[O2] Fabryczny alarm

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tkp20
    Classic
    • 2012
    • 21

    [O2] Fabryczny alarm

    Zamieszczone przez Maicroft
    No tak, po co zmieniac olej, placic OC, robic przeglad roczny, jak mozna zmienic auto z dlugim oplaconym OC, przegladem i po wymianie oleju. :diabelski_usmiech
    Coś w tym jest ale to w tym poziomie co pisałem. Przy stracie 10-20 kzł po roku czy dwóch przy aucie droższym używanym to to co napisałeś to już "grosze" :wink:
  • patryk23
    L&K
    • 2011
    • 1105
    • Octavia II (1Z3)
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #2
    [O2] Fabryczny alarm

    Posiada ktoś informacje na temat co wchodzi w skład zestawu Ori alarmu lub co jest prawdopodobne ma swój nr katalogowy .

    Chodzi mi o wykaz części i wiązek

    pozdr

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      patryk23, było
      szukaj
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • patryk23
        L&K
        • 2011
        • 1105
        • Octavia II (1Z3)
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

        #4
        piotrek_gdy, kopię cały czas , ale dywagacje na temat Mety a to hak itd....

        Komentarz

        • rrobert
          Rider
          • 2008
          • 462

          #5
          podaj rok modelowy autka to sie znajdzie numery

          ale konieczne jest

          - moduł komfortu
          - syrenka
          - klawisz - z wyłączeniem ochrony lub z wyłączeniem funkcji odholowania
          - moduł nadzoru wnętrza z kontrolą odholowania lub bez

          Komentarz

          • piotrek_gdy
            RS
            • 2008
            • 7723
            • Volkswagen
            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

            #6
            Zamieszczone przez rrobert
            moduł komfortu
            przecież ma
            musi miec tylko taki model który to obsłuży

            syrenka/centralka jest w prawym nadkolu
            włacznik alarmu jest na lewym słupku B(więc dochodzi plastik słupka albo trzeba rzeźbić dziurę w starym)
            czujniki są w podsufitce obok lampki

            syrena - http://allegro.pl/syrena-do-alarmu-s...561208629.html

            czujniki http://allegro.pl/1z0951171-skoda-oc...553259747.html


            włącznik trudno znaleźć
            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

            Komentarz

            • patryk23
              L&K
              • 2011
              • 1105
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              Dzieki za odzew . Rok modelowy 2005 , Odholowanie mnie nie interente.

              Etka online coś mi szwankuje i nie za bardzo mam jak szukać .

              Komentarz

              • piotrcar
                Rider
                • 2010
                • 641

                #8
                mam caly komplet do sprzedania (nowy)
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                Komentarz

                • patryk23
                  L&K
                  • 2011
                  • 1105
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  Tylko jak to jest Po lifcie to chyba nie zabangla z moim , bo moduł CE jest osobno , chyba że się mylę

                  Komentarz

                  • spacewalker
                    Elegance
                    • 2012
                    • 942

                    #10
                    Komfort kazdy pociagnie
                    Tu masz guzik Dezaktywacji alarmu http://allegro.pl/vw-passat-cc-b6-wl...504211682.html

                    mozesz miec Czujnik przechylu + syrenę a guzik tylko od dezaktywacji syreny, nie ma znaczenia

                    Lub juz na wypasie

                    Komentarz

                    • mwsoft
                      Drive
                      • 2012
                      • 43

                      #11
                      Zamieszczone przez spacewalker
                      Komfort kazdy pociagnie
                      I tak i nie, komforty wychodziły w bardzo różnych wersjach, które mają w sumie różne numery PR z różnymi opcjami (ale to i tak jest chyba w ETCE nie kompletne)

                      Mój poprzedni komfort 433 BL miał fochy, auto raz pikało przy zamykaniu a raz nie.
                      Po zamianie na 433 AR wszystkie bolączki ustąpiły.

                      Dlatego jeśli po instalacji będę się działy dziwne rzeczy z alarmem, to pierwsza rzecz na którą trzeba zwrócić uwagę to właśnie moduł komfortu.

                      Komentarz

                      • diablo228
                        Rider
                        • 2013
                        • 409
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BVY 2.0 FSI 150 KM

                        #12
                        Dużo pracy dołożeniem tego alarmu ??
                        Mastershine - Auto Detailing Studio

                        Komentarz

                        • piotrek_gdy
                          RS
                          • 2008
                          • 7723
                          • Volkswagen
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #13
                          diablo228, napisałem gdzie sa zamontowane podzespoły
                          syrene wkładasz zdejmując nadkole
                          wiązkę ciągniesz do komfortu i prawym słupkiem do podsufitki/lampki
                          włacznik - lewy słupek B

                          sam oceń ile pracy :wink:
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz

                          • diablo228
                            Rider
                            • 2013
                            • 409
                            • Octavia II (1Z3)
                            • BVY 2.0 FSI 150 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez piotrek_gdy
                            diablo228, napisałem gdzie sa zamontowane podzespoły
                            syrene wkładasz zdejmując nadkole
                            wiązkę ciągniesz do komfortu i prawym słupkiem do podsufitki/lampki
                            włacznik - lewy słupek B

                            sam oceń ile pracy :wink:
                            a dzięki Ci kolego za pomoc, widze że dużo pracy niema :P może sie skuszę i zrobię, poszukam tylko gdzie ten moduł itd.
                            dzięki za pomoc
                            Mastershine - Auto Detailing Studio

                            Komentarz

                            • piotrek_gdy
                              RS
                              • 2008
                              • 7723
                              • Volkswagen
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                              #15
                              diablo228, linki do aukcji do gratów masz powyżej
                              wiązkę ogarniesz sam, może ew wtyczki będą potrzebne z ASO
                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                              Komentarz

                              • greg44
                                L&K
                                • 2011
                                • 1198
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #16
                                Graty to nie problem, tylko, które moduły komfortu ogarniają fabryczne alarmy?
                                Poza tym moduł konfortu tez musi być odpowiedni do danego auta, przy wymianie to ustrojstwo obsługuje pilota z kluczyka, który działa na odpowiedniej częstotliwości, moduł tez musi ogarniać ta częstotliwość.

                                Komentarz

                                • patryk23
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1105
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  I to są właśnie rzeczy ,które mnie interesowały.

                                  Komentarz

                                  • piotrek_gdy
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 7723
                                    • Volkswagen
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez greg44
                                    przy wymianie to ustrojstwo obsługuje pilota z kluczyka, który działa na odpowiedniej częstotliwości, moduł tez musi ogarniać ta częstotliwość
                                    wszystkie przedliftowe O2 maja piloty pracujące w tym samym pasmie
                                    inne pasmo jest w poliftach
                                    dlatego zmieniając zegary z lifta na polift (a nie komfort) musisz zmienić pilota

                                    zmiana modułu komfortu nie wymaga wymiany kluczyków
                                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                    Komentarz

                                    • mwsoft
                                      Drive
                                      • 2012
                                      • 43

                                      #19
                                      Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                      Zamieszczone przez greg44
                                      przy wymianie to ustrojstwo obsługuje pilota z kluczyka, który działa na odpowiedniej częstotliwości, moduł tez musi ogarniać ta częstotliwość
                                      wszystkie przedliftowe O2 maja piloty pracujące w tym samym pasmie
                                      inne pasmo jest w poliftach
                                      dlatego zmieniając zegary z lifta na polift (a nie komfort) musisz zmienić pilota

                                      zmiana modułu komfortu nie wymaga wymiany kluczyków
                                      Nie pomyliło Ci się z immobilajzerem? ;>
                                      Nowsze zegary mają inne pastylki od immo i to one wymagają wymiany a nie elektronika pilota zdalnego sterowania. Z tego co kojarzę to dopiero auta z BCM zamiast bord+komfort mają inny standard komunikacji pilota i inne same scyzoryki.

                                      A z tą częstotliwoścą trzeba faktycznie uważać, bo można kupić komforta z USA, który chodzi na 315Mhz a nie 433Mhz jak nasze.

                                      Komentarz

                                      • piotrek_gdy
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 7723
                                        • Volkswagen
                                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez mwsoft
                                        Z tego co kojarzę to dopiero auta z BCM zamiast bord+komfort mają inny standard komunikacji pilota i inne same scyzoryki
                                        mwsoft, a tak nie jest właśnie w poliftowej O2? :wink:
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz

                                        • mwsoft
                                          Drive
                                          • 2012
                                          • 43

                                          #21
                                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                          Zamieszczone przez mwsoft
                                          Z tego co kojarzę to dopiero auta z BCM zamiast bord+komfort mają inny standard komunikacji pilota i inne same scyzoryki
                                          mwsoft, a tak nie jest właśnie w poliftowej O2? :wink:
                                          Masz rację Ale nie zmienia to faktu, że wymiana zegarów w przedlifcie nie wymusza zmiany pilota, a jedynie pastylki immobilajzera.

                                          Komentarz

                                          • piotrek_gdy
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 7723
                                            • Volkswagen
                                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                            #22
                                            mwsoft, zmiana zegarów z przedlifta na przedlift - tak
                                            ale jesli wymieniasz przedliftowe na poliftowe to wtedy wymieniasz kluczyki- o tej sytuacji pisałem

                                            "dlatego zmieniając zegary z lifta na polift (a nie komfort) musisz zmienić pilota "
                                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                            Komentarz

                                            • mwsoft
                                              Drive
                                              • 2012
                                              • 43

                                              #23
                                              Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                              mwsoft, zmiana zegarów z przedlifta na przedlift - tak
                                              ale jesli wymieniasz przedliftowe na poliftowe to wtedy wymieniasz kluczyki- o tej sytuacji pisałem
                                              Dlaczego? Ja nie widze sensu wymiany calego kluczyka, tylko pastylka immo sie zmienia, a jesli w aucie dalej jest komfort a nie bcm to czesc kluczyka z przyciskami musi zostac ta sama...

                                              Komentarz

                                              • artur822
                                                Drive
                                                • 2015
                                                • 46
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                                #24
                                                montay alarmu i schemat...

                                                Hej, panowie czy macie może schemat gdzie wchodzi syrenka alarmu H12, wiem że do j519 w sumie to teraz i elektryka i komfort w jednym, ale która kostka i które piny?? Magistrala lin, i skąd zasilanie bierze?? masa na podszybiu przykręcana... i czy to samo zasilanie i to samo miejsce jest na LIN do czujników ruchu, przechyłu...?? Druga sprawa gdzie zamontowaliście sama syrenkę, bo to miejsce nad nadkolem pod prawym błotnikiem to trochę kiepsko do brali... nie zliczę na palcach ile syrenek wymieniłem na gwarancji... i po... a chyba około 500zł kosztowała... może jakieś sugestie pomysły?? dzięki pozdrawiam

                                                [ Dodano: Sro 24 Cze, 15 22:15 ]
                                                jak myślicie od Romstera podejdą te czujniki ruchu?? maja taki sam nr...??http://allegro.pl/czujnik-ruchu-skod...256828017.html

                                                Komentarz

                                                • hyp
                                                  Ambiente
                                                  • 2013
                                                  • 146
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                  #25
                                                  Witam,

                                                  zgodnie z instrukcją dołożyłem fabryczny alarm, ale coś nie bangla,


                                                  oto scan
                                                  Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
                                                  Part No: 1K0 959 433 AK
                                                  Component: KSG 0401
                                                  Coding: 18D002407F008505C80FE09004CC
                                                  Shop #: WSC 12345 123 12345
                                                  VCID: 79F90B6F302C89D0675

                                                  Part No: 1K0 951 605 C
                                                  Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

                                                  Part No: 5J0 951 172
                                                  Component: DWA-Sensor H03 1211

                                                  Part No: 5J0 951 172
                                                  Component: DWA-Sensor H03 1211

                                                  No fault code found.

                                                  Zamontowane:

                                                  - 7L6959899 przełącznik przechyłu i nadzoru
                                                  - 1K0951605C - syrena
                                                  - 5J0951172 - czujnik nadzoru i przechyłu

                                                  Takie są objawy:
                                                  - przychodzę rano do auta, otwieram z kluczyka aby wywołać alarm, siedzę i czekam 2 minuty i nic
                                                  - pojechałem na stacje zatankować, nie ryglowałem auta, po tankowaniu wsiadam i zaczyna wyć syrena

                                                  I przyciski niby są widoczne w meas. block 08 ale naciskanie, nic nie zmienia i się nie pooświetlają, może to trzeba dodatkowo kodować ?

                                                  (wedle instrukcji: po wyłączeniu zapłonu, otwarciu drzwi, naciskam wyłączenie dozoru, nic się nie dzieje, led sie nie zapala)


                                                  Może ktoś sprawdzić czy te kodowanie jest poprawne dla alarmu, może mi czegoś brakuje
                                                  ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...