redwater, podpiąć kabelek i zeskanować VCDS-em lub zdjąć górną część obudowy kierownicy (jest na wcisk) i odczytać jaki masz sterownik. Na zdjęciun poniżej masz jak to może wyglądać.
Help, no wlasnie mam taki jak z obrazka identyczny i tam jest 1 wtyczka biala z 6 kablami a nie dwie biale jak na stronie pierwszej. Czy jest schemat jak taka wersje podpiac ? na bialym wtyku 3,4,5 sa kable brazowe, 6,7,8 czarne.
Z manetkami 5K0 953 507 AS możesz mieć problemy , bo nikt chyba nie praktykował tego patentu na nich .
Prawie wszyscy modzili na 5K0 953 521 BJ .
Skoro nikt nie praktykowal, to mam problem i odpuszczam. A juz kabel zakupilem 12.12 i zestaw oporniczkow i microswitch, kabel sie przyda, oporniki to grosze.
redwater, zawsze możesz dokupić samą manetkę z tempomatem i założyć. Będziesz miał "ORI". :szeroki_usmiech
Do tego musze jeszcze poczytac forum i nauczyc sie tych numerkow czesci na pamiec, zeby ogarnac co mam kupic. No i juz to nie jest modyfikacja za kilka pln. :wink:
U mnie tak wygląda kostka przy manetkach, ze jest w niej 6 kabelkow 3 niebieskie i 3 czarne. Wolne są jedynie piny 1,2. Rozumiem, że o tempomacie własnej roboty mogę zapomnieć? Czy może ktoś wie jak go podłączyć? Nr manetki 5k0953507AR.
czy ktoś uprzejmy z Radomia lub okolic miałby czas i ochotę przeprogramować mi sterownik i odpalić zmajsterkowany tempomat? Wdzięczność wyrażam w litrach lub kilogramach (choć innymi walutami tez dysponuję...)
P.S.
Udało mi się aktywować VCDS-em tempomat w sterowniku, zmajstrowałem kabelki, sprawdziłem 5 razy oporności i niestety nie działa
[ Dodano: Pią 15 Lip, 16 11:13 ]
No i zapadła głucha cisza.... :cry:
a jak już kompletnie nie masz ochoty tych oporniczków lutować, to kupujesz to: Link
wydłubujesz z tego płytkę drukowaną i podłączasz 4 kabelki jak wyżej kolega Wojtenio pisze.
Witam
ale w tym tempomacie jest pięć przewodów ,a na schemacie jest tylko cztery (którego nie trzeba podłączać) (na tej stronie widać jak wygląda płytka w środku )
Komentarz