Panowie może ktoś ma namiar na światła do jazdy dziennej, które pasowałyby w miejsce halogenów w RS-ie przed liftem (okrągłe). Chodzi mi o to, żeby wywalić halogen i wstawić dzienne bez przeróbek.
Panowie może ktoś ma namiar na światła do jazdy dziennej, które pasowałyby w miejsce halogenów w RS-ie przed liftem (okrągłe). Chodzi mi o to, żeby wywalić halogen i wstawić dzienne bez przeróbek.
własnie ja to przerabiam, udało mi sie wstawić halogeny ale niestety mają inny profil tz są jajowante w przeciwienstwie do okrągłych ersowych, po założeniu nawet pasują tylko będe je musiał wkleić i wyjmować razem z obramówką, w dodatku lampy od fabii rs są 3 pinowe więc też trzeba bedzie pokombinować, wieczorem przeslę fotkę.
[ Dodano: Pią 12 Sie, 11 19:47 ]
tak to wygląda wstępnie w ersowym zderzaku:
piramida, nie trzeba specjalnie rzezbic. Ten trzeci pin jest do tego by swiecily mala moca. W O2 RS FL w tym trybie robia za postojki. Mozna to tak spokojnie podlaczyc ewentualnie uzyc tylko 2 piny, masa i swiatlo pelna moca.
Daj fotke od tylu jak to pomocowales dokladnie.
piramida, nie trzeba specjalnie rzezbic. Ten trzeci pin jest do tego by swiecily mala moca. W O2 RS FL w tym trybie robia za postojki. Mozna to tak spokojnie podlaczyc ewentualnie uzyc tylko 2 piny, masa i swiatlo pelna moca.
Daj fotke od tylu jak to pomocowales dokladnie.
led jest jajowaty i niestety bez szlifieki kątowej sie nie odbędzie, obecnie halogen jest spasowany na wcisk i jak ustawie dokładnie kąt świecenia to wtedy go wkleję w tą obramówkę która jest wpinana w zderzak a następnie go zatrzasnę w zderzaku, mam nadzieje że te dwa zatrzaski które trzymają tuleje ozdobną na tyle są mocne że światło nie bedzie wypadać wraz z tuleją, jeżeli sie okaże że jest ryzyko wypadnięcia tulei wraz z halogenem to wtedy trzeba będzie też podkleić.
[ Dodano: Pią 12 Sie, 11 20:18 ]
foty
[ Dodano: Pią 12 Sie, 11 20:40 ]
wpadłem jeszcze na jeden pomysł, można by spróbować ledy przykręcić do zderzaka a następnie założyć dopasowaną tulejkę tak jak to powinno sie fachowo zrobić tylko ten kształt elipsy coś mi nie leży, zobaczymy jutro po południu zabieram sie do przełożenia zderzaków :roll:
mam pytanie czy np w Tour II halogeny mają już znaczek DLR ? - jeśli tak to powinny być na allegro dostępne tanio i wtedy włożył bym do swojego auta . Bo czytam te posty i owszem mogę włączyć taki tryb ale to nie rozwiązanie bo mam stare lampy.
mam pytanie czy np w Tour II halogeny mają już znaczek DLR ? - jeśli tak to powinny być na allegro dostępne tanio i wtedy włożył bym do swojego auta . Bo czytam te posty i owszem mogę włączyć taki tryb ale to nie rozwiązanie bo mam stare lampy.
Z tego co wiem, są tylko 2 rodzaje: z doświetlaniem zakrętów i bez doświetlania.
mam pytanie czy np w Tour II halogeny mają już znaczek DLR ? - jeśli tak to powinny być na allegro dostępne tanio i wtedy włożył bym do swojego auta . Bo czytam te posty i owszem mogę włączyć taki tryb ale to nie rozwiązanie bo mam stare lampy.
Tour II i O2 przed Liftem to ta sama konstrukcja i te same lampy. Oczywiście można włączyć dzienne przez te "nielegalne" lampy (przeciwmgielne) i aby nie rzucać się w oczy przyciemnić do poziomu 55%. Nie świecą się wtedy postojówki (ani przód ani tył, więc zachowuje się pozory legalności i nie zwraca się uwagi policji). A na początku tego roku moje auto nawet przeszło przegląd techniczny :-)
jeżeli masz czujnik zmierzchu, to przynajmniej w FL jest taka opcja że dzienne działają wyłacznie w trybie Auto, może warto poszykać w przed FL?
To pewnie po podrzeźbieniu VCDS-em, albo może w egzemplarzach sprzed roku 2010. U mnie (fakt, w Superbie, ale nie sądzę, żeby w O2FL było inaczej) dzienne świecą też w pozycji "0". W ogóle w różnych markach samochody od rocznika 2010 miały z automatu włączane światła nawet na "0" - jeśli nie miały dziennych, to mijania. Tak było np. w Avensisach. Ludzie pytali w salonach zaraz po zakupie, czy można to wyłączyć - niektóre serwisy odmawiały, tłumacząc się przepisami prawa (chociaż przyznawały, że się da ).
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
piramida, dzieki za foty. Przycinales cos ten oring :?:
tak, najwięcej było przy tym roboty co by dobrze przyciąć i nie przesadzic ale jak już siadł na sucho to następnie poxipol i gotowe, podcięcia w zderzaku to już małe piwo :wink:
To pewnie po podrzeźbieniu VCDS-em, albo może w egzemplarzach sprzed roku 2010. U mnie (fakt, w Superbie, ale nie sądzę, żeby w O2FL było inaczej) dzienne świecą też w pozycji "0". W ogóle w różnych markach samochody od rocznika 2010 miały z automatu włączane światła nawet na "0" - jeśli nie miały dziennych, to mijania. Tak było np. w Avensisach. Ludzie pytali w salonach zaraz po zakupie, czy można to wyłączyć - niektóre serwisy odmawiały, tłumacząc się przepisami prawa (chociaż przyznawały, że się da ).
Witam a moze ktos slyszal o zarowkach led ktore mozna zastapic tradycyjne 21W ktore swieca tak jakos nijak na zolto w octavii2 po liftingu 2009 i czy mozna fabryczne halogeny ustawic tak aby doswiecaly zakrety(to sie chyba nazywa funkcja corner). Dzieki za odp;
Witam a moze ktos slyszal o zarowkach led ktore mozna zastapic tradycyjne 21W ktore swieca tak jakos nijak na zolto w octavii2 po liftingu 2009 i czy mozna fabryczne halogeny ustawic tak aby doswiecaly zakrety(to sie chyba nazywa funkcja corner). Dzieki za odp;
cornery możesz ustawić a z ledami w miejsce żarówek 21W to chyba nie przejdzie
Komentarz