable to nie jest jakiś tam wielki koszt 1,3 do 4 Euro za 5 sztuk (mam nadzieję ).

                                            Obstawiam że do halogenów będzie 000 979 243 a do dziennych 000 979 027 i 000 979 026 ale to taka loteria nieco. Nie chciałbym rozbebeszać samochodu 2 razy, więc chyba kupię każdego rodzaju poza 308...

                                            Masz może jakieś typy?
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              A nie mozna by to jakos podlaczyc poza sterownikiem tak na chlopski rozum, wtedy koszty beda w zasadzie znikome. Kable od halogenow, podciagniety prad i podlaczyc sie jakos do wlacznika od Ambienta. Chcialem to zalozyc u Ojca w Mintcie ale jak trzeba pol samochodu wymienic to nie wiem czy to sens
                                              Marek



                                              Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
                                              Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Enriquez
                                                OK, idę dziś zamówić, tak jak mówiłem.
                                                Możesz mi powiedzieć gdzie mniej więcej szukać zaizolowanych kabli do halogenów?

                                                Mam teraz 085, więc teoretycznie tymczasowo wystarczyło by wymienić przełącznik i dołożyć kabelek serwisowy 000 979 009

                                                Jak mam wyprowadzone kable do lamp to musiałbym je zarobić końcówkami 3D0 941 165 A z kablami 000 979 244

                                                Jeżeli nie, to zabawa jest we wpinanie się w centr. elektrykę i tu się zastanawiam, bo wg etki do tego modułu wchodzi 6 rodzajów złączy. Patrząc na ilustracje są numerki rosną wraz z rozmiarem. czyli 009 jest ten najmniejszy.

                                                Poza tym są 025, 026, 027, 243, 308. Kable to nie jest jakiś tam wielki koszt 1,3 do 4 Euro za 5 sztuk (mam nadzieję ).

                                                Obstawiam że do halogenów będzie 000 979 243 a do dziennych 000 979 027 i 000 979 026 ale to taka loteria nieco. Nie chciałbym rozbebeszać samochodu 2 razy, więc chyba kupię każdego rodzaju poza 308...

                                                Masz może jakieś typy?
                                                szczerze mówiąc do momentu aż nie wypniesz złącza ze sterownika nie bedziesz wiedział, w mnie są kable od halogenów wprowadzone na złacze i to wiem na pewno ale gdzie szukać ich w wiązce to dopiero przede mną

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  O ja pierdzielę. Coś zaczyna mnie to przerastać. Zamówiłem komplet kabli i wtyczek. Cena w ASO 365 PLN przed rabatami. Najdroższe wtyczki i złączki do halogenów. Kabel sterujący 7 PLN, reszta 14-24 PLN/sztuka...

                                                  Zaczyna mi się to nie podobać. Ale już sterownik do mnie jedzie, więc klamka zapadła. Koszty się zamkną w 900 PLN, drożej jak fabryczne. :shock:

                                                  brongo,
                                                  To masz fuksa, jak tak jest, bo za kable zapłacisz 4x21 za wtyczki + 4x24 za przewody. Razem 180 PLN :? Do tego przełącznik 100 PLN.

                                                  Gdzie można kupić takiego cienkiego peszla?

                                                  [ Dodano: Pon 02 Sie, 10 21:13 ]
                                                  Jak ja czegoś nie zepsuję to będzie cud.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Marcin

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X