O2 FL Mint- montaz halogenow.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Wojtenio, Nie ma różnicy czy kodowanie ze sterownika czy moje kodowanie przepisane ze starego modułu. W obu przypadkach nie działa centralka

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    kristofer55, A te szopki z tym centralnym to Ci się działy po wklejeniu twojego kodowania ? , bo wygląda to tak jak byś odpalił sterownik na kodowaniu co było w sterowniku bez zmiany .

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    jo

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Rozumiem że to jest kodowanie całego modułu 09 ?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kristofer55
    Nie mam kluczyka scyzoryk, tylko normalne klucze + jeden pilot od alarmu SEO delphin.
    Więc w jaki sposób zrobic adaptację zwykłych kluczy?
    nie robisz adaptacji kluczy, tylko pilota, a pilota ori nie masz, więc nie robisz nic
    masz kodowania błędne jak się domyślam....

    46180AB8900508B04018008025008564476800AE635D89605C 0440000000
    wrzuć takie i sobie wyłącz kilka opcji, których pewnie nie masz - będzie szybciej

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Próbowałem robić podobnie ale bez usunięcia w grupie 00 adaptacji, hm może tutaj tkwi błąd. A tak w ogóle to w nowym sterowniku na pilocie jak nacisne przycisk otwierania działają migacze- dziwne :roll: , a jak zamykania to alarm się zalacza ale nie zamyka drzwi - to samo ręcznie z kluczyka.(zamyka tylko drzwi kierowcy, bez alarmu)
    Nie mam kluczyka scyzoryk, tylko normalne klucze + jeden pilot od alarmu SEO delphin.
    Więc w jaki sposób zrobic adaptację zwykłych kluczy?

    Czy taki sposób powinien zadziałać ?

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Zakładam że nie czytałeś tego wątku http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b59ac71b0d5204 a powinieneś wykonać procedurę od punktu 35 do 38 , oczywiście jak masz kluczyk scyzoryk i powinno wszystko działać , czyli po wklejeniu kodowania zaadaptować kluczyki do nowego sterownika wcześniej kasując stare i ewentualnie wykasowanie potem wszystkich błędów no i potem adaptacja szyb by działał automat od otwierania i domykania .

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Błędy związane z kluczem:

    01179 incorret key programing
    000 - -
    freeze frame
    fault status: 01100000
    fault priority: 4
    fault frequcency: 1
    reset counter: 233

    Nie działa zamykanie centralki nawet przez kluczyk manualnie. Gdzie się koduje w VCDS zamek centralny ? Jakie powinno być kodowanie dla Minta bez elektrycznych szyb z tyłu?
    Na razie chcę ogarnąć chociaż zamykanie z klucza, później zabawa z pilotem.
    Niestety musiałem powrócić do starego modułu żebym mógł zamknąć samochód na noc

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    od razu błędy wrzucaj

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Właśnie tak zrobiłem przed chwilą, ale mam problem nie działa mi centralny zamek po wymiane bordneza, w ogóle nie zamykają się drzwi, pomocy !! :shock: Czy coś powinienem zmienić we wtyczkach łączących?
    Czy coś muszę dokodować w komputerze?

    Dodam jeszcze że mam niefabryczny alarm.

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kristofer55
    No dobra a co z kodowaniem? Porobić screnny z 09 centralna elektryka i później pozaznaczac te same parametry w nowym module?
    A po co screny ,kopiujesz swoje kodowanie i potem wklejasz do nowego sterownika , no i potem kodowanie kluczyków jak masz scyzoryk .

    [ Dodano: Pon 11 Lut, 13 18:34 ]
    Sterownik możesz wymienić bez rozpinania akumulatora tylko pamiętaj by był wyjęty kluczyk ze stacyjki .

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    No dobra a co z kodowaniem? Porobić screnny z 09 centralna elektryka i później pozaznaczac te same parametry w nowym module?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    odkręcasz dolną półkę na nogami
    i masz tam bordnetza - wypinasz przekaźniki i ich gniazda, o potem duże wtyczki

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Kupiłem jednak 1K0 937 087 K, moduł nie posiada pinów w kostce A: 8,7 ale posiada w C:48,49.
    Heh przez to czeka mnie w przyszłości montaż xenonow
    PS: jest gdzieś instrukcja jak wymienić moduł? Gdzieś mi się wydaje że widziałem ale teraz jakoś znaleźć nie mogę :evil:

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    podświetlenie regulowane deski?
    dodatkowy tryb pracy lampki nóg?

    Zostaw komentarz:


  • sparrov
    odpowiedział(a)
    Spryski :bajer

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    sparrov, a co jeszcze dodatkowego poza xenonami?

    Zostaw komentarz:


  • sparrov
    odpowiedział(a)
    kristofer55, obyś nie żałowal, bo hiend to nie tylko ksenony, których też nie miałem zamiaru zakładać

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    Faktycznie cena dobra , jak decyzja podjęta to brać zwłaszcza że nie ma tego dużo na rynku .

    Zostaw komentarz:


  • kristofer55
    odpowiedział(a)
    Ten sam sprzedawca posiada sterownik: 1K0 937 086 G



    Więc analizując wasze wypowiedzi decyduje się na sterownik ten tańszy bo nie potrzebuje xenonów

    Zostaw komentarz:


  • sparrov
    odpowiedział(a)
    Jest jeszcze 1K0 937 087 K. Nawet przystępna cena. Ja za swojego H dawałem dużo więcej.

    Zostaw komentarz:


  • jasiek2905
    odpowiedział(a)
    W OC 2012r ze sterownikiem 1K0 937 087 R wyj. na dzienne jest 48 i 49 wtyczka brązowa T52ac.

    [ Dodano: Pią 08 Lut, 13 20:51 ]
    Tylne drzwi bez elektrycznych szyb

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wojtenio
    No i w końcu sytuacja ze sterownikiem 1K0 937 086 G się wyjaśniła , dzisiaj miałem okazję widzieć ten sterownik i jego wyjścia pinów we wtyczkach .
    Okazuje się że sterownik ten ma wyjście na oddzielne DLR na piny 7,8 wtyczka A a nie posiada pinów 48,49 kostka C , czyli kolego kowaltom99
    twoje sugestie były jak najbardziej prawidłowe do wcześniejszej mojej wypowiedzi i można potwierdzić że dzienne DRL w tym sterowniku są z wtyczki A pin 7,8.
    Czyli dla MINT-ów i O2 Tour jak znalazł jak ktoś nie chce ksenonów .

    Nie wyjaśniona natomiast pozostaje sprawa użycia sterowników serii 87 nie mających pinów we wtyczce A 7, 8 , a posiadające wyjście dla DRL na wtyczce C 48,49 czyli dla aut z elektrycznymi szybami z tyłu , czy będą działać DRL w MINTACH z tych pinów ?.
    Wyjaśnienie jest w tutorialu kolegi Enriqueza. Opisał tam swoje boje ze sterownikami.
    Sterownik 087 H jest uniwersalny - ma wszystkie piny i do wersji z 2 szybami el. i 4 szybami el.
    Inne trzeba sprawdzić - bo może być tak, że DRL będą z pinów C48 i 49, ale nie będą się zamykać tylne drzwi centralnym.

    Jest jeszcze do sprawdzenia moduł 087E. Wg Etki był montowany w Octavkach z 2 szybami elektrycznymi i jest highline.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wojtenio
    Nie wyjaśniona natomiast pozostaje sprawa użycia sterowników serii 87 nie mających pinów we wtyczce A 7, 8 , a posiadające wyjście dla DRL na wtyczce C 48,49 czyli dla aut z elektrycznymi szybami z tyłu , czy będą działać DRL w MINTACH z tych pinów ?.
    DRL działać będą, bo są niezależne od tego czy to mint czy nie, czy ma elektrykę z tyłu czy nie
    chyba wszystkie sterowniki pod tylną elektrykę mają dzienne w C48,49 - wyraźnie na schematach jest to oznaczone
    podłączałem kiedyś taki sterownik, przepinowałem dzienne i trybiły elegancko DRL
    oczywiście nie zamykał z tyłu drzwi :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    No i w końcu sytuacja ze sterownikiem 1K0 937 086 G się wyjaśniła , dzisiaj miałem okazję widzieć ten sterownik i jego wyjścia pinów we wtyczkach .
    Okazuje się że sterownik ten ma wyjście na oddzielne DLR na piny 7,8 wtyczka A a nie posiada pinów 48,49 kostka C , czyli kolego kowaltom99
    twoje sugestie były jak najbardziej prawidłowe do wcześniejszej mojej wypowiedzi i można potwierdzić że dzienne DRL w tym sterowniku są z wtyczki A pin 7,8.
    Czyli dla MINT-ów i O2 Tour jak znalazł jak ktoś nie chce ksenonów .

    Nie wyjaśniona natomiast pozostaje sprawa użycia sterowników serii 87 nie mających pinów we wtyczce A 7, 8 , a posiadające wyjście dla DRL na wtyczce C 48,49 czyli dla aut z elektrycznymi szybami z tyłu , czy będą działać DRL w MINTACH z tych pinów ?.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...