O2 FL Mint- montaz halogenow.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • jasiek2905
    odpowiedział(a)
    W Bordnetz może być brak pinów u mnie brakuje w B pinu 49 a 52 jest

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    U siebie miałem 85L a ETKA typowała 87AB , a zastosowałem 86J i działa super , a zamiennym dla niego według ETKI jest 87P

    Zostaw komentarz:


  • jasiek2905
    odpowiedział(a)
    Sprawdź jeszcze piny we wtyczce B pin 49 i 52 jest to zacisk 31(minus) Bo może trzeba je zamienić. W Bordnetz 087 R jest na pinie 52

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Według ETKI zamiennikiem 085D jest 87H ale jest już potwierdzenie na tym forum że kolega mający sterownik 85 bez litery zastosował 87AB i też działa a ETKA dla niego typowała 87H .
    Coś mi się wydaje że tylko te sterowniki z typu uniwersalnego będą działały w mintach :

    1K0 937 087 H
    1K0 937 087 AB
    1K0 937 087 P
    No i ten sprawdzony 1K0 937 086G .

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Czyli K nie działa? Może być tak, że pomimo istnienia pinów odpowiedzialnych za tylne drzwi - soft tego nie obsługuje
    Ja bym musiał ten samochód w rękach mieć...
    bo to kodowanie co podałem to jest do H i na pewno działa

    Zostaw komentarz:


  • jasiek2905
    odpowiedział(a)
    kristofer55, Sprawdzałeś moje kodowanie ?

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Stary modul to 085 D, przed chwila bylem i kolejny raz próbuje zakodować zamykanie centralnego i niestety nie działa... ;/

    Resetowanie ustawień w adaptacji 00 nie pomaga, próbowałem po innych kodowaniach które wcześniej był podawane i cały czas jest to samo ;/. Po prostu zamykanie drzwi nie działa, nawet wewnątrz samochodu poprzez przycisk.
    Idę dalej kombinować może coś mi się uda

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Koledzy kristofer55 i iFi , a możecie podać jakie mieliście sterowniki w oryginale ?.

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    To dziwne:

    "Witam , przedmiotem aukcji jest , ORYGINALNY sterownik/moduł komfortu o numerze 1K0 937 087 K (jest to nowsza wersja sterowników E/H ICH ODPOWIEDNIK - posiada PIN-y odpowiedzialne za sterowanie centralnym zamkiem drzwi tylnych w autach MINT/Classic!!!) umożliwiający między innymi podłączenie halogenów z funkcją jazdy dziennej do Skody Octavii 2 ( Octavia II ) po liftingu 2008>"

    Dzisiaj weryfikuje u siebie, jak coś to zwrócę

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    No, nie działa... Alarm się uzbraja... jak nacisnę otwórz no to wyłącza alarm, słychać kliknięcie centralnego ale nie działa zamykanie...

    Otwieranie bagażnika z pilota też działa...

    Kupiłem ten 087P co podał Enriquez, zobaczymy jak przyjdzie co z niego będzie... Najwyżej będę miał zapas BCMów :evil:

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    iFi, jednak nie działa tył w tym module ? :> To dziwne, przecież moduł posiada wszystkie wymagane piny... oprócz w kostce: A: 7.8.
    Ja dzisiaj będę weryfikował jak będzie u mnie z tym samym modułem.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Tu znalazłem moduł z końcówką P.
    Piny odpowiednie ma, więc można moim zdaniem kupować:

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Wojtenio, jeśli znajdę owe 10 min kiedy na dworze jest jeszcze jasno to na pewno spróbuję. Najbliższy możliwy termin - sobota

    [ Dodano: Pią 15 Lut, 13 13:26 ]
    No więc siedzę właśnie w samochodzie.

    Póki co tył nie działa

    Pojawił się tylko błąd:

    Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb
    Control Module Part Number: 1K0 937 087 K HW: 1K0 937 087 K
    Component and/or Version: BCM PQ35 H+ 103 0615
    Software Coding: 46000AB8A00508B040100084110000A4430000AE524D896037 C440000040

    1 Fault Found:

    02195 - Dimmer Switch Instrument Panel & Switch Lighting (E20)
    002 - Lower Limit Exceeded
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100010
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 117
    Mileage: 32070 km
    Time Indication: 0
    Date: 2012.14.28
    Time: 13:11:18

    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 11.75 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    OFF



    ale rozumiem, że chodzi o regulacje podświetlenia deski rozdzielczej więc to jakiś pikuś jedynie...

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    iFi, A co za problem zrobić to na szybko w aucie , nie musisz wypinać swojego modułu z samochodu tylko odpiąć wtyczki i podpiąć do nowego modułu kodowanko ,adaptacja pilotów i już wszystko wiesz , jak tak u siebie zrobiłem jak miałem wcześniej moduł a nie miałem instalacji do halogenów .
    Ściągasz tylko tą piankową osłonę nad pedałami i już masz dostęp do sterownika .
    Pamiętaj o kluczyku by nie było go w stacyjce .Co do reszty to już było opisane to wyżej , a jak sprawdzisz i nie będziesz chciał jeździć na nowym sterowniku to tylko wpinasz wtyczki z powrotem do starego i kasujesz błędy .
    Operacja z kodowaniem i podpięciem max 10 minut .

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    Właściwie to chyba tylko o to wszystko się rozbija w Mintach... Ja mam zdalne sterowanie centralnego. Zobaczymy - trzymam kciuki za Ciebie i jak tylko coś uda mi się zaobserwować u siebie wrzucę jakieś info.

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    iFi, jak czytałeś wyżej posty to miałem/mam problemy z zamkiem centralnym w nowym module, więc jak podłączysz to sprawdź w pierwszej kolejności czy samochód się zamyka, bo to raczej bardzo ważna funkcja .

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    No bo ja właśnie mam w rękach 87K i muszę go w sobotę wsadzić, żeby sprawdzić czy działa... Także jestem bardzo ciekaw jakie będą Twoje rezultaty. Czekam na jakieś info. Swoje także na pewno wrzucę w tym temacie.

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    iFi, wczoraj nie miałem czasu żeby wymienić na nowy moduł, jutro będę próbować lub w sobotę więc na pewno dam znać jak przebiegła adaptacja.

    Zostaw komentarz:


  • iFi
    odpowiedział(a)
    kristofer55, udało Ci się w końcu uruchomić ustrojstwo na 87K ?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    kristofer55, pzałożeniu nowego modułu w adaptacjach wybierz kanał 00 - to jest reset wartości fabrycznych

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Wojtenio, Tak bez problemu przyjmuje kod i zapisuje.
    Jak będę w domu to podeśle jeszcze 2 błędy które się pojawiły, ale to chyba związane ze światłami, więc raczej nie powinny mieć wpływu.
    Zauważyłem również że jak zamknąłem samochód poprzez kluczyk nie zadziałały kierunki, drzwi kierowcy zostały zamknięte (reszta otwarta), następnie otworzyłem poprzez kluczyk kierunki się zapaliły i słyszałem jakby centralny się uruchamiał we wszystkich drzwiach.

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Czyli powinno być wszystko OK , a co się dzieje jak wklejasz swoje stare kodowanie do nowego sterownika normalnie przyjmuje i akceptuje je ? , bo powinno wszystko chodzić na twoim kodowaniu .

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    jasiek2905, Ok super, to już mam 2 na test ,
    Wojtenio, Moduł posiada wszystkie piny, zgodnie z tutorialem Enriquez , tylko brakuje w kostce A: 7,8 ale są w C:48,49 - ale one odpowiadają za dzienne

    Zostaw komentarz:


  • jasiek2905
    odpowiedział(a)
    Witam, sprawdź jeszcze to kodowanie jest z mojego auta:
    40000AB8A00508B040100080110081E4430000AE524D89605C 8440000040
    Bordnetz 1K0 937 087 R

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Sprawdź czy masz te piny w nowym sterowniku , są to piny odpowiedzialne za działanie centralnego w MINT-ach

    Wtyczka A:
    30, 38, 40, 41, 48, 49

    Wtyczka B:
    7, 8, 26, 27

    Zostaw komentarz:

Pracuję...