Pomocy !!!! Tempomat montowany w serwisie działał 5 lat, używałem często i dzisiaj naciskam i nie działa, w piątek wyjazd nad morze. Może ktoś już się z taką awarią zetkną. Już mnie boli kolano i pięta :cry:
czy ma ktoś opis podłączenia się pod moduł w przypadku braku białych wtyczek ze strony 1 ?
Mam moduł 1k0-953-549-bk i chciałbym podłączyć pod niego tempomat
Dorobiłem tempomat jak w tym opisie, chwilę podziałał i lipa.
Pojawiał się błąd:
147464 - Terminal 15
B1148 29 [008] - Bus Signal/Message Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 5
Reset counter: 183
Mileage: 64149 km
Date: 2045.14.29
Time: 22:41:44
To jeszcze nic - mimo tego działało - być może ten błąd był jakoś związany z dziwnym odcięciem zapłonu, które mam.
Niestety po kilku jazdach pojawia się i nie dał się już usunąć błąd:
226839 - Turn Signal Switch
B1144 11 [008] - Voltage Too High
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 182
Mileage: 64157 km
Date: 2045.14.30
Time: 16:34:42
i po zawodach - musiałem wyłączyć funkcję tempomatu, bo po pierwsze przestał działać a ponadto od razu sterownik kierownicy eskalował błąd do sterownika silnika.
Całość złożyłem porządnie, według schematu, użyłem do tego kawałka płytki uniwersalnej, schowałem w rurce termokurczliwej, trzy razy posprawdzałem rezystancje między wszystkimi czterema przewodami - wszystko niby ok.
Jakieś pomysły ?
A może to kwestia kostki ?- Trochę niedelikatnie obszedłem się z pinami przy dokładaniu czterech kabelków.
Można to dokupić ? Podrzuci ktoś numer części ?
Koniec końców moja przygoda z tempomatem za 1 zł skończyła się szybką wizytą u Krzynola (dzięki ) i założeniem normalnej manetki. Biorąc pod uwagę czas, który włożyłem w rozwiązywanie problemów z "drutem" vs zakup i montaż używanej manetki - to drugie rozwiązanie okazało się tańsze. Nie wiem co nie poszło tak - przez chwilę działał, potem zaczął siać błędami - niby na wtyczce rezystancje były ok, żadnego zwarcia tam gdzie go być nie powinno miernik nie wykrywał, a komp łapał wyżej opisany błąd i tempomat przestawał działać.
redwater, podpiąć kabelek i zeskanować VCDS-em lub zdjąć górną część obudowy kierownicy (jest na wcisk) i odczytać jaki masz sterownik. Na zdjęciun poniżej masz jak to może wyglądać.
redwater, podpiąć kabelek i zeskanować VCDS-em lub zdjąć górną część obudowy kierownicy (jest na wcisk) i odczytać jaki masz sterownik. Na zdjęciun poniżej masz jak to może wyglądać.
redwater, podpiąć kabelek i zeskanować VCDS-em lub zdjąć górną część obudowy kierownicy (jest na wcisk) i odczytać jaki masz sterownik. Na zdjęciun poniżej masz jak to może wyglądać.
redwater, podpiąć kabelek i zeskanować VCDS-em lub zdjąć górną część obudowy kierownicy (jest na wcisk) i odczytać jaki masz sterownik. Na zdjęciun poniżej masz jak to może wyglądać.
Komentarz