Nie widzę różnicy między tymi manetkami. Weź tę, która jest tańsza .
Sterownika nie wymieniaj. Twój da rade z tempomatem.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Moduł do wymiany. Manetka 1K0953513G lub 5K0953513F.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Ze sterownikiem F zrobisz tempomat i komputer pokładowy.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Witam. Posiadam Skodę Yeti z 2016 i chciałem zamontować tempomat i mam poważny problem, montowałem 2 manetki 5K0953502M i nic nie działa, wyrzuca błędy, kodowanie dobre. Silnik to 1.4TSI CZCA. Moduł kierownicy 5K0953569BF obsługa wszystkiego, samochód posiada kierownicę multi. Po przeczytaniu różnych forum doszedłem do wniosku że trzeba dołożyć kabelek i to zrobiłem 5 pin we wtyczce T16 do modułu kierownicy i idąc dalej tym tropem w T94 od ECU pin 45 i tu zonk pin zajęty... Proszę o pomoc...
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Witam, wszystko zrobiłem i okazuje się że dalej problem, a to są właśnie te błędy... Kabelek połączyłem 5pin w kolumnie i 56pin w silniku duża wtyczka...
Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:42:22:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04E-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04E 906 027 HM HW: 04E 907 309 BK
Komponent i/lub wersja: R4 1.4l TFS H23 3180
Kodowanie: 00190032243401080000
Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HM 001004 (SK35)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HM.rod
VCID: 76E353DFC9C7343620-8022
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17165 - Magistrala danych
U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:41
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.991 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 7
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 1
Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
4714 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy
U0212 00 [038] - Brak komunikacji
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.944 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 215 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 99 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
Poziom paliwa: 10.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 14.9487
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0
18875 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.944 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 1
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Kody gotowości: 1110 0001
Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:43:19:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
Ross Tech też popełnia błędy. Może Twój sterownik jednak nie obsługuje tempomatu? Wszystkie Yeti jakie robiłem to trzeba było sterownik wymieniać.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Przyjedź do mnie to podmienię sterownik i się wyjaśni czy BF obsługuje wszystko.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Ale mam multi funkcyjna kierownice i działa dobrze. A pin mam nie taki jak powinien być bo takiego nie miałem ale powinien działać dobrze. Pinu użyłem takiego jak do sterownika kierownicy ma takie same wymiary ale inaczej się blokuję we wtyczce
Trzeba było pytać to bym Ci wysłał. Wszystkie yeti jakie robiłem miały komputer pokładowy i multifunkcję. Sterownik musiałem wymieniać.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Mieszkam za Rzeszowem to kawałek drogi, żeby wszystko miało sens muszę wiedzieć pewne że pomoże wymiana sterownika. To jakiego sterownika użyłeś tak że działało? Musi działać wszystko komputer jest obsługiwany z kierownicy czyli manetka od wycieraczek jest pusta. Bo na stronie wiki Ross pisze że obsluguje... Jaka cena?
Witam posiadam octavie 2 1.9 tdi 2004 rok bez tempomatu a chcialbym go dolozyc sterownik jaki posiadam to 1k0953549A czy oprocz wymiany manetki i kodowania bedzie cos jeszcze potrzebne?
Będziesz musiał dołożyć kabelek z modułu kierownicy do niebieskiej wtyczki na podszybiu. Trzeba zdjąć wycieraczki, podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczek i pod nim jest dekiel na trzy nakrętki. Pod deklem są wtyczki. Od środka trzeba wymontować plastik nad nogami kierowcy. Łączysz pin 13 w module z pinem 4 w niebieskiej.
Jak przyjedziesz to mogę to zrobić lub mogę wysłać kabelek.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
działa i tempomacik działa super, musiałem tylko sterownik zakodować identycznie jak oryginalny tak żeby wszystko działało. Dzięki wielkie i powodzenia
Aha a skąd wziąć odpowiedni pin do sterownika silnika bo pasuje tamten wymienić? Tak w okolicy jak coś ewentualnie aso czy internet?
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Napiszesz sms z adresem i Ci go wyślę. Robisz przelew za pin i wysyłkę.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Cześć wszystkim,
posiadam Octavie II Tour z 2012 roku, auto bez tempomatu, natomiast posiada komputer pokładowy.
Numer modułu kierownicy:
Part No SW: 1K5 953 521 AE HW: 5K0 953 569
Czy wystarczy, że dokupie manetkę i zaprogramuje w VCDS czy trzeba robić dodatkowe rzeczy? Jeśli manetka wystarczy to czy wiecie o jakich numerach mam szukać?
Ewentualnie czy jest ktoś z okolic łodzi, kogo możecie polecić do takiej roboty?
Komentarz