Cześć,
Chciałbym usunąć pisk, który słychać podczas podnoszenia szyby. Co aktualnie zrobiłem:
1. Zdemontowałem tapicerkę drzwi,
2. Użyłem silikonu w sprayu i smarowałem górną rolkę oraz prowadnicę. Do tego ten biały element, na którym trzyma się szyba.
Jest trochę lepiej. Kupiłem nitownicę i zastanawiam się nad:
1. Zabezpieczeniem szyby i usunięciem mechanizmu. Następnie sprawdzić czy jak działa to wydaje jakiś odgłos ?
2. Rozwiercić nity i.....zobaczyć co jest w środku
Na forum znalazłem ciekawe wypowiedzi.
Cytuje
"Na 95 % problem tkwi w startym floku na piórze zgarniacza zewnętrznego - dla niezorientowanych to jest zewnętrzna uszczelka szyby leżąca poziomo na krawędzi zewnętrznej drzwi w połowie ich wysokości.
Jeżeli chcesz sprawdzić, czy mam rację, to umyj szybę z zewnątrz, możesz ją pozostawić mokrą i wtedy opuść, podnieś i ponownie opuść szybę - pisk zniknie.
Ja tak mam od nowości, ale nie reklamowałem tego, bo nie chciałem, aby ASO grzebało mi w nowym samochodzie. Niestety nie widzę rozwiązania tego problemu, bo smarowanie poflokowanego pióra (a są dwa dolne i górne) nie da długotrwałego efektu."
Film: https://www.youtube.com/watch?v=8tBqr5ExuT4
Chciałbym usunąć pisk, który słychać podczas podnoszenia szyby. Co aktualnie zrobiłem:
1. Zdemontowałem tapicerkę drzwi,
2. Użyłem silikonu w sprayu i smarowałem górną rolkę oraz prowadnicę. Do tego ten biały element, na którym trzyma się szyba.
Jest trochę lepiej. Kupiłem nitownicę i zastanawiam się nad:
1. Zabezpieczeniem szyby i usunięciem mechanizmu. Następnie sprawdzić czy jak działa to wydaje jakiś odgłos ?
2. Rozwiercić nity i.....zobaczyć co jest w środku
Na forum znalazłem ciekawe wypowiedzi.
Cytuje
"Na 95 % problem tkwi w startym floku na piórze zgarniacza zewnętrznego - dla niezorientowanych to jest zewnętrzna uszczelka szyby leżąca poziomo na krawędzi zewnętrznej drzwi w połowie ich wysokości.
Jeżeli chcesz sprawdzić, czy mam rację, to umyj szybę z zewnątrz, możesz ją pozostawić mokrą i wtedy opuść, podnieś i ponownie opuść szybę - pisk zniknie.
Ja tak mam od nowości, ale nie reklamowałem tego, bo nie chciałem, aby ASO grzebało mi w nowym samochodzie. Niestety nie widzę rozwiązania tego problemu, bo smarowanie poflokowanego pióra (a są dwa dolne i górne) nie da długotrwałego efektu."
Film: https://www.youtube.com/watch?v=8tBqr5ExuT4
Komentarz