Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hak holowniczy w OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez bojlas Zobacz wpis
    Hak wbity do dowodu. Jutro jadę na badania techniczne i finito....
    Jak masz wbity do dowodu to już miałeś badanie techniczne?
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • Zamieszczone przez gradek Zobacz wpis
      bojlas Adam nie wiem, czy bym się zdecydował. Chyba wolał bym kupić nową wkładkę.
      Dał mi ruchomą kwotę jak zostawiałem belkę w zależności od stopnia trudności dorobienia. Miało się wahać od 50zł.

      Zamieszczone przez Andrzej.P Zobacz wpis

      To mnie zaciekawiło - jakie jeszcze badania techniczne? Napisałeś, że masz już wbity hak w DR (czyli byłeś na SKP).


      Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis

      Jak masz wbity do dowodu to już miałeś badanie techniczne?


      Byłem na badaniu haka na skp (legalizacji) koszt 35zł. Z tym papierkiem i stertą innych do wydziału komunikacji żeby wbili go do dowodu rej.. Wczoraj kończyły mi się badania techniczne więc musiałem jechać je zrobić. W piątek jak się pytałem czy mogę obie rzeczy na raz zrobić uzyskałem negatywną odpowiedź. Tylko 1 rzecz dziennie mogą zapisać w systemie. Więc w piątek miałem badanie na hak, a w sobotę na samochód.

      Zamieszczone przez Andrzej.P Zobacz wpis
      A poza tym elegancko, że kolejna O2 z hakiem
      W dodatku z już sprawnym kompresorem klimatyzacji
      Ostatnio edytowany przez bojlas; 36320.
      Skoda Octavia II Kombi: Ambiente 2.0 TDI 140KM

      Komentarz


      • Panowie czy ktoś ogarnia do czego są te 2 wtyczki ?
        mam moduł 1K0 907 383 F z wiązką i jest tam taki czarny wtyk z 2 przewodami...



        [ATTACH=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","title":"Link","data-attachmentid":2694409}[/ATTACH]

        dla testu podpięty bagażnik rowerowy (bez przejściówki) z wtykiem 13pin (ale fizycznie miał 7 pinów) - nie wiem czy to ma znaczenie ?

        Wszystkie światła działają...ALE....

        - błąd spalonej żarówki w przyczepie
        - kierunki na desce szyyyyyybko mrugają (fizycznie na aucie i na przyczepie mrugają OK)
        - wizualizacja przyczepy (na rns315) włączyła się na stałe... po odpięciu nadal ją pokazuje i nie aktywuje czujników tylnych.. nie widzi kiedy jest podpięta / odpięta
        - błąd w module haka "open circuit"


        ktoś coś ?
        Załączone pliki
        www.SPAmobile.pl

        Komentarz


        • no_fear to są wtyczki od magistrali CAN tzw. by-pass. Właśnie magistrala CAN odpowiada m.in. za odłączenie czujników, wizualizację i dodatkowe kierunki w przyczepie.

          Jest SUPERB III 2.0 TDi CRLB STYLE 181,2 KM 413,9 Nm
          Były Szara Elegantka 2,0 CFHF 2.0 TDi BMM ELEGANCE
          Spoty Śląskie (Katowice i okolice)

          Komentarz

          POWRÓT NA GÓRĘ
          Pracuję...
          X