...
1. Wyjęcie akumulatora razem z podstawą i filtrem powietrza
2. Przełożenie drutu do kabiny otworem nad pedałem sprzęgła - wychodzi centralnie pod podstawą akumulatora - lepiej się przebijać od strony silnika jakimś drutem ok 2 mm.
...
Tak to wygląda mniej więcej
Mały Offtop, jak duży jest mniej więcej ten przepust pod akumulatorem?
Będę się niedługo brał za przeciągnięcie wiązki do przednich czujników parkowania z kabiny do komory silnika i niestety wiązka którą zakupiłem ma już opinowane wtyczki.
I teraz mam 2 opcje, albo przejdzie cała wtyczka przez przepust, albo będę ciał przewody i lutował później.
Przy okazji chciałbym puścić przewód do czujnika płynu (0,5mm2 wystarczy?) i mam pytanko czy może ktoś zaproponuje jaki dodatkowy przewód/y mogę przy jednym bałaganie przeciągnąć (na poczet przyszłych modyfikacji) np do pompki spryskiwaczy reflektorów itp.
Nie mam konkretnych planów ale może się coś urodzi
Wtyczka powinna przejść , a jak bedzie problem to lepiej piny powypinać niż obcinać , dodatkowe to możesz do grzanych sprysków , do klocków jak nie masz , spryski lamp i pod xenony jak są w planach . 0,5 starczy
jak duży jest mniej więcej ten przepust pod akumulatorem?
No na moje oko to jest max 3 może 4 mm. Ja dawałem drut 2 mm i do niego miałem przyklejony kabel od czujnika taśmą izolacyjną. Dawałem od środka i na zewnątrz wyszedł. Jak ściągniesz Aku i podstawe to masz wtedy wszystko jak na dłoni.
nie przejdzie wtyczka manszetą za aku, delikatnie się tam wierci otworek w gumie i wiązkę wpycha drutem
nie ma opcji na wtyczkę, a czasami nawet pakiet pinów nie chce przejść
gotowe wiązki to jednak problem jest, kto umie wypinać piny sobie poradzi
najfajniej jest jak jest DSG, wtedy nie ma sprzęgła pedału i jest piękan dziura
na wiązkę grubszą jak xenony czy parktronik, wiercę otworek pod wiązką wiertłem długim 30cm do drewna 8-10mm
ważne jest aby równolegle do wiązki przewiercić gumę, guma się zasklepia, więc wiać nie bęzie
dookoła wiązki jest gródź metalowa, trzeba trafić w gumę i jednocześnie wiązki nie poszarpać
jeden przewód czy dwa to normalnie ostrym drutem przeciągamy
to tyle powodzenia
nie przejdzie wtyczka manszetą za aku, delikatnie się tam wierci otworek w gumie i wiązkę wpycha drutem
nie ma opcji na wtyczkę, a czasami nawet pakiet pinów nie chce przejść
gotowe wiązki to jednak problem jest, kto umie wypinać piny sobie poradzi
najfajniej jest jak jest DSG, wtedy nie ma sprzęgła pedału i jest piękan dziura
Nie pamietam jak ja to robilem jak dokladalem przod u O2 przed liftem ale nie pamietam zebym rozpinal wtyczke... Ale dawno bylo i nie dam reki obciac
Hej, takie pytanko, przedwczoraj ogarneliśmy z Kolesiem u mnie czujnik sprysków. Octavia 2 przed fl licznik maxidot. Instalacja poprowadzona, w licznik wpięte pod pin 34. Wczoraj zalałem 2.5l (mały zbiornik m) a szafa dalej krzyczy, że nie ma płynu. Wtf? Inny nr pinu w liczniku?
Hej, takie pytanko, przedwczoraj ogarneliśmy z Kolesiem u mnie czujnik sprysków. Octavia 2 przed fl licznik maxidot. Instalacja poprowadzona, w licznik wpięte pod pin 34. Wczoraj zalałem 2.5l (mały zbiornik m) a szafa dalej krzyczy, że nie ma płynu. Wtf? Inny nr pinu w liczniku?
Który rok auta??
Może masz Maxi DOT po lifcie??
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Witam All. Pytanko w temacie czujnika płynu. Moja kontrolka jest "uśpiona" po aktywacji przez VCDS sygnalizuje brak płynu nawet przy pełnym zbiorniku. Czy jak dołożę sam czujnik będzie działać poprawnie czy muszę dokładać wiązkę elektryczną? Ktoś próbował takiego rozwiązania?? Pozdrawiam, szerokości.
Musisz dołożyć czujnik w miejscu w którym masz w zbiorniku zaślepkę lub wyciąć przetłoczenie.
Potrzebna tez będzie wiązka dwużyłowa. 1 kabel do masy a drugi z pinem do licznika.
Dokładałem u siebie. Czujnik ze złomu za 10 pln i godzina roboty.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Witam All. Pytanko w temacie czujnika płynu. Moja kontrolka jest "uśpiona" po aktywacji przez VCDS sygnalizuje brak płynu nawet przy pełnym zbiorniku. Czy jak dołożę sam czujnik będzie działać poprawnie czy muszę dokładać wiązkę elektryczną? Ktoś próbował takiego rozwiązania?? Pozdrawiam, szerokości.
Mam czujnik z wtyczką lub samą wtyczkę mogę wysłać.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz