czy ktoś mógłby mi to zaprogramować / aktywować ??
A sam nie chcesz tego zrobić?
Pożyczę kabelek.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Kurcze chyba bym wolał żeby to zrobił ktoś co się na tym zna i już to robił, a i chciałbym jeszcze aktywować funkcję żeby doświetlanie zakrętów działało również po włączeniu kierunkowskazu a nie tylko po skręcie kierownicy.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Witam!
Będę miał dzisiaj dostęp do vcdsa i mam pytanko obejrzałem filmik na YouTube o aktywacji tempomatu ale zastanawiam sie czy do mojej manetki mam wygrać cruise control system 4 czy 6 position ?
Miał ktoś tak, że z dnia na dzień przestał działać tempomat? Nie reaguje na przyciski kompletnie.
na to by działa tempomat składa się kilka czynników, więc jak jeden z nich nawali ...to przestaje działać
czy z dnia na dzień, czy z minuty na minute ..... nie ma znaczenia
maciek30_pl, VCDS Ci powie co dokładnie padło. Bloki pomiarowe w silniku.
066 dla PB i 006 dla ON.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Jeśli to błąd z silnika, to sprawdź połączenie między sterownikiem silnika, a sterownikiem kierownicy.
W sterowniku kierownicy wszystkie przyciski widzi poprawnie?
Elektryka i doposażanie grupa VAG - Warszawa Bemowo
Witajcie. Po przeczytaniu tematu wydaje mi się, że bez problemu zamontuje tempomat do mojej Octavii. Jednak chciałbym się jeszcze upewnić i przeczytać potwierdzenie. Do rzeczy - Octavia 2 z 2007 roku, wersja Ambiente, 1.6 MPI, w prawej manetce ma sterowanie komputerem takim zwykłym, gdzie jest spalanie czasowe, średnie, czas jazdy i chyba, średnia prędkość, dystans i chyba coś jeszcze. Nie jest wyposażona w kierownice multifunkcyjną. Chciałbym dołożyć do niej tempomat. Pytanie brzmi czy wystarczy jak kupię właściwą manetkę i zakoduje to będzie grało czy jednak moduł muszę zmienić? Mój numer modułu to 1K0 953 549 BC Byłbym też wdzięczny za wskazanie numeru tempomatu który powinienem kupić, bo doczytałem się że było ich kilka...Dzięki.
gdzieś tam piszesz o kierze, a tu o tempomacie
to co chcesz, tempomat?, mulitkierę? czy oba systemy naraz?
sterowniki wymienione w drugim poście obsługują też tempomat
a obecny Twój obsługuje tempomat, ale multikiery nie pociągnie
gdzieś tam piszesz o kierze, a tu o tempomacie
to co chcesz, tempomat?, mulitkierę? czy oba systemy naraz?
sterowniki wymienione w drugim poście obsługują też tempomat
a obecny Twój obsługuje tempomat, ale multikiery nie pociągnie
Oba systemy naraz. Pomyślałem żeby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Nie chciałem tutaj śmiecić i pisać o kierownicy, więc poszukałem wątku traktującej o niej. Poszukam modułów które wskazałeś tam i jak znajdę coś w sensownych pieniądzach (moduł i kiera) to może podejmę wyzwanie. Jednak zacznę na początek od szukania osoby która mi to zrobi w mojej bliższej lub dalszej okolicy. Dzięki za pomoc
ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
Witam Serdecznie,
W swojej Octavi II fl classic 2010 (wg vin 2011) mam manetki zespolone, bez obsługi kompa i tempomatu, oznaczenie 5K0 953 502 K I 5K0 953 521 BH.
Chciałbym zamontować manetki z obsługą kompa i tempomatu. Proszę o info jakie oznaczenie powinny mieć manetki aby to wszystko zagrało.
Witam kolegów, w mojej O2 fl z drugiej połowy 2010 roku mam manetki zespolone 5K0... czy ktoś dysponuje może instrukcją lub filmikiem na YT jak się wymienia manetki zespolone? Nie mogę znaleźć a chciałbym się dobrze przygotować do "operacji". Pozdrawiam !
Płaski śrubokręt do odczepienia poduszki
nasadka spline M12 do odkręcenia kierownicy
śrubokręt torx T25 do odkręcenia obudowy kolumny kierowniczej
śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy
Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
śrubokręt torx T15 do odkręcenia sterownika kierownicy
Pozbieraj te narzędzia i zadzwoń 510 150 407
Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?
Teoretycznie wiem jakie narzędzia potrzebuję i jak się za to zabrać tylko nie mogę nigdzie trafić na filmik co zobaczę po zdjęciu kierownicy i obudowy kolumny kierowniczej. Przy dwóch osobnych manetkach są one wpięte w moduł który jest pod kierownicą w dolnej części kolumny.
W przypadku manetek zespolonych jest tak samo? Moduł jest w tym samym miejscu?
No to na co czekasz? Rozbieraj.
Jak zdejmiesz kierownicę i obudowę kolumny kierowniczej to zobaczysz manetki i przykręcony do nich sterownik kierownicy. Przykręcony trzema śrubkami torx 15 do manetek. Odkręć te trzy śrubki. Wyjmij białą wtyczkę od góry (od świateł) i drugą białą z prawej strony (od wycieraczek). To wystarczy. Teraz zdejmujesz sterownik z manetek.
Poniżej dolnej śrubki trzymającej moduł jest zaczep manetek. Odczepisz go wkładając tam płaski śrubokręt. Dwa pozostałe zaczepy są od tyłu manetek i wystarczy je nacisnąć palcami. Manetki wysuną się z mocowania na kolumnie kierowniczej.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz