T2p co to za kość? Bo na moich schematach nie jest opisana
swap manual na dsg dq250
Zwiń
X
-
Bez tytułu3.jpg Znalazłem że kość T2p znajduje się we sterowniku wspomagania. Przeglądając w internecie sterowniki do Octavi 2 nie znalałem by w nich występowało to złącze ... No i nie wiem gdzie mam podłączyć blokadę kluczyka.
Komentarz
-
-
image_53467.jpg img_20221012_111559.jpg img_20221012_111543.jpg img_20221012_111547.jpg
To są zdjęcia mojego wybieraka który był wyciągnięty z octavi 2 FL, nigdzie na nim nie ma złącza T2p jest tylko T10s i myśląc logicznie podłączam pin 2 blokady kluczyka do pin 1 kości wybieraka (masa) a pin 1 blokady do pin 2 wybieraka czyli (plus) "F319 - Włacznik dzwigni sterujacej w połozeniu P zablokowany".
Komentarz
-
-
Zamontowałem dziś blokadę stacyjki i podłączyłem się pod 1 i 2 pin wybieraka. Niestety żadnych zmian. Sprawdziłem miernikiem i nic na 2 pinie wybieraka się nie pojawia gdy jest dźwignia w innym położeniu niż P. Przeglądając zdjęcia z Internetu blokady ze stacyjką zauważyłem że blokada jest połączona z kością którą wpina się w komputer sterujący kolumny kierowniczej. Zauważyłem że w kości od stacyjki sa 2 wolne piny. Na 1 pinie jest masa a na 2 po zapłonie gdy dźwignia nie jest w położeniu P pojawia się 12V. Gdy zmieniam na P jest zanik napięcia i można wtedy wyjąc kluczyk. Niby dobrze ale nie do końca bo teraz to tylko blokuje blokuje wyjęcie kluczyka gdy dźwignia nie jest w położeniu P.
Zastanawiam się czy sygnał z 1 pinu blokady kluczyka nie trzeba podłączyć także pod wybierak pod pin 2? - podłączyłem i nic to nie pomogło.
Teraz jest tak że gdy zgaszę silnik a dźwignia jest w położeniu D to bez wciśniętego pedału hamulca mogę odpalić i samochód rusza sam po odpaleniu. Nie powinno być tak że tylko albo po wciśnięciu pedału hamulca było można odpalić albo gdy dźwignia jest w położeniu P? Może trzeba coś zakodować jeszcze?
1670577855808.jpg 1670577855795.jpg 1670577855822.jpgOstatnio edytowany przez KingPin; 9995421.
Komentarz
-
-
Trzeba też pod pin 11 (czarna kość) sterownik kolumny kierowniczej podpiąć pin1 z blokady kluczyka. Wtedy wszystkie błędy związane z blokada kluczyka znikają.
Kolega ma golfa6 gti 2009r czyli to samo co moja octavia i u niego gdy zgasi sie silnik z dźwignią ustawioną na D to na zegarach wyświetla sie komunikat że trzeba przełączyć dźwignię w położenie P/N by uruchomić silnik. Ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić? może ktoś ma octavię w DSG i mógłby kodowania podesłać?
1670592637316.jpg
Komentarz
-
Komentarz