[O2]Swap na MAXI-DOT, wł. świateł z trybem AUTO, chińskie radio z Androidem, błędy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Robson75
    Classic
    • 2023
    • 8
    • Octavia II (1Z3)
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    [O2]Swap na MAXI-DOT, wł. świateł z trybem AUTO, chińskie radio z Androidem, błędy.

    Witam serdecznie.
    Podniecony różnorakimi nowinkami i informacjami o retrofittingu jakiś czas temu postanowiłem z mojej klasycznej, 20-letniej Skody (przedlift, 2004) zrobić auto przyszłości - ekskluzywną i nowoczesną limuzynę, która nie tylko zawstydziłaby czesko-niemieckich inżynierów ale także i samego Elona Muska...
    Niestety moje "laboratorium", wyposażone w laptopa z Windowsem 7 32-bit oraz w chińskie interfejsy znane jako "VAG K+CAN COMMANDER 1.4" i Vagcom Hex-V2 (obecnie z opr. VCDS 20.4.2) wykryło kilka błędów, po retrofittingowych zmianach w ekskluzywnym doposażeniu.
    Uprzedzam, że jestem debilem, no może nie takim ostatnim ale z kilkoma rzeczami nie umiem sobie poradzić, dlatego też postanowiłem nie cwaniakować tylko pokornie zwrócić się o pomoc do naszych rodzimych inżynierów z tego zacnego forum, z którego m.in. wcześniej czerpałem bezkarnie wiedzę, przepraszam!

    Na początek wkleję logi z VCDS z kodami błędów jakie mnie trapią:



    00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
    01-Engine -- Status: OK 0000
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
    19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: Malfunction 1010
    76-Park Assist -- Status: OK 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
    Part No: 06A 906 033 CL
    Component: SIMOS71 1.6l 2V 5872
    Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0D2771491
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 00186 785 00200
    VCID: 6BD572AB4A85F9DED6-803E

    No fault code found.
    Readiness: 0010 1001

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
    Part No: 1K0 907 379 K
    Component: ESP FRONT MK60 0104
    Coding: 0019073
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3A7B87EF755F90561D-806E

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl
    Part No: 1Z0 820 047
    Component: Climatic PQ35 004 0201
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 70EF65C763A31A06E3-8024

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-23-H.lbl
    Part No SW: 1K0 937 049 N HW: 1K0 937 049 N*
    Component: Bordnetz-SG H34 0803
    Revision: 00H34000 Serial number: 00000001361350
    Coding: 018C0F020004140000110D000000000000087F075C
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3A7B87EF755F90561D-806E

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
    Component: Wischer SK351 012 0401
    Coding: 00065525
    Shop #: WSC 73430

    1 Fault Found:
    01800 - Light Switch (E1)
    008 - Implausible Signal

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 H HW: 1K0 909 605 H
    Component: 08 AIRBAG VW8 023 0700
    Revision: 06023000 Serial number: 00385D0MW10+
    Coding: 0012344
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3169A0C3A829530EAC-8064

    Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME7D030408

    Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME1D270308

    Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME6A5A1405

    Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME6E511405

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 F HW: 1K0 953 549 F
    Component: Lenks ulenmodul 021 0050
    Coding: 0000012
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 356194D35C417F2EF0-8060

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1Z0 920 841 B
    Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 0918
    Coding: 0003101
    Shop #: WSC 33871 067 57207
    VCID: 356194D35C417F2EF0-8060

    1 Fault Found:
    00003 - Control Module
    014 - Defective

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels:. 1K0-907-530-V1.clb
    Part No SW: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951
    Component: Gateway H09 0110
    Revision: 09 Serial number: 2700104B1210CF
    Coding: 3D0F0740071302
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 295948A380F92BCE64-807C

    2 Faults Found:
    01305 - Databus for Infotainment
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 254
    Reset counter: 244
    Mileage: 271651 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 01:12:09

    01304 - Radio
    004 - No Signal/Communication - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 254
    Reset counter: 28
    Mileage: 271654 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 19:21:28


    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
    Part No: 1Z0 920 841 B
    Component: IMMO VD1 0918
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 356194D35C417F2EF0-8060

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
    Part No: 1T0 959 701
    Component: Tuersteuergeraet 09 0165
    Coding: 0000116
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 74E769D717BB262607-8020

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-144-G2V2.clb
    Part No: 1K1 909 144 H
    Component: EPS_ZFLS Kl.0 1502
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    VCID: 306FA5C7A3235A06A3-8064

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels:. 1K0-959-433-MIN.clb
    Part No: 1K0 959 433 BL
    Component: 01 KSG 0301
    Coding: 00F802007F2D8505084B010004
    Shop #: WSC 00186 785 00200
    VCID: 7BF542EB3AE5695E46-802E

    Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted

    Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted

    Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
    Part No: 1T0 959 702
    Component: Tuersteuergeraet 09 0165
    Coding: 0000116
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 75E154D31CC13F2E30-8020

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio
    Cannot be reached

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 76: Park Assist Labels: 1Z0-919-283.lbl
    Part No SW: 1Z0 919 283 B HW: 1Z0 919 283 B
    Component: Parkhilfe 4-Kan H04 0020
    Coding: 0000001
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 3D718CF36471A76E38-8068

    No fault code found.

    End-------------------------(Elapsed Time: 01:27)--------------------------


    Krótkie story dla rozjaśnienia:

    1. Address 19: CAN Gateway - Radio zmieniłem jakiś czas temu na chińskie z androidem stąd pewniete 2 błędy.
    Czy da się je bezpiecznie wyprogramować z Gateway? Ogólnie sam chińczyk działa bezproblemowo, działają wszystkie głośniki (przód i tył) itp.
    Z anteną był też jakis problem, strasznie charczało radio - poszedłem po najniższej linii oporu i dołożyłem chińskiego DAB+ po USB z przykeljaną anteną na szybę.

    2. Address 09: Cent. Elect. - w Bordnetzie wyskakuje błąd 01800 - Light Switch (E1) 008 - Implausible Signal​ - zmieniałem zwykły wlącznik świateł na ten z dodatkowym AUTO (1Z0941431J​) - działać działa ale w "golasku" nie mam żadnych czujników zmierzchu, deszczu itp. Zamówiłem lepszy Bordnetz 3C8 937 049 E​ (aktualnie stock edyszyn: 1K0 937 049 N), który dopiero do mnie ma być wysłany. Już w ulubionych mam dodany filmik kolegi krzynol Dzięki!
    Ale pytanie czy ten nowy włącznik trzeba będzie wtedy zakodować czy zmienić we wtyczce piny czy może pozostać przy starym bez AUTO?

    3. Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1Z0 920 841 B
    1 Fault Found:
    00003 - Control Module
    014 - Defective​

    To co trapi mnie najbardziej - zmieniłem zegary z 1Z0 920 810 B na 1Z0 920 841 B.
    Co było "mieszane":
    - zapisałem oryginalne kodowanie i nalot z 810B
    - COMMANDER`em 1.4 zczytałem moje (z 810B) IMMO do bin
    - fizycznie zamieniłem 810B na 841B
    - zczytałem IMMO "dawcy" czyli 841B do bin
    - wczytałem moje (z 810B) IMMO do dawcy
    - uaktualniłem nalot
    - W VCDS:
    - wyczyściłem najpierw wszystkie możliwe błędy
    - zakodowałem 841B kodem jakim wcześniej zakodowany był stockowy 810B
    - adaptacje zrobione na "pikabello" ​ ponownie wg porad kolegi krzynol Pompa ABS nawet taka sam jak u mnie. Dzięki Krzysiu! :*

    Tak wyglądał kokpit zegarów parę dni temu:


    A tak wygląda dziś w aucie przyszłości - ręczny się pali... bo zaciągnięty



    Pytanie - czy da się usunąć ten błąd z "instrumentów" czy trzeba z tym żyć?

    EDIT: kurde, teraz zobaczyłem, że pod obrotomierzem leży zdechnięty spajder - niech zostanie jako przestroga, że każdy kolejny, który będzie próbował dostać się do zegarów tak skończy!

    Pozdrawiam!
  • kowaltom99
    Rider
    • 2009
    • 743
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    Tak na szybko:
    1. Radio Chińczyk android - będzie generował błąd CAN - to norma. Jak wykodujesz radio z CAN GW to radio może przestać się włączać (radio współpracuje z CAN w ograniczonym stopniu, bierze sygnał do włączenia) - zostaw jak jest, błędy będą i nie znikną.
    Proponuję jednak przyjrzeć się aku - masz stary moduł CAN GW 1K0 907 530 E - radio chińczyk może rozładowywać akumulator. Rozwiązaniem jest wymiana na nowszy moduł CAN GW.
    2. Włącznik świateł AUTO - jak nie masz czujnika zmierzchu - to taki błąd będzie w module 09. Wróć do starego włącznika (bez AUTO) - albo dołóż czujnik zmierzchu na szybie.
    3. Licznik MAXI DOT - moduł pod kierą masz ok - midline

    Ale czy dołożyłeś manetki do sterowania kompem (prawe)??
    Ostatnio edytowany przez kowaltom99; 6234.

    Komentarz

    • kowaltom99
      Rider
      • 2009
      • 743
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Co do błędu w liczniku - to efekt grzebania w przebiegu

      Komentarz

      • Robson75
        Classic
        • 2023
        • 8
        • Octavia II (1Z3)
        • BGU 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Cześć kowaltom99 dzięki za odpowiedź.
        1. OK, nie tykam już CAN GW, bo za chwilę wrócę z większym problemem hehe.
        Co do aku to wydaje mi się, że jest w porządku - w przejściówce kostki DIN chińczyk dał wtyczkę i gniazdo (zaznaczyłem na żółto), które można rozłączyć i radio odpala się wtedy dopiero po przekręceniu kluczyka.


        2. Kurde, wygodny ten przełącznik, bo nie trzeba pamiętać o zapalaniu świateł i światła gasną po zgaszeniu auta a nie zostają na postojówkach jak na starym przełączniku bez AUTO. Ale masz rację, dołożę z czasem czujnik zmierzchu. Nie po to kupiłem "luksusowy" Bordnetz żeby uwsteczniać mój futurystyczny bolid.

        3. Hmm, manetkę z prawej mam tą zwykłą - kołyska góra/dół, przełącznik liczników 1 i 2, no i potencjometr od szybkości wycieraczek - mogę wejść (przytrzymując kołyskę do góry) w menu - śmigać po menu, zmieniać czas, wybierać język, audio (ta funkcja nie działa ze względu na chińskie radio), jest też dostępna jakaś funkcja menu komfortu ale tylko mogę ją włączyć i wyłączyć, nic się nie dzieje. Odpaliłem tez jakiś (chyba tak to się nazywa) NaviSystem czy coś takiego ale kuźwa prócz zmieniania kołyską stacji radiowych w chińczyku nic innego nie działało, z pół godziny walczyłem jak wrócić, do podstawowego menu ale się udało. Ta manetka jest niedobra?
        Co do błędu w liczniku - niestety musiałem skorygować przebieg z uwagi na to, ze mój oryginalny był o wiele niższy niż ten w "nowszych" zegarach. Nie chciałem "przebiegowo" postarzać jeszcze bardziej mojej luksusowej limuzyny.

        Pozdrawiam!

        Komentarz

        • Robson75
          Classic
          • 2023
          • 8
          • Octavia II (1Z3)
          • BGU 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Add 3: Manetkę mam taką:



          Dostęp do menu:



          PS spajder śpi.

          Komentarz

          • kowaltom99
            Rider
            • 2009
            • 743
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            1, Radio - ta wtyczka którą zaznaczyłeś - służy do podłączenia radia tam gdzie nie ma CAN, u Ciebie powinna być rozłączona. Wtedy masz do radia doprowadzony tylko stały +12V a radio do włączenia bierze sygnał z CAN. CAN steruje też podświetleniem. Jakbyś miał kierownice multifunkcyjną - to przyciski kierownicy mogą sterować radiem. Ale obserwuj akumulator bo stare moduły CAN nie usypiały radia chińczyka.
            2. Przełącznik AUTO jak nie ma czujnika zmierzchu - działa właśnie w takim trybie awaryjnym - sterownik centr elektryki myśli że czujnik jest zepsuty - i profilaktycznie włącza światła mijania. Jak Ci nie przeszkadza błąd w module 09 - to zostaw - nie dostaniesz mandatu za brak świateł dziennych :-)
            3. Manetkę masz ok - to nie jest "zwykła" manetka (zwykła jest bez kołyski z boku)- to co masz służy właśnie do sterowania komputerem w liczniku lub MAXI DOT - czyli jest jak najbardziej prawidłowa.

            Komentarz

            • Robson75
              Classic
              • 2023
              • 8
              • Octavia II (1Z3)
              • BGU 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Cześć - mały update:
              1 Fault Found: 00003 - Control Module 014 - Defective - błąd raportowany przez VCDS w zegarach (17 KOMBIINSTRUMENT) został zmieciony z planszy po kilku tygodniach intensywnego grzebania w necie, kilku telefonach i wizycie w jednym z pod-toruńskich warsztatów, notabene trudniących się w naprawie elektroniki grupy VAG.
              Informacje jakie uzyskiwałem były na skrajne od "zostaw jak działa" poprzez "nic więcej nie dotykaj jak działa, to Micronas bla bla bla", po: "wyślij do nas stary i nowy licznik"... wielu też nabierało wody w usta lub całkowicie się nie odzywało gdy tylko wspomniałem o tym błędzie...
              Dobra, do brzegu, nie mam tu zamiaru kręci beki z tych co kupili VVDI 2 za 3k+ PLN i muszą teraz wziąć za robotę 500 PLN albo i więcej, którą notabene w moim przypadku zrobiłem prostym programatorem CH341 z klipsem. Ale wiadomo - doświadczenie, opłaty, ZUS-y, podatki, wiedza - nie neguję, poważnie, sam prowadzę działalność gospodarczą.
              Z czystego zrezygnowania i lenistwa (żeby nie latać co chwilę z laptopem do samochodu) dokupiłem kabel GODIAG GT111 obsługujący chyba większość popularnych interfejsów (HEX V2, wspomniany wyżej Commander 1.4 itd) żeby zająć się moimi budzikami na stole. Porównując kwoty jakie słyszałem za naprawę... mówię sobie - zaryzykuję te $37 w "blak frajdej" (teraz cena to chyba $44,99) - nie mam w sumie nic do stracenia, najwyżej uwalę budzik z maxi-dotem a do auta z powrotem powędruje oryginał, który siedział w mojej ekskluzywnej kurce.
              A zapomniałbym - dochodzi do tego wszystkiego czynnik "więcej szczęścia niż rozumu", z uwagi na to, że jestem zwykłym zjadaczem chleba a nie profesjonalnym elektronikiem.
              Jak to wyglądało u mnie:
              1. Odpinamy klemę od aku, wyciągamy budzik. Rozbieramy go na stole.
              2. Prewencyjnie z oryginału odczytujemy i zapisujemy na dysku eeprom (w budziku z końcówką 810B jest 24C16) programatorem CH341 - poprzez klips, nie musimy wylutowywać kości.
              Notabene ten zrzut eepromu do niczego nam się w późniejszej pracy nie przyda ale lepiej zrobić go sobie w przypadku gdybyśmy coś dziwnego namieszali z oryginalnym budziku.
              3. Składamy budzik (810B) i podpinamy go na stole przez GODIAG GT111 do VAG K+CAN COMMANDER 1.4.
              4. Odczytujemy i zapisujemy na dysku IMMO. To jest najważniejsze ze starego (oryginalnego 810B) licznika.
              5. Oryginalny licznik możemy już odłożyć, nie będzie nam potrzebny.
              6. Rozbieramy "nowy" licznik (w moim przypadku 841B z maxi-dotem)
              7. Prewencyjnie z nowego także odczytujemy i zapisujemy na dysku eeprom (w budziku z końcówką 841B jest 24C32) programatorem CH341 - poprzez klips.
              8. I teraz uwaga - jeżeli przebieg "nowego" nam pasuje zostawiamy tak jak jest - mi niestety wcześniej, jak można przeczytać wyżej, nie pasował i tu popełniłem błąd ustawiając commanderem przebieg - taka operacja spowoduje właśnie błąd 00003 - Control Module 014 - Defective​.
              Jako, że przy moich pierwszych kombinacjach alpejskich nie zapisałem na dysku oryginalnego eepromu z 841B tylko dodałem jeszcze IMMO ze starego budzika to zostałem w czarnej d*pie z tym błędem.
              Ale... tak jak już wspomniałem doszedł u mnie czynnik "więcej szczęścia niż rozumu" i... dorwałem eeprom do 841B z przebiegiem 272K idealnie pasujący do mojej szafy!

              9. Ściągnąłem paczkę z plikami jaką udostępnił ten gość, wybrałem "ori eeprom Dash.bin" (uwaga, pod eeprom 24C32 plik musi mieć rozmiar 4KB)
              Notabene u niego ponoć licznik z maxi-dotem (841B) był uwalony, nie świecił czy coś tam.
              10. Wgrywamy "ori eeprom Dash.bin" programatorem CH341 poprzez klips
              11. Składamy budzik (841B) i podpinamy go na stole przez GODIAG GT111 do VAG K+CAN COMMANDER 1.4.
              12. W Commanderze wciskamy tylko IMMO data i odczytujemy (Read) co tam siedzi - zobaczymy piękne chińskie znaczki zamiast VIN-u i chyba 8 zakodowanych kluczyków, a PIN to jakiś xing-xiang haha
              Pięknie koleś coś tam namieszał.
              13. Nadpisujemy nasze IMMO wyciągnięte wcześniej ze starego budzika (patrz pkt 4.) czyli opcja Write w tym samym okienku, potem wycofujemy się do poprzedniego okienka i wciskamy "reset cluster".
              14. Na koniec możemy jeszcze raz wejść w IMMO data i odczytać sobie czy wszystko poprawnie się przyjęło. U mnie tak to wyglądało:



              Jest mój VIN, są moje dwa kluczyki, jest PIN od budzika. Okienko ładne i czyste, zero chińskich znaczków.

              15. Montujemy budzik w aucie, podłączamy klemy - odpalamy maszynę i jeździmy trochę po dzielnicy żeby pomarańczowa kierownica i ESP zniknęło.



              Jak to wygląda u mnie obecnie:

              Chassis Type: 1Z (1K0)
              Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 76

              VIN: TMBCAxxxxxxxxxxxx Mileage: 272400km-169261miles

              01-Engine -- Status: OK 0000
              03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
              04-Steering Angle -- Status: OK 0000
              08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
              09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
              15-Airbags -- Status: OK 0000
              16-Steering wheel -- Status: OK 0000
              17-Instruments -- Status: OK 0000
              19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
              25-Immobilizer -- Status: OK 0000
              42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
              44-Steering Assist -- Status: OK 0000
              46-Central Conv. -- Status: OK 0000
              52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
              56-Radio -- Status: Malfunction 0010
              76-Park Assist -- Status: OK 0000

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
              Part No: 06A 906 033 CL
              Component: SIMOS71 1.6l 2V 5872
              Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0D2771491
              Coding: 0000071
              Shop #: WSC 00186 785 00200
              VCID: 6BD572AB4A85F9DED6-803E

              No fault code found.
              Readiness: 1110 1101

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
              Part No: 1K0 907 379 K
              Component: ESP FRONT MK60 0104
              Coding: 0019073
              Shop #: WSC 73430 790 00000
              VCID: 3A7B87EF755F90561D-806E

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl
              Part No: 1Z0 820 047
              Component: Climatic PQ35 004 0201
              Shop #: WSC 00000 000 00000
              VCID: 70EF65C763A31A06E3-8024

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 09: Cent. Elect. Labels:. 3C0-937-049-30-H.lbl
              Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
              Component: Bordnetz-SG H54 2602
              Revision: 00H54000 Serial number: 00000008783474
              Coding: 118C0E2200041400001111000000000064187F073200012C00 0000000000
              Shop #: WSC 05124 000 00000
              VCID: 3365AACB5235611EDE-8066

              Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
              Component: Wischer SK351 012 0401
              Coding: 00065525
              Shop #: WSC 05124

              1 Fault Found:
              01800 - Light Switch (E1)
              008 - Implausible Signal
              Freeze Frame:
              Fault Status: 01101000
              Fault Priority: 3
              Fault Frequency: 1
              Reset counter: 17
              Mileage: 272408 km
              Time Indication: 0

              Freeze Frame:
              ON
              Voltage: 14.20 V
              ON
              ON
              OFF
              OFF
              OFF


              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
              Part No SW: 1K0 909 605 H HW: 1K0 909 605 H
              Component: 08 AIRBAG VW8 023 0700
              Revision: 06023000 Serial number: 00385D0MW10+
              Coding: 0012344
              Shop #: WSC 73430 790 00000
              VCID: 3169A0C3A829530EAC-8064

              Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME7D030408

              Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME1D270308

              Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME6A5A1405

              Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME6E511405

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
              Part No SW: 1K0 953 549 AG HW: 1K0 953 549 AG
              Component: J0527 634 0070
              Coding: 0003012
              Shop #: WSC 06441 785 00200
              VCID: 77FD5EDB06CD4D3E22-8022

              Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
              Component: E0221 002 0010

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
              Part No: 1Z0 920 841 B
              Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 0918
              Coding: 0003101
              Shop #: WSC 00011 888 06946
              VCID: 356194D35C417F2EF0-8060

              No fault code found.


              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 19: CAN Gateway Labels:. 1K0-907-530-V4.clb
              Part No SW: 1K0 907 530 AD HW: 1K0 907 951
              Component: J533 Gateway H07 0112
              Revision: H07 01 Serial number: 030410F1000033
              Coding: E9801F0E000202001302
              Shop #: WSC 01357 011 00200
              VCID: 69D908A34079EBCEA4-803C

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
              Part No: 1Z0 920 841 B
              Component: IMMO VD1 0918
              Shop #: WSC 00000 000 00000
              VCID: 356194D35C417F2EF0-8060

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
              Part No: 1T0 959 701
              Component: Tuersteuergeraet 09 0165
              Coding: 0000116
              Shop #: WSC 73430 790 00000
              VCID: 74E769D717BB262607-8020

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-144-G2V2.clb
              Part No: 1K1 909 144 H
              Component: EPS_ZFLS Kl.0 1502
              Shop #: WSC 00000 000 00000
              VCID: 306FA5C7A3235A06A3-8064

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 46: Central Conv. Labels:. 1K0-959-433-MIN.clb
              Part No: 1K0 959 433 BL
              Component: 01 KSG 0301
              Coding: 00F802007F2D8505084B010004
              Shop #: WSC 00186 785 00200
              VCID: 7BF542EB3AE5695E46-802E

              Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted

              Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted

              Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
              Part No: 1T0 959 702
              Component: Tuersteuergeraet 09 0165
              Coding: 0000116
              Shop #: WSC 73430 790 00000
              VCID: 75E154D31CC13F2E30-8020

              No fault code found.

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 56: Radio
              Cannot be reached

              -------------------------------------------------------------------------------
              Address 76: Park Assist Labels: 1Z0-919-283.lbl
              Part No SW: 1Z0 919 283 B HW: 1Z0 919 283 B
              Component: Parkhilfe 4-Kan H04 0020
              Coding: 0000001
              Shop #: WSC 73430 790 00000
              VCID: 3D718CF36471A76E38-8068

              No fault code found.

              End-------------------------(Elapsed Time: 01:30)--------------------------​


              Błąd radia pozostał, bo wiadomo - chińskie i light switch (E1) - bo założyłem włącznik z AUTO a nie mam czujnika deszczu/zmierzchu.
              I pamiętajcie - zgodnie z literą prawa musicie się teraz udać do stacji SKP i zgłosić wymianę drogomierza oraz podać powód - u mnie to zdechnięty "spajder" i losowo gasnące podświetlenie zegarów. Aczkolwiek nie zmiałem przebiegu, nie wiem czy jest sens.
              Ostatnio edytowany przez Robson75; 10004743.

              Komentarz

              Pracuję...